Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Agility KV Nieuwegein

Moderator: moderatorteam

lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Re: Agility KV Nieuwegein

Ongelezen bericht door lonneke »

moonsparkle schreef:en hoe ging 't?
bagger :boos: met beide :oohja:

Maar bij Cooper op het vast zaten hele mooie stukken in :cheer:
Was pas zijn 1e keer in de open klasse :mrgreen:
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Vast parcours maakten we er een potje van, met als resultaat een hele mooie disk. De jumping maakte heel veel goed. Ons eerste U'tje gehaald!! En dat terwijl ik van te voren besloten had om te gaan oefenen op de klassieke wissels en Rowan ook niet echt aanspoorde om hard te gaan. Tijd was dus niet super, maar ja toch foutloos en binnen de tijd rondgekomen. Spelletje ging ook wel redelijk. Verkeerde insteek palen, maar toch lekker gelopen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
moonsparkle
Actief
Mijn ras(sen): Malle thezer

Ongelezen bericht door moonsparkle »

ik wou laten weten dat ik de eerste toets 1fout en 2 weigeringen had en vandaag de tweede toets 2 fout en 3 weigeringen. Jammer dat ik de tweede keer meer fout deed maar t parcour stond ook moeilijker. al met al mogen we door naar de gevorderde en hebben we de 23e onze eerste onderlinge wedstrijd
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Is dit vrijheid blijheid? Bevalt het goed? Wij willen hier namelijk ook agility gaan doen!
Afbeelding
Plumeau
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 leen-shelties en 1 leen-collie

Ongelezen bericht door Plumeau »

moonsparkle schreef:ik wou laten weten dat ik de eerste toets 1fout en 2 weigeringen had en vandaag de tweede toets 2 fout en 3 weigeringen. Jammer dat ik de tweede keer meer fout deed maar t parcour stond ook moeilijker. al met al mogen we door naar de gevorderde en hebben we de 23e onze eerste onderlinge wedstrijd
Gefeliciteerd!

De 23e ga ik ook meedoen met de meiden. We staan ergerns in de staart van de onderlinge competitie, maar dat mag de pret niet drukken :lol1:

@ Mit: kom gewoon even kijken bij de onderlinge wedstrijd, dan krijg je gelijk een indruk van de sfeer :ok:
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne.
Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
Afbeelding
moonsparkle
Actief

Plumeau schreef:
moonsparkle schreef:ik wou laten weten dat ik de eerste toets 1fout en 2 weigeringen had en vandaag de tweede toets 2 fout en 3 weigeringen. Jammer dat ik de tweede keer meer fout deed maar t parcour stond ook moeilijker. al met al mogen we door naar de gevorderde en hebben we de 23e onze eerste onderlinge wedstrijd
Gefeliciteerd!

De 23e ga ik ook meedoen met de meiden. We staan ergerns in de staart van de onderlinge competitie, maar dat mag de pret niet drukken :lol1:

@ Mit: kom gewoon even kijken bij de onderlinge wedstrijd, dan krijg je gelijk een indruk van de sfeer :ok:
Ga je met beide lopen? Heb je enig idee wat de onderdelen inhouden?

@Mit: mij is het heel goed bevallen. Ze zijn wel consequent wat betreft wie door mag naar de volgende groep, maar dat is eigenlijk wel goed anders worden de andere opgehouden.
moonsparkle
Actief

Plumeau schreef:
Gefeliciteerd!

En hoe ging het? Ik zag jullie wel alleen was te verlegen om wat te zeggen :scratch: Ik was echt super trots, bij de hordelopen hadden we voor t eerst foutloos gelopen! Bij het eerste parcour hadden we 1 weigering en 2 fout en bij het laatste parcour ook 1 weigering en 2 fout.

De weigeringen waren normaal gesproken alleen wel een disk :19: want hij zoeft dan voorbij de hindernis en neemt 'm terug vanaf de verkeerde kant...gelukkig zijn we nog beginners :lol1: We hadden geheel onverwachts de 2e prijs
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”