baggermoonsparkle schreef:en hoe ging 't?

Maar bij Cooper op het vast zaten hele mooie stukken in

Was pas zijn 1e keer in de open klasse

Moderator: moderatorteam
baggermoonsparkle schreef:en hoe ging 't?
Gefeliciteerd!moonsparkle schreef:ik wou laten weten dat ik de eerste toets 1fout en 2 weigeringen had en vandaag de tweede toets 2 fout en 3 weigeringen. Jammer dat ik de tweede keer meer fout deed maar t parcour stond ook moeilijker. al met al mogen we door naar de gevorderde en hebben we de 23e onze eerste onderlinge wedstrijd
Ga je met beide lopen? Heb je enig idee wat de onderdelen inhouden?Plumeau schreef:Gefeliciteerd!moonsparkle schreef:ik wou laten weten dat ik de eerste toets 1fout en 2 weigeringen had en vandaag de tweede toets 2 fout en 3 weigeringen. Jammer dat ik de tweede keer meer fout deed maar t parcour stond ook moeilijker. al met al mogen we door naar de gevorderde en hebben we de 23e onze eerste onderlinge wedstrijd
De 23e ga ik ook meedoen met de meiden. We staan ergerns in de staart van de onderlinge competitie, maar dat mag de pret niet drukken
@ Mit: kom gewoon even kijken bij de onderlinge wedstrijd, dan krijg je gelijk een indruk van de sfeer
En hoe ging het? Ik zag jullie wel alleen was te verlegen om wat te zeggenPlumeau schreef:Gefeliciteerd!moonsparkle schreef:ik wou laten weten dat ik de eerste toets 1fout en 2 weigeringen had en vandaag de tweede toets 2 fout en 3 weigeringen. Jammer dat ik de tweede keer meer fout deed maar t parcour stond ook moeilijker. al met al mogen we door naar de gevorderde en hebben we de 23e onze eerste onderlinge wedstrijd
De 23e ga ik ook meedoen met de meiden. We staan ergerns in de staart van de onderlinge competitie, maar dat mag de pret niet drukken
@ Mit: kom gewoon even kijken bij de onderlinge wedstrijd, dan krijg je gelijk een indruk van de sfeer