Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kiki78 schreef:Dieber wordt in mei 2 dus het wordt toch eens tijd om haar op de foto te laten zetten. HD is verplicht, ED niet maar daar twijfel ik nog over.
De HD foto's worden in Duitsland beoordeeld, de eventuele ED foto's wil ik in de kliniek laten beoordelen maar dan wel door een DA die hier ervaring mee heeft.
Eigenlijk wil ik haar rug en nek op de foto laten zetten, als ze er toch ligt dan maar meteen alles.
Welke kliniek in de regio Arnhem is een aanrader?
Dieren ( www.kliniek-dieren.nl). Waarschijnljik krijg je Marcel, zonder roesje, en je mag erbij bljiven.
ed kan niet zonder roesje
Wel hoor mijn da maakt ED foto's ook zonder roesje...of de hond moet zo enrom tegenstribbelen
kiki78 schreef:Dieber wordt in mei 2 dus het wordt toch eens tijd om haar op de foto te laten zetten. HD is verplicht, ED niet maar daar twijfel ik nog over.
De HD foto's worden in Duitsland beoordeeld, de eventuele ED foto's wil ik in de kliniek laten beoordelen maar dan wel door een DA die hier ervaring mee heeft.
Eigenlijk wil ik haar rug en nek op de foto laten zetten, als ze er toch ligt dan maar meteen alles.
Dieren ( www.kliniek-dieren.nl). Waarschijnljik krijg je Marcel, zonder roesje, en je mag erbij bljiven.
Jawel, hoor. Bij Yana zijn de HD- en de ED-foto's zonder roesje gemaakt.
Jawel, hoor. Bij Yana zijn de HD- en de ED-foto's zonder roesje gemaakt.
yvon schreef:wij zijn met onze reu naar klijndijk geweest maar met onze teef rij in naar roden Joop hopmans
dacht tehoren dat hij ergens tussen de 3 en 400 euro zat met HD en ED
Weet je toevallig ook wat alleen hd kostte bij Hopmans?
precies niet maar van horen dacht ik ruim 200 euro en of dat met of zonder narcose is weet ik niet als je belt zeggen geven ze je de bedragenwel
ik was zelf op klijndijk 241 euro kwijt incl roesje hd en ed
ik heb hun gebeld er de prijs was plusminus 380 euro
hopmans ik heb gevraagt of ze ook zonder roesje doen dat doen ze al 11 jaar Ed en HD dus wij gaan naar Roden voor de officiele foto