Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
shiba inu heeft parvo
Moderator: moderatorteam
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
Re: shiba inu heeft parvo
Tjeeh hoe bedoel je?
Was jij niet degene die sowieso een shiba werd afgeraden ivm omstandigheden? Oke dat je daar niet naar luisterd.
Maar ze hebben je toch ook zestig keer gewaarschuwd voor broodfokkers....
pffff.
Was jij niet degene die sowieso een shiba werd afgeraden ivm omstandigheden? Oke dat je daar niet naar luisterd.
pffff.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Klink heel lief van je DA ,maar heeft hij ook vertelt wat je pup kan overhouden van de parvo als hij hierdoorheen komt.??niesie boi schreef:de dierenarts zegt dat hij een behandeling wilt doen om het imunsysteem op te krikken hebben jullie dit gedaan?tbeast schreef:Onze hond had parvo, hij was bijna een jaar oud. We hebben alles geprobeerd om hem te redden, is helaas niet gelukt....
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Danielle
- Zeer actief
- Contacteer:
nou en, die broodfokker ligt daar niet wakker van, veel van die ongelooflijke domme mensen komen gewoon weer terug voor een nieuw pupje dus hij heeft het geld toch binnen!bouvierpoedel schreef:+- 40 rassen.![]()
Is hoeveel fok honden en pups.??????
Ik weet niet hoe de wet in Belgié is.?
Maar bij parvo is het dan niet mogelijk dat ze zo'n kennel kunnen sluiten totdat alles onder controle is.??Lijkt mij dat als er 1 pup daarvan komt er wel meerdere liggen met parvo en verkocht worden.
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Nee joh, dat klopt niet hoor, Niesie Boi heeft een Shiba Inu pup gekocht en daar kan dit noooooooooit de moeder van zijn!sirene schreef:
Heb je enig idee hoe de moeder van je hondje erbij zit ?
Laatst gewijzigd door LongFields op 04 apr 2012 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
niesie boi
- Vaste gebruiker
veel mensen kopen hun honden toch in zo soort winkels ??LongFields schreef:niesie boi schreef:hoe bedoel je?sirene schreef:
Sjeezus, hoe kun je in hemelsnaam zo ontzettend stom zijn!!!!![]()
Toe nou toch, als je een pup haalt bij een bedrijf (anders dan dat kun je het toch niet noemen) waar ze adverteren met 40 verschillende rassen en doorlopend pups, en een fotogalerij hebben met enkele van hun pups die 15 pagina's beslaat, dan wéét je toch dat je je pup bij een broodfokker haalt????
-
Danielle
- Zeer actief
- Contacteer:
en weet je ook dat je parvo niet zomaar uit je huis krijgt, dus als deze pup dadelijk dood is, je zeker 6 maanden GEEN nieuwe pup MAG nemen omdat die anders het zelfde risico kan lopen!bouvierpoedel schreef:Klink heel lief van je DA ,maar heeft hij ook vertelt wat je pup kan overhouden van de parvo als hij hierdoorheen komt.??niesie boi schreef:de dierenarts zegt dat hij een behandeling wilt doen om het imunsysteem op te krikken hebben jullie dit gedaan?tbeast schreef:Onze hond had parvo, hij was bijna een jaar oud. We hebben alles geprobeerd om hem te redden, is helaas niet gelukt....
Danielle Boshouwers
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Sanne!! schreef:Tjeeh hoe bedoel je?
pffff.

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Als je pupje er doorheen komt had je toch die Alaskan Kleen Kay (ofzoiets) kunnen importeren voor dat geld.
Ik hoop dat je pupje het redt. Het hondje kan er ook niets aan doen dat mensen nog steeds bij zulke kennels kopen.
Ik hoop dat je pupje het redt. Het hondje kan er ook niets aan doen dat mensen nog steeds bij zulke kennels kopen.
-
Lillith
- Zeer actief
Gebruik even de zoekfunctie van het forum op parvo...verleden jaar is er een hondje doorgekomen.
Ik kan het niet vinden (en linken), ik weet wel warm houden en vocht blijven toedienen.
Ik hoop dat je hondje het haalt, beterschap
Voor de rest domme aankoop maar dat zal je nu wel snappen...
Ik kan het niet vinden (en linken), ik weet wel warm houden en vocht blijven toedienen.
Ik hoop dat je hondje het haalt, beterschap
Voor de rest domme aankoop maar dat zal je nu wel snappen...
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Ze bedoelt, hoe je zo dom kunt zijn om bij een broodfokker een hond te halen.
Waarschijnlijk is die pup van jou al op een leeftijd van 4 weken vanuit het Oostblok naar Belgie gekomen.
Er wordt overal zo ontzettend gewaarschuwd voor het kopen bij dit soort bedrijven dat ik er werkelijk met mijn kop niet bij kan dat je er dan nog een pup koopt. Wel vragen naar welk ras is er bij je past en dan niet op zoek gaan naar een goede fokker die gezonde hondjes leverd. Nee waar het hondje weg komt intresseerd je dan niet en hoe zijn moeder er aantoe is nog minder.
Nu zit je met goedkoop is duurkoop. En een pup die straks doordat hij te snel bij zijn moeder is weg gehaald waarschijnlijk zeer onhandelbaar zal opgroeien.
Dat bedoelt ze dus met dom!!!!!!
Waarschijnlijk is die pup van jou al op een leeftijd van 4 weken vanuit het Oostblok naar Belgie gekomen.
Er wordt overal zo ontzettend gewaarschuwd voor het kopen bij dit soort bedrijven dat ik er werkelijk met mijn kop niet bij kan dat je er dan nog een pup koopt. Wel vragen naar welk ras is er bij je past en dan niet op zoek gaan naar een goede fokker die gezonde hondjes leverd. Nee waar het hondje weg komt intresseerd je dan niet en hoe zijn moeder er aantoe is nog minder.
Nu zit je met goedkoop is duurkoop. En een pup die straks doordat hij te snel bij zijn moeder is weg gehaald waarschijnlijk zeer onhandelbaar zal opgroeien.
Dat bedoelt ze dus met dom!!!!!!
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Doe niet zo debiel zeg..niesie boi schreef:veel mensen kopen hun honden toch in zo soort winkels ??LongFields schreef:niesie boi schreef:hoe bedoel je?sirene schreef:
Toe nou toch, als je een pup haalt bij een bedrijf (anders dan dat kun je het toch niet noemen) waar ze adverteren met 40 verschillende rassen en doorlopend pups, en een fotogalerij hebben met enkele van hun pups die 15 pagina's beslaat, dan wéét je toch dat je je pup bij een broodfokker haalt????

- MJ
- Zeer actief
He snetverdemme..dat zijn , zo te zien, foto's van die stal waar Gijsje vandaan komt .Die gemaakt zijn bij de inbeslagname. 
-
Danielle
- Zeer actief
- Contacteer:
volgens mij is dit een verlate 1 april grap....
Danielle Boshouwers
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Zou je denken?Lillith schreef: Voor de rest domme aankoop maar dat zal je nu wel snappen...
Gezien deze reactie vrees ik voor het tegendeel:
niesie boi schreef:veel mensen kopen hun honden toch in zo soort winkels ??LongFields schreef:niesie boi schreef:hoe bedoel je?sirene schreef:
Laatst gewijzigd door LongFields op 04 apr 2012 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sanne!!
- Zeer actief
Wat is er Kees?bouvierpoedel schreef:Sanne!! schreef:Tjeeh hoe bedoel je?
pffff.![]()
viewtopic.php?f=2&t=239148&p=5417443#p5417443
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Veel ontzettend stomme mensen die vandaag een hondje willen en geld belangrijker vinden dan het leven van een paar honden die ze niet kennen wel ja.niesie boi schreef: veel mensen kopen hun honden toch in zo soort winkels ??
Je bent volgens mij zelfs gewaarschuwd op dit forum!
- dagmar88
- Zeer actief
Eigen schuld hoor, met jou kan ik geen medelijden hebben. Arme hondjes.
Bel de dierenbescherming, dikke kans dat een groot gedeelte van de pupjes daar besmet is.
Bel de dierenbescherming, dikke kans dat een groot gedeelte van de pupjes daar besmet is.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Plus even geen mensen over de vloer halen en honden.Danielle schreef:en weet je ook dat je parvo niet zomaar uit je huis krijgt, dus als deze pup dadelijk dood is, je zeker 6 maanden GEEN nieuwe pup MAG nemen omdat die anders het zelfde risico kan lopen!bouvierpoedel schreef:Klink heel lief van je DA ,maar heeft hij ook vertelt wat je pup kan overhouden van de parvo als hij hierdoorheen komt.??niesie boi schreef:de dierenarts zegt dat hij een behandeling wilt doen om het imunsysteem op te krikken hebben jullie dit gedaan?tbeast schreef:Onze hond had parvo, hij was bijna een jaar oud. We hebben alles geprobeerd om hem te redden, is helaas niet gelukt....
Plus je tent goed meerdere malen desinfecteren zodat jezelf geen parvo heen en weer sleept naar andere plekken en andere honden de lul zijn.

-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ja, met dit als gevolg.niesie boi schreef:veel mensen kopen hun honden toch in zo soort winkels ??LongFields schreef:niesie boi schreef:hoe bedoel je?sirene schreef:
Een pup HOOR je niet bij zoiets te kopen maar bij een bewuste fokker. Met stamboom (al geeft dat geen garantie). Of bij een particulier... een ECHTE particulier, niet een verkapte broodfokker.
NIET bij zo'n puppymill....
Onder welke steen heb je geleefd???
Er is toch op het forum 100 x gewaarschuwd tegen dit soort winkels???
Suzanne
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Oh ja, als je vrienden hebt met honden... hou die mensen dan voorlopig minimaal een half jaar buiten jullie deur om te voorkomen dat hun hond ook ziek kan worden.
Zelf ook zeer beslist in die termijn geen hond erbij kopen; het virus blijft actief (naar verluidt)
Suzanne
Zelf ook zeer beslist in die termijn geen hond erbij kopen; het virus blijft actief (naar verluidt)
Suzanne
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Ik zal maar even voor ts antwoorden: "hoe bedoel je? de verkoper zegt dat ik direct weer een hondje mag ophalen als deze dood gaat, dan kan dat dus best". Dit doet iedereen volgens hem.bouvierpoedel schreef:Plus even geen mensen over de vloer halen en honden.Danielle schreef:en weet je ook dat je parvo niet zomaar uit je huis krijgt, dus als deze pup dadelijk dood is, je zeker 6 maanden GEEN nieuwe pup MAG nemen omdat die anders het zelfde risico kan lopen!bouvierpoedel schreef:Klink heel lief van je DA ,maar heeft hij ook vertelt wat je pup kan overhouden van de parvo als hij hierdoorheen komt.??niesie boi schreef: de dierenarts zegt dat hij een behandeling wilt doen om het imunsysteem op te krikken hebben jullie dit gedaan?
Plus je tent goed meerdere malen desinfecteren zodat jezelf geen parvo heen en weer sleept naar andere plekken en andere honden de lul zijn.
Laatst gewijzigd door blacky op 04 apr 2012 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Dat denk ik dus ook, ik ben dan ook erg benieuwd naar fotos van je hondje.Danielle schreef:volgens mij is dit een verlate 1 april grap....

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Oh ja dat topic.Sanne!! schreef:Wat is er Kees?bouvierpoedel schreef:Sanne!! schreef:Tjeeh hoe bedoel je?
pffff.![]()
viewtopic.php?f=2&t=239148&p=5417443#p5417443

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik hoop dat het een grap is, maar het zou me niet verbazen als de TS gewoon zo onnozel is als hij doet voorkomen.->Chanty<- schreef:Dat denk ik dus ook, ik ben dan ook erg benieuwd naar fotos van je hondje.Danielle schreef:volgens mij is dit een verlate 1 april grap....
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Ach, het IQ van een baksteen. Ik hoop dat het hondje snel de pijp uit gaat, volgens mij is het dan een stuk beter af (ook als het geen parvo had
).

- Barbara1972
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
dom..dom..dom..geen medelijden mee..wel met het pupje,armding..zo;n lijdensweg

- Sanne!!
- Zeer actief
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben er ook bang voor.LongFields schreef:Ik hoop dat het een grap is, maar het zou me niet verbazen als de TS gewoon zo onnozel is als hij doet voorkomen.->Chanty<- schreef:Dat denk ik dus ook, ik ben dan ook erg benieuwd naar fotos van je hondje.Danielle schreef:volgens mij is dit een verlate 1 april grap....
Van alle adviezen die zijn gegeven, herplaatser, stichting, praten met fokkers, welke rassen en enz heeft hij ongeveer het tegenovergestelde gedaan. Ik denk niet dat het een grapje is en anders wel een hele foute.
- dagmar88
- Zeer actief
Suzanne123 schreef: Ja, met dit als gevolg.
Een pup HOOR je niet bij zoiets te kopen maar bij een bewuste fokker. Met stamboom (al geeft dat geen garantie). Of bij een particulier... een ECHTE particulier, niet een verkapte broodfokker.
NIET bij zo'n puppymill....
Onder welke steen heb je geleefd???
Er is toch op het forum 100 x gewaarschuwd tegen dit soort winkels???
Suzanne
- Zilla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso Italiano en Staffordshire Bull Terrier
- Aantal honden: 2
Nou nu heb je gelijk de rekening van een broodfok pup gepresenteerd gekregen.
Wat ontzettend jammer.
Wat ontzettend jammer.