Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Knikstaart

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Maltezers
Zeer actief

Re: Knikstaart

Ongelezen bericht door Maltezers »

Cabasja schreef:Idd want ik moet er niet aan denken dat ze maar verder verkocht wordt en haar zo uit het oog zou verliezen.
Ben super blij en ook dat ze fijn bij mijn ouders om de hoek mag wonen waar ze nooit meer weg hoeft!

Weet je ik snap dat dus echt niet, je koopt een hondje omdat dat hondje je aan spreekt toch?? Dan mankeert hij/zij iets dan neem je dus zoals afgesproken contact op met de fokker nou oke. Maar dan geef je gewoon je hond terug en dat stukje snap ik dan weer niet. Je ben toch ( normaal gesproken dan he ) zoals in dit geval al zo`n 6 maanden met zo`n beestje bezig. Dat er een teleurstelling is omdat je andere plannen met dit dier zijn oke snap ik wel. Maar dat je zo`n dier terug brengt alsof het een verkeerd pakketje is nee dat wil er dan bij mij niet in. Ik zou eigenlijk wel blij zijn met zo`n fokker die meedenkt om een goede oplossing te vinden een nieuwe pup tegen een milde prijs maar met het behouden van de andere pup waar ik voor gekozen had of ben ik nou zo`n gek mens????
AfbeeldingGroetjes Yvonne.
"Kennis is macht, karakter is meer"
Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞
Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
Chris*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herders

Ongelezen bericht door Chris* »

Maltezers schreef:
Cabasja schreef:Idd want ik moet er niet aan denken dat ze maar verder verkocht wordt en haar zo uit het oog zou verliezen.
Ben super blij en ook dat ze fijn bij mijn ouders om de hoek mag wonen waar ze nooit meer weg hoeft!

Weet je ik snap dat dus echt niet, je koopt een hondje omdat dat hondje je aan spreekt toch?? Dan mankeert hij/zij iets dan neem je dus zoals afgesproken contact op met de fokker nou oke. Maar dan geef je gewoon je hond terug en dat stukje snap ik dan weer niet. Je ben toch ( normaal gesproken dan he ) zoals in dit geval al zo`n 6 maanden met zo`n beestje bezig. Dat er een teleurstelling is omdat je andere plannen met dit dier zijn oke snap ik wel. Maar dat je zo`n dier terug brengt alsof het een verkeerd pakketje is nee dat wil er dan bij mij niet in. Ik zou eigenlijk wel blij zijn met zo`n fokker die meedenkt om een goede oplossing te vinden een nieuwe pup tegen een milde prijs maar met het behouden van de andere pup waar ik voor gekozen had of ben ik nou zo`n gek mens????
Als die mensen fok of show plannen hadden, kon dat pup niet meer voldoen.
Dan kun je die toch beter herplaatsen (in overleg met de fokker)
Niet iedereen heft de plaats om zoveel honden bij te houden!
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Knikstaart

Ongelezen bericht door crutz »

Chris* schreef:
Maltezers schreef:

Als die mensen fok of show plannen hadden, kon dat pup niet meer voldoen.
Dan kun je die toch beter herplaatsen (in overleg met de fokker)
Niet iedereen heft de plaats om zoveel honden bij te houden!
Wat jij zegt Chris, iom de fokker kan veel...
Saschesfloor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

Fijn dat ze bij je terug komt en dat ze een fijn thuis krijgt waar ze kan blijven.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”