fes/lou schreef:[img].[/img]
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
..
Moderator: moderatorteam
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: ..
Ik sta daar toevallig voor op de wachtlijstblondie schreef:fes/lou schreef:[img].[/img]
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wordt het nu niet een beetje flauw?
Er wordt een normale vraag gesteld maar omdat iemand in het verleden getrolld heeft krijgt ze dit soort reacties?
Booster, er zijn legio rassen die aan je eisen voldoen. Op wat voor type val je? Molosser, herder, jachthond??
Er wordt een normale vraag gesteld maar omdat iemand in het verleden getrolld heeft krijgt ze dit soort reacties?
Booster, er zijn legio rassen die aan je eisen voldoen. Op wat voor type val je? Molosser, herder, jachthond??
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- booster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Su, Binky, Daisy en Amiya
- Aantal honden: 4
De rassen die mij het meeste trek zijn whippet, greyhound en de prazsky krysavik.Inge schreef:Wordt het nu niet een beetje flauw?
Maar er zijn denk ook veel rassen die ik nog niet ken of onvoldoende ken.
- booster
- Zeer actief
heb dit even verplaatst naar viewtopic.php?f=2&t=246975booster schreef:De rassen die mij het meeste trek zijn whippet, greyhound en de prazsky krysavik.Inge schreef:Wordt het nu niet een beetje flauw?
Maar er zijn denk ook veel rassen die ik nog niet ken of onvoldoende ken.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Hollandse Herder? Heb je in 3 variëteiten, de ruwhaar is erg leuk! Korthaar natuurlijk ook (maar daar kunnen wat drukkere exemplaren bijzitten, zoals Marouck was), langhaar zijn ook erg leuke honden.
Groetjes Inge

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Weet niet hoe dat met jullie zit maar ik krijg een punthoofd van die puntjes topics.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- booster
- Zeer actief
Ik heb in het verleden een mechelaar x gehad en was een steengoede hond die alles wou leren maar toch is de mechelaar erin niet mijn type hond ( ondanks we maatjes voor het leven waren) ( thuis haden we ook een volle mechelaar waar ik niks mee had, ben bang dat het met de totaale herder ( mechelse,hollandse,duitse) niet het geen is wat ik zoek in een hond.
Edit: vindt ze wel nog steeds erg leuk om te zien.
Edit: vindt ze wel nog steeds erg leuk om te zien.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
wat een ongelofelijke opluchting is dit, vooral zo houden en niet van gedachten veranderenbooster schreef: ben bang dat het met de totaale herder ( mechelse,hollandse,duitse) niet het geen is wat ik zoek in een hond.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Eens. Een herder past écht niet.renee-uk schreef:wat een ongelofelijke opluchting is dit, vooral zo houden en niet van gedachten veranderenbooster schreef: ben bang dat het met de totaale herder ( mechelse,hollandse,duitse) niet het geen is wat ik zoek in een hond.
Verder zijn er volgens mij een heel pak aan rassen die in aanmerking zouden komen... en verder zal ik mijn mening voor me houden.

-
Muk
Tara schreef:Wat een dómme vraag Muk, die hoort bij de puntschers natuurlijkMuk schreef:Slim!crutz schreef:Aangezien niemand daar aan gedacht had;-)
Ik ken het puntjesras overigens niet, in welke rasgroep valt de punthond?, maar die moet je uiteraard niet verwarren met de pinschers.
De puntschers zijn niet zo heel bekend, maar die hebben hun eigen rasgroep.
Rasgroep 11 om precies te zijn. Ik zou ook ooit wel een Puntscher uit rasgroep 11 willen, en dan noem ik hem Alaaf.
Kijk, daar heb ik nu wat aan! Al die exlusieve rassen, dat hou ik allemaal niet meer bij.
-
Muk
Is de Puntscher toevallig verre familie van de panter? Of ben ik nu abuis?Tara schreef:Snap ik, de Puntscher is ook echt heel exclusief.![]()
- booster
- Zeer actief
max 70 cm denk ik zo maar als het kleiner kan mag het kleiner.Devel schreef:Lekker flauw weer!
Je wilt geen xxxxl hond, maar wel een voorkeur qua hoogte?
Ik quote je vraag in de andere topic.
- booster
- Zeer actief
Ik vindt vooral de konings poedel geweldig om te zien ( maar me vriend vermoord me dan want die vindt ze afschuwlijk)Echo schreef:Bij de beschrijvingen die ik in je gekopieerde openingspost zie denk ik meteen aan een poedel.
Is dat niet iets? En per se zo'n tut kapsel hoeft niet hè.
Ik quote jou vraag ook even in het andere topic
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
alm@ schreef:Me vriend kan een vleesmes tussen z'n ribben krijgen als hij mij probeert te vermoorden omdat ik een poedeltje wil
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- booster
- Zeer actief
bijwijze van spreken dan healm@ schreef:Me vriend kan een vleesmes tussen z'n ribben krijgen als hij mij probeert te vermoorden omdat ik een poedeltje wil
Maar hij heeft al meerdere malen gezegt maakt me niks uit wat voor hond je kiest maar alsjeblieft geen poedel.
( als dat zijn enige eis is kan ik daar wel mee leven)
- booster
- Zeer actief
bijwijze van spreken dan healm@ schreef:Me vriend kan een vleesmes tussen z'n ribben krijgen als hij mij probeert te vermoorden omdat ik een poedeltje wil
Maar hij heeft al meerdere malen gezegt maakt me niks uit wat voor hond je kiest maar alsjeblieft geen poedel.
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Hoe oud ben je? Je moet wat leper worden meidbooster schreef:bijwijze van spreken dan healm@ schreef:Me vriend kan een vleesmes tussen z'n ribben krijgen als hij mij probeert te vermoorden omdat ik een poedeltje wil( anders had ik het zelfde gereageerd als jou )

- booster
- Zeer actief
Ben 26 jaar en ik moet zeggen als ik iets wil komt het ook echt wel ook al is het een poedel maar soms is het geven en nemen in het leven en hij heeft al zoveel toegegeven en dan wil ik hem dit ene puntje wel gunnen haha. Als ik uiteindelijk besluit dat er toch een poedel komt heeft ie als nog gewoon pechalm@ schreef:Hoe oud ben je? Je moet wat leper worden meidbooster schreef:bijwijze van spreken dan healm@ schreef:Me vriend kan een vleesmes tussen z'n ribben krijgen als hij mij probeert te vermoorden omdat ik een poedeltje wil( anders had ik het zelfde gereageerd als jou )
( als dat zijn enige eis is kan ik daar wel mee leven)me vriend wilde geen kroket-op-pootjes maar die teckel is er gekomen. En raad eens met wie hij elke avond op schoot het journaal zit te kijken? Juist. Kwestie van op de juiste manier timen en bewerken
- Erwina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik kan het echt niet meer aanzienTara schreef:Ik ben dus niet de enige met krullende tenen...Erwina schreef:Me is GÉÉN bezittelijk voornaamwoord![]()
![]()
![]()
Sorry hoor..
Welkom Ollie!

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
- alm@
- moderator
Niet drammen. Dat gaat niet werkenbooster schreef:Ben 26 jaar en ik moet zeggen als ik iets wil komt het ook echt wel ook al is het een poedel maar soms is het geven en nemen in het leven en hij heeft al zoveel toegegeven en dan wil ik hem dit ene puntje wel gunnen haha. Als ik uiteindelijk besluit dat er toch een poedel komt heeft ie als nog gewoon pechalm@ schreef:Hoe oud ben je? Je moet wat leper worden meidbooster schreef:bijwijze van spreken dan healm@ schreef:Me vriend kan een vleesmes tussen z'n ribben krijgen als hij mij probeert te vermoorden omdat ik een poedeltje wil( anders had ik het zelfde gereageerd als jou )
( als dat zijn enige eis is kan ik daar wel mee leven)me vriend wilde geen kroket-op-pootjes maar die teckel is er gekomen. En raad eens met wie hij elke avond op schoot het journaal zit te kijken? Juist. Kwestie van op de juiste manier timen en bewerken
![]()
Ik krijg krullende tenen van jullie. Zeikerds.Tara schreef:Het ging niet over jou.alm@ schreef:Sorry hoor. Ik zal het nooit meer doenTara schreef:Ik ben dus niet de enige met krullende tenen...Erwina schreef:Me is GÉÉN bezittelijk voornaamwoord![]()
![]()
![]()
Sorry hoor..

- alm@
- moderator
DoeiErwina schreef:Ik kan het echt niet meer aanzienTara schreef:Ik ben dus niet de enige met krullende tenen...Erwina schreef:Me is GÉÉN bezittelijk voornaamwoord![]()
![]()
![]()
Sorry hoor..

- booster
- Zeer actief
Niet drammen. Dat gaat niet werkenalm@ schreef:booster schreef:Ben 26 jaar en ik moet zeggen als ik iets wil komt het ook echt wel ook al is het een poedel maar soms is het geven en nemen in het leven en hij heeft al zoveel toegegeven en dan wil ik hem dit ene puntje wel gunnen haha. Als ik uiteindelijk besluit dat er toch een poedel komt heeft ie als nog gewoon pechalm@ schreef:Hoe oud ben je? Je moet wat leper worden meidbooster schreef: bijwijze van spreken dan he( anders had ik het zelfde gereageerd als jou )
![]()
Tara schreef:alm@ schreef:Tara schreef: Drammen doe ik niet aan, Hoef alleen maar hem aan te kijken en hij weet genoeg ( hij kan mij al te goed naar 8.5 jaar relatie)