Moderator: moderatorteam
grover schreef:Zozo, maarliefst 25 welshjes dit keer! Is weer eens wat anders dan de 11 tot 14 die we de afgelopen tijd op show hadden; ben benieuwd wat het gaat wordenWe zitten in ring 3, wie komt ons aanmoedigen
Zaterdag toch? Ik kom misschien wel even buurtenMachie schreef:Ring 9, 1 puli. Kortom, een Utje halen en we hebben het NK binnen. Maarja, dat Utje is altijd de vraag
Ohhh gezelligMagic schreef:Zaterdag toch? Ik kom misschien wel even buurtenMachie schreef:Ring 9, 1 puli. Kortom, een Utje halen en we hebben het NK binnen. Maarja, dat Utje is altijd de vraag
zijn er bij de ingang ook invalidenparkeerplaatsen?cmarjee schreef:Zojuist begonnen met het verzenden van de toegangsbewijzen,.
Het zijn er nogal wat, dus het kan even duren voor je hem krijgt.
Cor.
nouuu dan mag je mij aanmoedigengrover schreef:tijdsindicatie staat ook online zag ikwij zijn (natuurlijk) weer als laatste aan de beurt, tegen half 12 met 24 honden voor ons
Dat sowiesojores schreef:nouuu dan mag je mij aanmoedigengrover schreef:tijdsindicatie staat ook online zag ikwij zijn (natuurlijk) weer als laatste aan de beurt, tegen half 12 met 24 honden voor ons
Ik heb Lance, Tristan en Abygail bij me, Tristan en Abygail mogen de ring in.grover schreef:Dat sowiesojores schreef:nouuu dan mag je mij aanmoedigengrover schreef:tijdsindicatie staat ook online zag ikwij zijn (natuurlijk) weer als laatste aan de beurt, tegen half 12 met 24 honden voor ons
Wie heb jij bij je?
cmarjee schreef:Zojuist begonnen met het verzenden van de toegangsbewijzen,.
Het zijn er nogal wat, dus het kan even duren voor je hem krijgt.
Cor.
Ja, en de verkeerde ook zie ik nu.. Reu - Tussenklas, terwijl in mijn inschrijving toch echt staat: Inschrijving in Klas 5. Openklas (15 - maanden of ouder - € 57.50)Machie schreef:Staat er bij jullie achter het geslacht ook de klasse?
Bij mij staat er ook het verkeerde,grover schreef:Ja, en de verkeerde ook zie ik nu.. Reu - Tussenklas, terwijl in mijn inschrijving toch echt staat: Inschrijving in Klas 5. Openklas (15 - maanden of ouder - € 57.50)Machie schreef:Staat er bij jullie achter het geslacht ook de klasse?
Heb ik weer :')
Hahaha zou een beetje op de zaken vooruit zijnMachie schreef:
Bij mij staat er ook het verkeerde,
reu - kampioensklas. En ik heb toch echt open klasse ingeschreven
Nouja, als ze me dan in utrecht dat laatste puntje voor zijn kampioenschap gevengrover schreef:Hahaha zou een beetje op de zaken vooruit zijnMachie schreef:
Bij mij staat er ook het verkeerde,
reu - kampioensklas. En ik heb toch echt open klasse ingeschrevenEn met 31 maanden krijg ik Ol echt niet meer in de tussenklas
maar, dan ligt het iig niet aan mij.. Hopelijk staat het in de catalogus straks dan wel goed