LongFields schreef:vania schreef:
het enige dat we gezien hebben is dat ze eergisteren enorm veel aan haar vulva likte en ook afgelopen nacht had ze dat gedaan (mijn benen lagen in haar kwijl (?) en daar werd ik om 3.15u wakker van) mijn vriend is speciaal daarvoor pas veel later vertrokken naar zijn werk, waardoor Guapa maar een klein half uurtje alleen is geweest
Dat kwijl zou misschien vruchtwater geweest kunnen zijn?
Een half uurtje lijkt me op zich wel kunnen voor een bevalling van een eenling, maar het lijkt me inderdaad erg onwaarschijnlijk dat ze in die tijd de pup inclusief de nageboorte en alle andere bevallingssporen weggewerkt zou hebben.
Rot voor jullie dit hoor, bah.
ik heb geen idee eigenlijk

Guapa likt anders nooit niet zo veel, dat er zo een natte plekken ontstaan
bij haar 1ste nest, was haar vruchtwater nog niet gebroken, toen ik 10min wegging (plassen + jan goedendag zeggen) en toen ik terug kwam lag Jarana er al, zonder vlies
maar ook vanmorgend werd ik weer wakker van een natte plek op bed, nu werd mijn vriend eigenlijk wakker en ik werd wakker van zijn "gvd Guapa met u gezever

" dat was om kwart na 3
ik moest vandaag van 4u tot half 9 nog werken, maar mijn vriend was thuis tot iets na 8 en nog steeds niets te zien
ook is haar vulva niet anders dan normaal, ik weet van haar vorige dracht/bevalling wel dat haar vulva anders was, dikker/opgezetter
Jessica3787 schreef:En ze heeft geen toegang tot de tuin ofzo? Want als ze veel aan haar vulva likte, natte plek etc lijkt het er toch verdacht veel op dat er wel iets is gebeurd.
Het lijkt me gewoon grenzen aan onwaarschijnlijkheid dat het hier ging om een stuk darm hoor

nee ze gaat smorgens snel plassen en dan kruipt ze terug op de bank of in haar mand en slaapt de hele dag, savonds "moet" ze van mij wel ff naar buiten, maar dat is puur omdat madam anders niet wilt poepen, dat moet allemaal niet, slapen dat is het enige wat ze wil
Marjoleine schreef:Bizar. Misschien is ze aan het bevallen nu? Kan me echt niet voorstellen wat die bult anders zou kunnen zijn. Darm, daar gelik niet in.
Een bevalling kan in de aanzet lang duren.
Als er iets gekomen was had je iets moeten vinden, hoe dan ook.
nee nog steeds niets gebeurt, enkel weer een enorme kwijl (?) plek op het bed
ze wil ook absoluut niets doen, enkel slapen, gisteren avond wel weer een handje vol brokken gegeten, maar verder moet ze niets, zelfs niet als ik er blikvoer of iets anders lekkers over/door doe
het enige dat ze doet is trillen, maar dat doet ze al sinds zondag of maandag, maar nu is het hier overdag sowieso redelijk fris in huis hoor (een graad of 17

)
aangezien wij een lichte kleur matrashoes hebben, had ik inderdaad wel "iets" moeten zien, ook haar mand is redelijk licht van kleur, alleen de bank niet, maar dat is een stoffen, dus dan had ik volgens mij wel plekken moeten zien en die zitten er niet in
carine schreef:bevallen en alles opruimen (pup incluis) op een half uur tijd bij een teef die in huis leeft
alles kan maar dat lijkt me nu toch wel wat té...
kwijlt ze zo hard dat jij in een plas ligt?? Juno lag bij ons op bed toen haar water brak

en ja, dàt was een plas...
ik kan met de beste wil van de wereld geen darmen maken van die bult, tenzij ze een gigantische breuk zou hebben (maar dan nog lijkt die plaats me ook niet juist)
Ik weet dat Guapa heel snel kan bevallen, haar 1ste 4 pups had ze er op een klein uurtje uitgeperst
het is niet echt een plas, ik vind het moeilijk uit te leggen, het is eigenlijk een enorme grote natte plek
Shadow* kwijlde altijd op zijn poten (nagel bijten) en daar kreeg je ook zo een plekken van, maar dat duurde een eeuwigheid voor dat goed en wel droog was en dat was plakkeriger (geen woord, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel), bij Guapa is het dezelfde natte plek, maar niet zo plakkerig, precies of je laat een vochtig washandje of zo op je bed liggen, dat maakt ook een natte plek, maar geen plas
Bij Shadow* zag je ook een uur of 2 nadien nog waar hij gelikt had op zijn lijf, zijn poten waren ook altijd nog wat nat, maar dat is bij Guapa niet het geval
Ik heb ze net even mee buiten gezet bij de rest en normaal kruipt ze dan daar gelijk een binnenhok in, maar daar heeft ze blijkbaar geen zin in, ze zit wat te zitten en met Darko en Jänta mee te huilen, maar dat is het ook wel
Ik ben er trouwens ook wel redelijk zeker van dat Guapa niet "alleen" bevalt, dat wilde de ze vorige keer ook niet, ze wachte toen ook echt tot Jan thuis was (ik was thuis)
Ik vind het allemaal enorm verwarrend op de moment, ga ik Guapa gewoon behandelen als een schijndrachtige hond (hup en niet melken, gewoon voortdoen en eten) of "bemoeder" ik haar nog een beetje tot ???