Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond gestorven van verdriet?
Moderator: moderatorteam
Re: Hond gestorven van verdriet?
hmmm, het heeft wel een erg hoog broodje aap gehalte
- Omega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
- Aantal honden: 2
Ik ken twee gevallen waar na het overlijden van de baas van de honden, de honden binnen een paar dagen gestorven zijn.
In een geval betrof het 1 hond, in het andere geval zijn twee honden binnen korte tijd na de baas overleden.
De honden waren ook de jongsten niet meer, misschien dat de stress dan meer van invloed is.
In een geval betrof het 1 hond, in het andere geval zijn twee honden binnen korte tijd na de baas overleden.
De honden waren ook de jongsten niet meer, misschien dat de stress dan meer van invloed is.

Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
- rubyred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Hond, Maltese, Husky Hybrid.
- Aantal honden: 3
Mensen sterven soms van verdriet na het verlies van hun partner dus waarom honden niet?
Afgelopen zomer heb ik 1 van mijn Bassets in moeten laten slapen. Mijn andere Basset was behoorlijk depri en verdrietig en helemaal zichzelf niet. Gelukkig had ik de andere 2 honden al en dat heeft haar zeker geholpen bij het rouwproces.
Na 2 maanden was ze weer helemaal zichzelf.
Afgelopen zomer heb ik 1 van mijn Bassets in moeten laten slapen. Mijn andere Basset was behoorlijk depri en verdrietig en helemaal zichzelf niet. Gelukkig had ik de andere 2 honden al en dat heeft haar zeker geholpen bij het rouwproces.

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Sterker nog. Het komt zeer zelden voor dat ze preciés tegelijk doodgaan.rubyred schreef:Mensen sterven soms van verdriet na het verlies van hun partner
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Jaap* schreef:Sterker nog. Het komt zeer zelden voor dat ze preciés tegelijk doodgaan.rubyred schreef:Mensen sterven soms van verdriet na het verlies van hun partner

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chiwawa's
Hoi hier ook iemand die wel zeker weet dat een hond zijn vriend kan missen Tarzan mist zijn vriend nog na twee jaar
en al hebben we Happy erbij maar als Tarzan een Look a like Rambo ziet rent hij er als een gek naar toe en dat doet hij bij geen enkel andere hond
maar dood gaan geloof ik niet aan ja mischien op een hele oude leeftijd en als ze dan ook echt 15jaar samen waren net als bij oma en opa"'s vaak gaan die
mensen snel dood achter elkaar maar met zo een jonge hond lijkt het mij ook onwaarschijnlek
groetjes inge
en al hebben we Happy erbij maar als Tarzan een Look a like Rambo ziet rent hij er als een gek naar toe en dat doet hij bij geen enkel andere hond
maar dood gaan geloof ik niet aan ja mischien op een hele oude leeftijd en als ze dan ook echt 15jaar samen waren net als bij oma en opa"'s vaak gaan die
mensen snel dood achter elkaar maar met zo een jonge hond lijkt het mij ook onwaarschijnlek
groetjes inge

- nusca
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een mechelaar.
Zeldzaam ja, niet helemaal tegelijk maar wel 2.5 uur tussen beide tot een paar dagen / weken.Jaap* schreef:Sterker nog. Het komt zeer zelden voor dat ze preciés tegelijk doodgaan.rubyred schreef:Mensen sterven soms van verdriet na het verlies van hun partner