Ik speel er niet mee hoor, zo goed ben ik nietSelene schreef:Hahahahaha, wat zal je trots zijn!maart schreef:ja he.
Hij heeft afgelopen zondag Grem nog geklopt op wedstrijd![]()
Het is de hond van mijn trainer, maar zit regelmatig bij mij
Moderator: moderatorteam
Ik speel er niet mee hoor, zo goed ben ik nietSelene schreef:Hahahahaha, wat zal je trots zijn!maart schreef:ja he.
Foei, op de kamer? je maakt er een watje van!maart schreef:Ik speel er niet mee hoor, zo goed ben ik nietSelene schreef:Hahahahaha, wat zal je trots zijn!maart schreef:ja he.
![]()
Het is de hond van mijn trainer, maar zit regelmatig bij mijHij is hier in elk geval evenzeer thuis als mijn andere honden, heeft zelfs het voorrecht van bij mij te mogen slapen op de kamer

Selene schreef:
Foei, op de kamer? je maakt er een watje van!![]()
![]()
En als ie vaak bij jou is mag jij ook best trots zijn
maart schreef:Selene schreef:
Foei, op de kamer? je maakt er een watje van!![]()
![]()
En als ie vaak bij jou is mag jij ook best trots zijn
tja, kijk, hij is en blijft natuurlijk wel concurrentie voor mijn eigen sporthond![]()
![]()
en ik ben ook wel trots hoor, tenslotte is het gewoon fijn om die kleine puppy (wordt morgen pas 2 jaar) ineens overal de pannen van het dak te zien spelen... leek pas gisteren dat hij geboren werd.
Wie er mee op het veld staat, maakt ook helemaal niet uit.

Dank!maart schreef:ja, ontzettend stabiel.
Kjerro is zalig, Gucci is een stuk moeilijker (een echte bitch) maar in de omgang wel heel braaf, mits je niet zonder toestemming binnen komt.
Met Grem heb ik de afgelopen 2 weken samen getraind, hij lijkt mij ook een hele vriendelijke, stabiele, sociale hond.
alle 3 wel een karakter om 'u' tegen te zeggen, sporthonden ten top.
Ik hoop dat de Shepherd ook zo mag uitgroeien