En al zou je het op papier zetten, zo'n papiertje heeft 0,0 waarde. Laat haar wel per email bevestigen dat je de hond mag hebben. Heeft wettelijk ook niet veel waarde, maar heb je het wel zwart op wit dat je de hond niet hebt achterover gedrukt. En dan gewoon naar een andere dierenarts. Ik zou hier niet moeilijk over doen. Ze wil de hond kwijt, klaar. Woont ze dichtbij?Nawosh schreef:Volgens mij heb jij te goeder trouw de hond overgenomen van persoon D en heb je ook niks te maken met persoon A ( of B of C) Persoon A heeft te maken met persoon B en persoon B met persoon C enz.
Maar goed, als het enige wat persoon A wil, is af en toe een update en de mogelijkheid om de hond nog eens te bezoeken.... In de praktijk komt daar toch vaak weinig van terecht. Het klinkt mij ook meer als een vorm van controle nadat persoon B niet gedaan heeft wat afgesproken was en de hond voor persoon A ineens onvindbaar was. (Al heb ik natuurlijk geen idee of dat werkelijk het geval is omdat ik de situatie niet ken)
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar sta ik op dit moment in dit plaatje
Moderator: moderatorteam
Re: Waar sta ik op dit moment in dit plaatje
-
- Zeer actief
Met operatief castreren duurt het langer tot je het effect merkt. Dat is dus niet meteen effectief.marielle231 schreef:Het rijden doet die al erg lang, dit hoorde ik van iemand waar persoon A lang in huis heeft gewoond.
Liever in 1 keer dan dat chemisch casteren
Op dit moment blijft de hond, maar zoals ik al zei het moet wel goed gaan met de roedel hier
Gaat dit niet ga ik via de stichting waar ik voor opvang een plekje zoeken maar dat is op dit moment nog niet van toepassing.
-
- Vaste gebruiker
Nee daar houd ik idd dan rekening mee 
Op dit moment is het contact opzich nog goed dus ga het even afwachten.
Heb genoeg informatie verzamelt dus wacht het even af.
Wil jullie in iedergeval vast bedanken voor alle input die jullie gegeven hebben.
Hopelijk word het nu gewoon geregeld en staat het hondje straks op mijn naam.
Hou jullie op de hoogte

Wil jullie in iedergeval vast bedanken voor alle input die jullie gegeven hebben.
Hou jullie op de hoogte

-
- Zeer actief
Graag.marielle231 schreef:Nee daar houd ik idd dan rekening mee
Hou jullie op de hoogte

-
- Vaste gebruiker
Helaas nog niet zo heel veel vorderingen, Beesie zit ondertussen 2 weken bij mij.
Ze wil deze week eindelijk wat regelen.
Ze wil deze week eindelijk wat regelen.
- Bonnie F
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Je geeft wel alle macht uit handen op deze manier.
En A lijkt dat wel lekker te vinden. Die heeft het idee je lekker in de tang te hebben en je rond te commanderen.
Zit, af en rol....
Neem het heft in eigen hand en wees duidelijk.
Het is nu mijn hond, ik zorg er voor. Ik vind het nodig dat hij naar de dierenarts gaat. PUNT.
En volgende week, als het mij uitkomt, stuur ik je wel een update!
Klaar. Graag of helemaal niet.
Je laat nu met je sollen.
En A lijkt dat wel lekker te vinden. Die heeft het idee je lekker in de tang te hebben en je rond te commanderen.
Zit, af en rol....
Neem het heft in eigen hand en wees duidelijk.
Het is nu mijn hond, ik zorg er voor. Ik vind het nodig dat hij naar de dierenarts gaat. PUNT.
En volgende week, als het mij uitkomt, stuur ik je wel een update!
Klaar. Graag of helemaal niet.
Je laat nu met je sollen.

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Als die navelbreuk inderdaad zo groot is als je pink en die zit er al vanaf de geboorte, zou ik er niets aan laten doen.
Dat is dan allang vastgegroeid en kan totaal geen kwaad.
Als diezelfde dierenarts die niets wil doen omdat het jouw hond niet zou zijn, deze navelbreuk wil opereren zou ik daar geen vertrouwen in hebben.
Als een navelbreuk van dat minimale formaat na 1,5 jaar nog steeds goed zit is een operatie absoluut niet nodig!
Verder staat er niets op papier dus is het gewoon jouw hond. Chipnr zoeken, hond overzetten op jouw naam en klaar.
Gewoon tijdrekken met antwoord geven, voor je het weet is het twee weken en is het legaal jouw hond.
Dat is dan allang vastgegroeid en kan totaal geen kwaad.
Als diezelfde dierenarts die niets wil doen omdat het jouw hond niet zou zijn, deze navelbreuk wil opereren zou ik daar geen vertrouwen in hebben.
Als een navelbreuk van dat minimale formaat na 1,5 jaar nog steeds goed zit is een operatie absoluut niet nodig!
Verder staat er niets op papier dus is het gewoon jouw hond. Chipnr zoeken, hond overzetten op jouw naam en klaar.
Gewoon tijdrekken met antwoord geven, voor je het weet is het twee weken en is het legaal jouw hond.
-
- Vaste gebruiker
Had gister al bericht getypt maar toen crashte de pc,
Ik geef haar de kans om dit op te lossen, helaas vandaag te horen gekregen dat ze dat volgens mij niet van plan is.
Genoeg mensen om me heen die er ook mee bezig zijn, afspraak gaat even van de baan, ook omdat ik nog niks gehoord heb, en door deze nieuwe ontwikkelingen.
Ik weet dat ik idd alle macht uit handen geef, maar wil alles op een goede manier gedaan hebben, daarnaast lijk het simpeler dan het is helaas.
Chip staat geblokkeerd dus kan er niks mee helaas.
Ik geef haar de kans om dit op te lossen, helaas vandaag te horen gekregen dat ze dat volgens mij niet van plan is.
Genoeg mensen om me heen die er ook mee bezig zijn, afspraak gaat even van de baan, ook omdat ik nog niks gehoord heb, en door deze nieuwe ontwikkelingen.
Ik weet dat ik idd alle macht uit handen geef, maar wil alles op een goede manier gedaan hebben, daarnaast lijk het simpeler dan het is helaas.
Chip staat geblokkeerd dus kan er niks mee helaas.