Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Examenhonden gezocht

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Re: Examenhonden gezocht

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Neeltje schreef: Weet je, er zijn teveel verhalen van totaal verknipte Tibetaanse Terriers, dat ik dat risico nooit zou durven te nemen.
Volgens mij weet je zelf heel goed met wel reden trimmers Tibetanen 'totaal moeten verknippen'.
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Sanrica schreef:
bouvierpoedel schreef:Welke dag en waar moet je examen doen.?
Ik weet nog niet precies wanneer maar de examens zijn in de laatste week van september/eerste week oktober en vinden plaats in Bunnik.
Ow Bunnik is niet heel ver..mag je Jules wel lenen hoor... Hoe lang duurt dat? Ga ik wel ergens wandelen met de rest :wink:
Afbeelding
Sanrica
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Cavalier King Charles Spaniel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sanrica »

_Inge_ schreef:
Sanrica schreef:
bouvierpoedel schreef:Welke dag en waar moet je examen doen.?
Ik weet nog niet precies wanneer maar de examens zijn in de laatste week van september/eerste week oktober en vinden plaats in Bunnik.
Ow Bunnik is niet heel ver..mag je Jules wel lenen hoor... Hoe lang duurt dat? Ga ik wel ergens wandelen met de rest :wink:
Het examen zelf duurt 40 minuten. Maar ik ben nog druk op zoek naar honden bij mij in de buurt zodat de hond en ik elkaar een beetje kunnen leren kennen. Dat ik de vacht een beetje kan onderhouden indien nodig en hem/haar examenklaar kan maken en na het examen netjes af kan leveren. Ik zal het onthouden maar mocht ik er nog eentje vinden bij mij in de buurt heeft dat toch mijn voorkeur. Neemt natuurlijk niet weg dat ik je aanbod erg op prijs stel. :ok: Het lijkt er trouwens toch op dat ik in ieder geval 1 hondje heb gevonden.
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Och toch, je wordt trimster én je hebt je Cavalier laten castreren? Nou ja, kun je lekker oefenen ;-)
Sanrica
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Cavalier King Charles Spaniel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sanrica »

Rosita Compagner schreef:Och toch, je wordt trimster én je hebt je Cavalier laten castreren? Nou ja, kun je lekker oefenen ;-)
Haha dat zou je denken. Maar ik behoor tot de gelukkige waarvan de vacht van mijn hond amper is veranderd. Sowieso heeft ze heel fijn haar dus weinig eer aan te behalen voor mij.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Rosita Compagner schreef:
Neeltje schreef: Weet je, er zijn teveel verhalen van totaal verknipte Tibetaanse Terriers, dat ik dat risico nooit zou durven te nemen.
Volgens mij weet je zelf heel goed met wel reden trimmers Tibetanen 'totaal moeten verknippen'.
Bij sommige wel ja, maar niet bij alle.
vosse
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Poedels

Ongelezen bericht door vosse »

Neeltje schreef:
Sanrica schreef:
vosse schreef:Ik kan je ook niet helpen.

Hier mogen klanten er ook niet bij blijven.
Je mag altijd binnen komen lopen om te kijken hoe het hier gaat, maar niet bij je eigen hond.
Heel af en toe maak ik een uitzondering, er komen aardig wat mensen van ver.
Ze mogen op de stoel gaan zitten en mij mijn werk laten doen.

Ik heb het liever ook niet. Maar als de klant het graag wilt en de hond normaal te behandelen is vind ik het een ander verhaal. Je kan altijd afspreken dat je het een keer probeert, mocht het niet bevallen dat je dan in jouw belang maar ook zeker in het belang van de hond het baasje "wegstuurt".
Weet je, er zijn teveel verhalen van totaal verknipte Tibetaanse Terriers, dat ik dat risico nooit zou durven te nemen.
Maar ook genoeg van wel goed getrimde Tibetanen!
Ieder zijn eigen ding hoor :E:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”