_Inge_ schreef:Ik haal Veertje op en Sadie en Ivy gaan mee. Vera mag gezellig met Sadie workshops doen en haar vermakenHopelijk blijft het droog!
En ik ben beschikbaar voor iedereen die zijn hond tijdelijk (of blijvend
Moderator: moderatorteam
_Inge_ schreef:Ik haal Veertje op en Sadie en Ivy gaan mee. Vera mag gezellig met Sadie workshops doen en haar vermakenHopelijk blijft het droog!

Gezellig! Rowan kleurt inderdaad prima.Sita schreef:Ik kom morgen even langs. Weet nog niet of ik een hond meeneem. Sita sowieso niet met haar zere pootje, dus misschien Rowan. Die past ook wel met zijn kleur tussen de Laekense herders.

Natuurlijk!bouvierpoedel schreef:Gaat het morgen een beetje mooi weer worden.?

Alle regen is volgens mij net al gevallen hier in de omgeving.frank1985 schreef:Natuurlijk!bouvierpoedel schreef:Gaat het morgen een beetje mooi weer worden.?

Leuk te lezen Frank, ik vond het superleuk om jullie en Yuki te ontmoeten vandaag. Leuk hè, al die Laekense bij elkaar?frank1985 schreef:Wij zijn weer thuis. Echt een ontzettend leuke dag gehad. Dank daarvoor!

Leuk dat jullie helemaal tot het einde zijn gebleven._Inge_ schreef:Ja was leuk! Ook tot het einde gebleven met Vera.
Sadie heeft zich goed vermaaktflyball, behendigheid, denkspelletjes, spelen met herders.. en nu in coma. Ze heeft er ook weer veel fans bij
![]()
En mevrouw Ivy heeft vooral lekker geslapen in haar buggy en vond het ook wel prima allemaal.

Niet veel en geen zin om ze nu allemaal uit te zoeken..Eefje83 schreef:hebben jullie nou allemaal geen foto's????

Geef dat kind gewoon een poedel .fresan schreef:Mijn dochter dus die nu met het knuffel chichiwawa alweer een hindernisbaan aan het lopen ismaar Lotte was toch leuker! Was leuk eens met jullie in real live te roddelen
yuki is leuk maar heeft dan ook een leuke mama.

Ik had vandaag gewoon een grotere zak en je vond het maar al te lekker om er af en toe in te grabbelenbouvierpoedel schreef:Geef dat kind gewoon een poedel .fresan schreef:Mijn dochter dus die nu met het knuffel chichiwawa alweer een hindernisbaan aan het lopen ismaar Lotte was toch leuker! Was leuk eens met jullie in real live te roddelen
En die mama van Yuki nou daar heb ik vanmiddag verhalen over gehoord van Frank en blauwe plekken gezien.Nu vind ik dat je altijd achter je blanke medemens moet staan en een beetje onderdrukking moet kunnen maar dit gaat mij een beetje te ver
.Mieke wil je die jongen zijn ballen terug geven.

Oh god nu heb je mama Mieke verdrietig gemaakt.fresan schreef:Kees, dat jou daar nou net op moet wijzenmama PIEN! Mieke is het baasje van Frank ehm ik bedoel Yuki.
En helaas geen poedel voor de dame ze neemt maar genoegen met haar pluchen chichiwawa

Ik vond het maar een enge ervaring een wijf met een zak en voelde mij sexueel heel erg bedreigd.Browny schreef:Ik had vandaag gewoon een grotere zak en je vond het maar al te lekker om er af en toe in te grabbelenbouvierpoedel schreef:Geef dat kind gewoon een poedel .fresan schreef:Mijn dochter dus die nu met het knuffel chichiwawa alweer een hindernisbaan aan het lopen ismaar Lotte was toch leuker! Was leuk eens met jullie in real live te roddelen
En die mama van Yuki nou daar heb ik vanmiddag verhalen over gehoord van Frank en blauwe plekken gezien.Nu vind ik dat je altijd achter je blanke medemens moet staan en een beetje onderdrukking moet kunnen maar dit gaat mij een beetje te ver
het was zo erg dat ik af en toe mijn bal vast moest houden
dus zeg eerlijk, zo slecht heeft hij het niet

En ik maar denken dat ik een leuke mama benbouvierpoedel schreef:Oh god nu heb je mama Mieke verdrietig gemaakt.fresan schreef:Kees, dat jou daar nou net op moet wijzenmama PIEN! Mieke is het baasje van Frank ehm ik bedoel Yuki.
En helaas geen poedel voor de dame ze neemt maar genoegen met haar pluchen chichiwawa
Ze slaat Frank wel verrot maar kom niet aan haar kindje Yuki ,je wilt niet weten wat Frank allemaal voor kinderspulletjes in elkaar moet zetten voor baby Yuki en mama Mieke.

Aantrekkingskracht is niet altijd een bedreigingbouvierpoedel schreef:Ik vond het maar een enge ervaring een wijf met een zak en voelde mij sexueel heel erg bedreigd.Browny schreef:Ik had vandaag gewoon een grotere zak en je vond het maar al te lekker om er af en toe in te grabbelenbouvierpoedel schreef:Geef dat kind gewoon een poedel .fresan schreef:Mijn dochter dus die nu met het knuffel chichiwawa alweer een hindernisbaan aan het lopen ismaar Lotte was toch leuker! Was leuk eens met jullie in real live te roddelen
het was zo erg dat ik af en toe mijn bal vast moest houden
dus zeg eerlijk, zo slecht heeft hij het niet
![]()
Zo erg dat mijn balletjes de lies in zijn gedoken en kan smeken maar ze willen niet terug komen.

Browny schreef:En ik maar denken dat ik een leuke mama benbouvierpoedel schreef:Oh god nu heb je mama Mieke verdrietig gemaakt.fresan schreef:Kees, dat jou daar nou net op moet wijzenmama PIEN! Mieke is het baasje van Frank ehm ik bedoel Yuki.
Ze slaat Frank wel verrot maar kom niet aan haar kindje Yuki ,je wilt niet weten wat Frank allemaal voor kinderspulletjes in elkaar moet zetten voor baby Yuki en mama Mieke.arme Frank moet alle klappen opvangen
yuki is al uit haar kinderwageb gegroeid hoor en is al een heuse peuter
Frank moet een loopstoeltje maken!

Leuk om je te ontmoeten daar, we gaan elkaar nog wel zien in Almere bij de agility denk ik zo.fresan schreef:Mijn dochter dus die nu met het knuffel chichiwawa alweer een hindernisbaan aan het lopen ismaar Lotte was toch leuker! Was leuk eens met jullie in real live te roddelen
Arme jij!bouvierpoedel schreef:Longfields wilde Loes wel hebben maar kreeg haar weer terug .Nou ja kwam erop neer dat ik weer met 5 naar huis toeging en nog niets had verdiendt.