Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik verkoop jungledieren. Nou en?
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Ik verkoop jungledieren. Nou en?
Die vent is getikt,maar ja er zal wel wat mee te verdienen zijn.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
jah jonguhhhhhNanna schreef:Aanstonds heb je meneer Plakko himself voor de deur staan, om verhaal te halen.Tara schreef: Geef het volk brood en spelen.

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Toch een 20 tot 40.000 omzet dacht ik te lezen. Die dode beesten schrijft hij ook af .Tara schreef:Moet je ze niet laten verkommeren, dooie handelswaar is geen handelswaar dunkt mij.marian* schreef:Die vent is getikt,maar ja er zal wel wat mee te verdienen zijn.
Dus dood levert ook iets op ook al kan hij het niet verkopen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
bouvierpoedel schreef:Toch een 20 tot 40.000 omzet dacht ik te lezen. Die dode beesten schrijft hij ook af .Tara schreef:Moet je ze niet laten verkommeren, dooie handelswaar is geen handelswaar dunkt mij.marian* schreef:Die vent is getikt,maar ja er zal wel wat mee te verdienen zijn.
Misschien dat tassen-en kledingmakers er nog iets mee kunnen.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Leuk een paar dingolerenschoen ,je gaat geheid kilometers maken.marian* schreef:bouvierpoedel schreef:Toch een 20 tot 40.000 omzet dacht ik te lezen. Die dode beesten schrijft hij ook af .Tara schreef:Moet je ze niet laten verkommeren, dooie handelswaar is geen handelswaar dunkt mij.marian* schreef:Die vent is getikt,maar ja er zal wel wat mee te verdienen zijn.
Misschien dat tassen-en kledingmakers er nog iets mee kunnen.

Wat je zegt ben je zelfffff 

- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Dit is niet nieuw ofzo hoor. Genoeg winkels waar je zulke dieren kan halen alleen blaten die er niet zo achterlijk over. En natuurlijk is het legaal, dat heb ik al verschillende keren uitgelegd. Een beest is een beest en of je nou honden uit het oostblok of slangen uit de jungle haalt, als het geen beschermde diersoort is kan je alles gewoon importeren zonder boe of ba.
Van mij mogen ze de hele handel opdoeken. En dat dat dikke pech is voor echte liefhebbers zal mij ook worst wezen. Als je echt zoveel van je exotische hobby houd dan vind je het vast ook goed dat die beesten vanaf nu in het wild moeten blijven. Er zijn toch genoeg normale, lees, gedomesticeerde dieren die je kan houden. Waarom moet je nu persé een reuzenvaraan of een mexicaanse dwergluiaard op je zoldertje hebben?
Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf ook exotische vissen. Maar ik begin me er meer en meer voor te schamen. Die beesten zitten in mijn woonkamer omdat ik dat zo leuk vind. En een slecht leven hebben ze ook niet, maar ze zitten beter daar waar ze horen. Moest ik morgen alles moeten inleveren omdat de volledige export stopt, dan deed ik dat graag!
Van mij mogen ze de hele handel opdoeken. En dat dat dikke pech is voor echte liefhebbers zal mij ook worst wezen. Als je echt zoveel van je exotische hobby houd dan vind je het vast ook goed dat die beesten vanaf nu in het wild moeten blijven. Er zijn toch genoeg normale, lees, gedomesticeerde dieren die je kan houden. Waarom moet je nu persé een reuzenvaraan of een mexicaanse dwergluiaard op je zoldertje hebben?
Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf ook exotische vissen. Maar ik begin me er meer en meer voor te schamen. Die beesten zitten in mijn woonkamer omdat ik dat zo leuk vind. En een slecht leven hebben ze ook niet, maar ze zitten beter daar waar ze horen. Moest ik morgen alles moeten inleveren omdat de volledige export stopt, dan deed ik dat graag!
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ik snap niet dat die vent dat zo allemaal mag doen. En dat hij er zo open over is. Er zal vast wel ergens een dierenactivistgekkie rondlopen die hem wat aan zou willen doen. Je zou het bijna hopen.
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Dat dus, dat het allemaal maar magGollum schreef:Ik snap niet dat die vent dat zo allemaal mag doen. En dat hij er zo open over is. Er zal vast wel ergens een dierenactivistgekkie rondlopen die hem wat aan zou willen doen. Je zou het bijna hopen.

Wat een debiel, en nog belachelijker dat zo'n figuur niet wettelijk gestopt kan worden klaarblijkelijk 

-
- Zeer actief
Ik stel voor dat we gewoon alle dieren verbieden. Ben je meteen van alle gezeik af.
Ik snap zowiezo niet wat mensen moeten met een hond of kat. Ze veroorzaken veel overlast, de meeste mensen denken er nauwlijks over na voordat ze er een aanschaffen, broodfokkers en hun klanten veroorzaken veel leed, veel rassen kampen met allerlei ziekten die erin gefokt zijn, de meeste honden mogen aan een lijntje even een blokje om en dan moeten ze zich weer kiest houden, verreweg de meeste mensen kunnen hun hond niet eens fantsoenlijk opvoeden, katten worden naar buiten gepleurt om het maar zelf uit te zoeken en allerlei beesten kapot te bijten. Ik zeg opdoeken die hele handel. En vette pech voor die paar liefhebbers.

Ik snap zowiezo niet wat mensen moeten met een hond of kat. Ze veroorzaken veel overlast, de meeste mensen denken er nauwlijks over na voordat ze er een aanschaffen, broodfokkers en hun klanten veroorzaken veel leed, veel rassen kampen met allerlei ziekten die erin gefokt zijn, de meeste honden mogen aan een lijntje even een blokje om en dan moeten ze zich weer kiest houden, verreweg de meeste mensen kunnen hun hond niet eens fantsoenlijk opvoeden, katten worden naar buiten gepleurt om het maar zelf uit te zoeken en allerlei beesten kapot te bijten. Ik zeg opdoeken die hele handel. En vette pech voor die paar liefhebbers.

- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
- Aantal honden: 2
Dat hoop ik niet bijna, dat hoop ik echt. Wat een achterlijke gladiool is dat zeg.Gollum schreef:Ik snap niet dat die vent dat zo allemaal mag doen. En dat hij er zo open over is. Er zal vast wel ergens een dierenactivistgekkie rondlopen die hem wat aan zou willen doen. Je zou het bijna hopen.
- kipo
- Zeer actief
Jij chargeert nu effe lekker omdat jij (blijkbaar) een liefhebber bent van exoten, maar de meeste honden gaan niet voortijdig dood aan slechte verzorging. En veel exoten wel!blaf schreef:Ik stel voor dat we gewoon alle dieren verbieden. Ben je meteen van alle gezeik af.
Als deze 'meneer' 20 tot 40.000 euro per week omzet, is hij niet de enige die op het schandblok mag (moet). Mensen die verantwoord en met kennis van zaken exoten houden, kopen die niet bij hem, lijkt mij zo

-
- Zeer actief
Ik chargeer om te laten zien hoe belachelijk het is om een hele groep iets te verbieden omdat een klein aantal het verkloot.kipo schreef:Jij chargeert nu effe lekker omdat jij (blijkbaar) een liefhebber bent van exoten, maar de meeste honden gaan niet voortijdig dood aan slechte verzorging. En veel exoten wel!blaf schreef:Ik stel voor dat we gewoon alle dieren verbieden. Ben je meteen van alle gezeik af.
Als deze 'meneer' 20 tot 40.000 euro per week omzet, is hij niet de enige die op het schandblok mag (moet). Mensen die verantwoord en met kennis van zaken exoten houden, kopen die niet bij hem, lijkt mij zo.
En sterven er dan massaal exoten in Nederland aan een slechte verzorging? Bron?
Of je nou een exoot zoals een dingo een maand in een kooi zet zonder voer of een hond, allebei gaan ze dood.
Die vent is gewoon een smerige dierenbeul en die aangepakt zou moeten worden of het nou om exoten gaat of niet.
-
- Zeer actief
En wij staan in September voor de rechter omdat we de diaree van Buffel niet konden opruimen 

-
- Zeer actief
Dubbel
Laatst gewijzigd door Brigitte op 28 jun 2013 06:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hanneke2
- Zeer actief
Vroeger hadden we Pistolenpaultje voor dit soort debielen...
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
O, ik dacht dat ik las dat ze hem al vrij hadden gelaten en dat ie de winkel niet wilde schoonmaken terwijl het vol dode dieren lag en de hele wijk klaagde over de stank en ongedierte. Maar misschien hadden ze hem toen nog niet gearresteerd, dat zou kunnen. Nou ja, good riddance. Die zal wel even blijven zitten met die andere feiten erbij.
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Wat een idioot, en beweren dat hij 20000 tot 40000 per week omzet. Wat een lachertje, veel winst maakt hij echter niet gezien de foto's op zijn facebook die inderdaad betuigen van een zeer luxe levenstijl van al zijn zeur verdiende centjes.
Verschrikkelijk dat zo iemand hiermee weg kan komen. Zeer triest dat de wet dit niet beter beschermd
Verschrikkelijk dat zo iemand hiermee weg kan komen. Zeer triest dat de wet dit niet beter beschermd
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
HUH!?Brigitte schreef:En wij staan in September voor de rechter omdat we de diaree van Buffel niet konden opruimen
Ja hoor.
Misschien moet je net zon grote bek als hem hebben dan kom je ermee weg denk ik....
Tjeeeeh waar gaat het heen.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
-
- Zeer actief
Ja, wij lopen langs de trambanen met de honden, ruimen het ook gewoon altijd netjes op alleen helaas Buffel heeft regelmatig diarree vanwege een darmafwijking en poept hij in de straat gaat er een emmer sop over het putje in en nu was het tijdens het uitlaten op de grasstrook waar de tram rijd (loopt nooit iemand) en ja mijn vriendin kon het gewoon niet goed opruimen (in het gras en zand) en 180 euro boete gekregen, maar zat nog staartje aan enz dus bezwaar gemaakt en nu mag ze voor de rechter komenSanne!! schreef:HUH!?Brigitte schreef:En wij staan in September voor de rechter omdat we de diaree van Buffel niet konden opruimen
Ja hoor.
Misschien moet je net zon grote bek als hem hebben dan kom je ermee weg denk ik....
Tjeeeeh waar gaat het heen.

-
- Zeer actief
En die grote bek doe ik maar niet voor je het weet wordt het gezien door iemand met een verrekijker en heb ik weer een naam
haha nee hoor als ik het zelf was geweest had die pipo het wel even te horen gekregen op een nette manier. Hij was nl niet in functie, kreeg geen bonnetje mee, wist op geen van de vragen antwoord, ze dacht ook echt dat ze in de maling werd genomen. Oh ja, en het was trouwens 2 jaar geleden
en kregen nu een aangetekende brief (nou ja dezelfde brief 2x aangetekend
) dat ze voor de rechter moet komen 

-
- Zeer actief
Oh doen we ook niet hoor, ik heb alleen maar erom kunnenTara schreef:Nee? Dan is het toch heel simpel? Didn't happen.Brigitte schreef:Hij was nl niet in functie, kreeg geen bonnetje mee.![]()
Daar zou ik me maar niet al te druk om gaan maken.

- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
O ik ben ook wel benieuwd naar de uitslag van die rechtszaak. Want hoe doe je dat dan met een hond met diarree? Toen we Bruno net hadden, wist ik nog niet dat meneer een struikpoeper is en hij was ontzettend aan de dunne. Voor ik het wist, hing ie boven een prachtig gesnoeide buxusbol te poepen, vlak voor de kerk, en het droop zo door de bol heen, hahahaha. Ik lag echt vlak maar ja, dat kan ik echt niet opruimen. En het was bijna kerst, nou ja, beetje kerstversiering, hahaha. Ik schaamde me wel heel erg. En daarom durfde ik ook later niet terug te gaan met een emmertje sop, erg he. Er was ook niemand aanwezig, ik heb nog geklopt. Ja eh...overmacht, ja toch, dat is een juridisch argument hoor. Ik zou het inzetten.
-
- Vaste gebruiker
Ik ben echt serieus flabbergasted dat dit mag in Nederland!!
Werkelijk waar, hoe ontzettend krom is dit! Sluiten die tent, arme beesten.
Werkelijk waar, hoe ontzettend krom is dit! Sluiten die tent, arme beesten.

- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
Ik ben ongetwijfeld heel prehistorisch bezig, maar ik kan er niks aan doen dat ik bij dit soort ' mensen' me afvraag: kan daar geen kogel in? Evenals de beruchte broodfokkers die maar kunnen blijven bestaan omdat ze precies weten hoe ze ermee kunnen wegkomen zonder gepakt te worden.