Pakdebal schreef:lieke schreef:Ik snap überhaupt niet waarom je op een forum wilt zijn waar je je kennelijk zo onwelkom voelt. En ik snap ook niet dat je niet begrijpt wáárom je zoveel kritiek krijgt.
Ik ben een erg geduldig mens die zich zelden boos maakt, maar jouw manier van topics verstjeren irriteert zelfs mij mateloos. Je verdraait alles, roddelt op een buitengewoon nare manier over alles en iedereen, je treitert en zuigt en je hebt een plaat voor je hoofd waar een betonnen bunker niets bij is.
Dus ja, ik sla jouw topics standaard over. Net als jouw reacties in topics van anderen.
Gewoon, om mijn bloeddruk op een acceptabel niveau te houden.
ach, en over wie roddel jij nou ?.. oh, over mij ..
kom op, zeg , doe daar nou niet aan mee, en forum lekker door
blijf on-topic , graag !
Nou, nog één poging dan: ik roddel niet óver jou. Ik spreek jou aan op je gedrag. Roddelen doe je over mensen áchter hun rug.
En ik heb jou, sinds jij op het forum bent, het ene topic na het andere zien openen over mensen die jij tegenkomt in je privéleven. Topics waarin je die mensen te k*kken zet en plein publique.
Dát, mijn beste, is roddelen. Nog niet eens in je privéleven tegen derden, maar op een openbaar forum op internet zit jij mensen continue te bekladden. Ik vind dat misselijk, laag-bij-de-gronds, laf en achterbaks.
Ik wil helemaal niets horen over wat jij van andere mensen vind. Als je iets te zeuren hebt over mensen, doe dat dan in hun gezicht. Niet anoniem achter een schermpje op een openbaar (honden)forum.
Zo. En nu mag je mij toevoegen aan je vijandenlijstje.