Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
renee-uk schreef:
en die laat zich daar dan net zo makkelijk aan zijn nekvel bij wegslepen?
een pitbull die voor de kill gaat he, want daar hebben we het over.
Volgens mij waren baas en hond inmiddels beiden uitgeput want pitbull zat gezellig samen met hem in een plas bloed aan zijn wonden te likken en nog wat na te genieten.
Die is te lijmen met een natte vinger hoor
renee-uk schreef:dat vind ik dan altijd zo raar he.
zo'n hond is dan totaal over de rooie, wil zijn baas min of meer vermoorden maar jan met de politiepet sleept hem wel eventje vlug aan zijn nekvel naar buiten.
Ja, de aanval volledig gericht op de baas?
Dan vraag je je toch af wat er zo mis moet zijn gegaan dat een hond zo over de rooie richting zijn baas is?
doe mij nog maar een vrachtwagen zout!
Ja een pitbull die voor de kill gaat, likt en vreet ook aan de wonden van zijn baas natuurlijk
Heb meer vraagtekens bij het bericht, maar zoals ik al eerder zei, sensatiepers
renee-uk schreef:
Volgens mij waren baas en hond inmiddels beiden uitgeput want pitbull zat gezellig samen met hem in een plas bloed aan zijn wonden te likken en nog wat na te genieten.
Die is te lijmen met een natte vinger hoor
En zo vullen we allemaal de gaten van de tekst anders is, gekleurd door onze vooroordelen
Jane Doe schreef:
Ja een pitbull die voor de kill gaat, likt en vreet ook aan de wonden van zijn baas natuurlijk
Het was ook werkelijk te warm voor meer, zeg nou zelluf. Maar in november herhalen we het
oh leuk, dan laten we de kerstman dat pitje weghalen, wordt het hondje op slag een lam en mag ie in het kader van de vrede op aarde blijven leven
eind goed al goed
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Vraag me af of de hond een verhaal had. Moest de hond aanvankelijk zichzelf verdedigen of was hij gewoon gestoord?
Die man zal zich nog wel een keer bedenken eerdat hij weer begint aan zo'n stoere hond. Hoewel... je kunt nooit weten.
Misschien moest hij wel passen op de hond van zoonlief die nu op vakantie is. Er zal wel een verhaal aan vast zitten. Ik zou het eigenlijk wel willen weten. Maar dat zal wel niet gaan gebeuren.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
corason del perro schreef:Ik vraag me af wat die baas gedaan heeft om zijn hond zo kwaad te maken
Ik vraag mij dan af waarom die hond zo gestoord als een deur is om aan zijn baas te gaan kluiven.
Ja dat ook maar het lijkt me toch een enigszins logische verklaring dat die baas toch echt wel iets gedaan heeft dan dat hij rustig zijn krantje zat te lezen.
Nanna schreef:Deze valt ook zo te zien steeds vol plezier zijn eigenaar aan, net zo lang tot de man dood is.
Zal wel wat aan voorafgegaan zijn maar feit blijft dat de naam pitbull altijd opduikt in dit soort berichten.
Als je kijkt maar het begin van dit filmpje dan zie je dat de eigenaar eerst iets doet bij de hond en hij de hond ook op een rare (angstige manier) benadert. Een hond, wat voor ras dan ook zal niet zomaar uit het niets aanvallen.
Mits de hond een of andere tumor in zijn hoofd heeft natuurlijk.
renee-uk schreef:ach dat verhaal rammelt toch aan alle kanten
maar ja, de wolf was alweer oud nieuws en dan verzin je gewoon wat anders
Misschien was het wel een wolf Agenten hebben niet zo veel rassenkennis toch.
oh ja, en dan had ie zich verkleed als de jager uit het sprookje en daarom kreeg ie hem ook zo naar buiten.
want jagers zijn heul sterk natuurlijk en die hebben ook een schietgeweer
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
ik denk dat dit een bericht is zonder het hele verhaal. Wanneer een hond aan zijn baas gaat kluiven ga ik achter mijn oren krabben. Heeft ie wel eten gehad?
Wat is daar daadwerkelijk gebeurd? maar ja inderdaad komkommertijd. Lekker eenzijdige berichtgeving weer. Al vind ik dat wat er gebeurd is diep triest
Sucha schreef:ik denk dat dit een bericht is zonder het hele verhaal. Wanneer een hond aan zijn baas gaat kluiven ga ik achter mijn oren krabben. Heeft ie wel eten gehad?
Wat is daar daadwerkelijk gebeurd? maar ja inderdaad komkommertijd. Lekker eenzijdige berichtgeving weer. Al vind ik dat wat er gebeurd is diep triest
als ik zou weten wat er werkelijk gebeurd is zou ik het misschien ook wel dieptriest vinden, maar voorlopig vind ik het alleen nog maar een sensatieverhaal dat rammelt aan alle kanten
Sucha schreef:ik denk dat dit een bericht is zonder het hele verhaal. Wanneer een hond aan zijn baas gaat kluiven ga ik achter mijn oren krabben. Heeft ie wel eten gehad?
als ik zou weten wat er werkelijk gebeurd is zou ik het misschien ook wel dieptriest vinden, maar voorlopig vind ik het alleen nog maar een sensatieverhaal dat rammelt aan alle kanten
Dit dus Er was schijnbaar geen enkele noodzaak om de hond direct dood te "moeten" schieten aangezien deze aan zijn halsban mee naar buiten genomen "kon"worden om aldaar "afgeslacht" te worden
Nou jippie hoor
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Nanna schreef:Deze valt ook zo te zien steeds vol plezier zijn eigenaar aan, net zo lang tot de man dood is.
Zal wel wat aan voorafgegaan zijn maar feit blijft dat de naam pitbull altijd opduikt in dit soort berichten.
Heeft ook met de naam te maken, sensatie pers
Vraag me af in hoeveel gevallen het echt zou gaan om een pitbull
De meest rare kruisingen krijgen de naam Pitbull(achtige) al
Sensatie pers. Tuurlijk.
We verzinnen ook de beelden. Echt te gruwelijk voor woorden. You Tube staat er vol mee. Ze zijn gewoon gevaarlijk! Want ALS die knop omgaat dan zie je dus de filmpjes zoals hier gelinkt worden. Hoe kunnen mensen na het zien van zulke beelden nou volhouden dat het wel meevalt? Moet je toch eens uitleggen aan mensen die verminkt zijn of geliefden verloren zijn door zo'n type hond...
*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)* **Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**