JR x Chi

Moderator: moderatorteam

Maryanne schreef:Het is in ieder geval geen Chi en ook geen Jack Russell![]()
De stand van de voetjes bij een Jack zijn ook gewoon recht.
Maryanne schreef:Het is in ieder geval geen Chi en ook geen Jack Russell![]()

Waarschijnlijk ook niet 100%. De ene kruising Chi lijkt gewoon meer op een 'echte' Chi dan de ander.Messi schreef:haar ouders zijn wel chihuahua.
Die jij laat zien zijn ook niet raszuiver Nathalie..nathalie71 schreef:Maryanne schreef:Het is in ieder geval geen Chi en ook geen Jack Russell![]()
Ja zo ken ik er nog wel een paar(zie foto`s),ik had zelf een Maltezer en die horen ook rechte voetjes te hebben.Had hij ook niet.

Het kan gewoon niet zo zijn dat beide ouders heel erg op chi lijken.Messi schreef:Nee he, dat vind ik zo lastig, hij houd vol bij hoog en laag, en ik denk iedereen ziet toch dat het niet zo is.. Maar goed, is me ook geen ruzie waard, dus ik hou mijn mond haha.
Of Messi 100% is weet ik niet, pap en mam lijken er wel veel op, zal dus wel redelijk chihuahua zijn, maar of er `in de verte` nog wat door heen zit....
Maakt me niks uit. Hij is zo leuk!!
Zijn toenmalig beste vriendin fokte deze nestjes.. Pff.. Het zullen je vrienden maar zijn..
Messi schreef:Nee maakt idd niet uit m@scha. Maar omdat hij bij hoog en laag volhoud dat het een chi is, vroeg ik me af of ik nou gek was
Het is een schatje (en mijn vriend ook haha) dus maakt niks uit!!
Nou ben ik wel benieuwd, weet eigenlijk niet of paps er bij was. Zal het nog wel eens horen!
(Mochten jullie benieuwd zijn naar Messi, heb de foto`s weer aangevuld!!)

Célie schreef:Of ze zeggen dat de jouwe geen echte isMessi schreef:Nou.. binnenkort hebben we er zelf 1, en die zal meestal wel mee gaan als we op bezoek gaan. Dus miss dat dan het kwartje valt