maaiike17 schreef:Ik ken ze niet zo goed, maar ik heb het idee dat ze misschien iets te zelfstandig zijn qua jagen. Ik weet niet of dat klopt, hoor. Ik vind ze wel enorm mooi en de puppy's zijn zo extreem schattig.Leonie. schreef:Maar TS, wat denk je van een Stabij?Er loopt hier in de wijk nu een pup rond en die is zo leuk! Dexter ligt de hele tijd op zijn rug om met haar te spelen en dan probeert zij zoveel mogelijk aan Dexters oren en wangen te trekken totdat Dexter een keer piept en dan gaat ze heel hard rondjes rennen.
Die van mij is wel echt een jager. Opzich niet een heel groot probleem - op plekken waar veel konijnen zijn hoef ik niets van dr te vragen want volgens haar besta ik dan eventjes niet. Dan is het alleen neus aan de grond en zigzaggend draven. Ze blijft me wel altijd goed in de gaten houden maar ze neemt naar mijn mening toch iets te veel ruimte voor zichzelf
Het is niet een hond die overal maar los kan omdat ze zich niet optijd terug laat roepen, maar daar wordt op geoefend.
Ze is nog jong (8 maand) en zelfs nu ze haar wilde haren nog heeft, is het prima te doen. Ze zal met de tijd alleen maar rustiger worden.
De meeste stabijtjes blinken niet uit in werklust maar het is maar precies wat je ervan wilt.