Tiny schreef:Kan het niet zijn dat Sjuul een beetje babbels heeft en het niet zo nauw neemt met de voor haar opgelegde regels? En dat ze jaloers is op alles wat beweegt en jullie aandacht krijgt? Als dat zo is moet je er inderdaad voor waken dat ze jullie kleintje met rust laat. En nogmaals niet iedere hond die andere dieren grijpt pakt ook gelijk kinderen maar ik zou er wel bovenop zitten.
Bijna zeker, Sjuul ging vanaf pup af aan met mijn man mee naar het werk, mocht alles, sliep bij ze in bed, was altijd bij mijn man. Toen wij een relatie kregen, veranderde mijn man ook van baan, Sjuul kon niet meer mee naar het werk. Sjuul stond niet meer op nummer 1.
Ter toevoeging, ik voel me erg onbegrepen door mijn man, en ook zijn ouders. Die zijn nog steeds zo lijp van die hond. Ik vroeg hun wat ze dan van Sjuul zouden vinden als ze hun hondje dood zou bijten, het zij zo, het is maar een hondje kreeg ik als antwoord.
Ik weet dat het altijd aan de opvoeding ligt van de honden, maar met 2 zeer verschillende kapiteins aan boord, en een kapitein (ik dus) die pas 7 jaar later aan komt kakken, word het erg lastig!