Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

tegen knuffel op rijden

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Arna

Re: tegen knuffel op rijden

Ongelezen bericht door Arna »

Pakdebal schreef:
Mees schreef: Ik vermoedt dat dat zó is, ik heb vandaag een rustdagje ingelast, en het heeft geholpen, hij is veel rustiger, en heeft véél minder drang gehad.
Dus er is wel zeker een verband, ik ben benieuwd naar je foto's :O:
dan heb je een gevoelig hondje , die je vooral niet te streng moet aanpakken, anders schiet hij zo onder de bank . :wink:
Dat denk ik ook, hij is echt super gevoelig, maar ook pienter, hij leert echt snel, omdat er teckelgenen in hem zitten dacht ik dat ik wat strenger moest zijn, maar dat werkt voor géén meter, het is nu al zó duidelijk, dat hij echt beledigd kan zijn, heerlijk z'n eigenwijs gevoelig hondje, en je hebt gelijk, ik wil graag een team met hem zijn, en dat gaat ook gebeuren ook, hij let zó goed op mij, dat ik zeker weet, dat ik hem veel kan leren, met een zachte en duidelijke hand.
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

En hier de beloofde foto, gisteren weigerde Photobucket dienst maar vanmorgen deed ie het weer.

Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Wat een foto Melanie :LOL: :LOL:
Het is geen gezicht. :mrgreen:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Arna

Melanie 74 schreef:En hier de beloofde foto, gisteren weigerde Photobucket dienst maar vanmorgen deed ie het weer.

Afbeelding
Oohhh wat leuk, ongelofelijk, dit heeft echt niks met dominantie te maken, is gewoon aandoenlijk om te zien :I:
Melanie 74

Goed hé, dat ik dat voor de camera krijg.
Ik reageer er niet op, Wanda ook niet en zie het gedrag is weg op latere leeftijd.
Was gewoon spanning af reageren,
Arna

Cleva schreef:
Mees schreef: Want ik heb echt geen zin in een "rijdende" volwassen hond :roll:

Groetjes Mees.

Dan zou ik er vooral geen aandacht aan schenken.
Hij sjeest door de kamer, maar ik zie het niet meer :pffff: :mrgreen:
Nee hoor, het valt nu al echt mee, door: MEER RUST!
Melanie 74

Mees schreef:
Afbeelding
Oohhh wat leuk, ongelofelijk, dit heeft echt niks met dominantie te maken, is gewoon aandoenlijk om te zien :I:[/quote]

Zoals je ziet maakte Wanda er geen punt van, terwijl Wanda wel van het opvoeden is :wink:
Dus ik zou mij er niet druk om maken, waarschijnlijk vindt Mees alles iets te spannend.
Arna

Melanie 74 schreef:
Zoals je ziet maakte Wanda er geen punt van, terwijl Wanda wel van het opvoeden is :wink:
Dus ik zou mij er niet druk om maken, waarschijnlijk vindt Mees alles iets te spannend.
Uhhh je bedoelt Japie, Mees is hier mijn forum naam :wink:
Maar inderdaad, ik was door het hele cursus gebeuren behoorlijk onzeker geworden, en daardoor fout bezig, nu negeer ik het gewoon, en doe het allemaal wat rustiger aan.

Mooie honden heb jij zeg, prachtig!!!! :I:
Melanie 74

Oeps sorry, maar Japie heeft ook een heerlijk koppie hoor!
Dank je voor het compliment! Mag het niet te hard tegen Cissy zeggen want madam is sowieso hautain!
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”