Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oryn bij de schapen - Vooruitgang (p. 2)
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): sheltie en bordercollie.
- Aantal honden: 3
Re: Oryn bij de schapen
ok, veel plezier daar. zal nog eens contact met hem opnemen.
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Re: Oryn bij de schapen
Gisteren weer mogen trainen in Buren. Na vorige week in Zwolle was ik wel benieuwd hoe Oryn het nu weer op zou pakken. Thuis had hij er in ieder geval al veel zin in want toen hij doorhad dat we weg gingen sprong hij uit puur enthousiasme op de kast (die 80 cm hoog is, dat was niet heel erg goed voor m'n hartslag en bloeddruk).
Eenmaal bij de schapen ging het verbazend goed en met name verbazend rustig! Ik weet niet wat er met hem gebeurde maar hij ging kijken in plaats van rennen, super om te zien! Dus konden we langzaam beginnen met hem wat dingen uit te leggen, dit vindt hij nog wel moeilijk maar we gaan er zeker komen.
Een verslag van gisteren: Rust als toverwoord

Was erg trots op m'n mannetje
En was ook blij dat we er met z'n tweeën weer veel lol in hadden. Volgende week weer!
Eenmaal bij de schapen ging het verbazend goed en met name verbazend rustig! Ik weet niet wat er met hem gebeurde maar hij ging kijken in plaats van rennen, super om te zien! Dus konden we langzaam beginnen met hem wat dingen uit te leggen, dit vindt hij nog wel moeilijk maar we gaan er zeker komen.
Een verslag van gisteren: Rust als toverwoord
Was erg trots op m'n mannetje

In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Re: Oryn bij de schapen (Update: training 22/11 p. 2)
Het wordt erg eentonig, maar ik vind het erg leuk om te lezen 

- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Re: Oryn bij de schapen (Update: training 22/11 p. 2)
We zijn inmiddels een maand verder sinds de laatste update. Helaas door slecht weer, een lichte blessure bij Oryn en de Eendaagse Winner hebben we maar 2x kunnen trainen. Twee totaal verschillende trainingen overigens, maar daardoor niet minder leuk!
Training 29 november
Training 20 december
In het kort: we hebben best veel vorderingen gemaakt, uiteindelijk. Het heeft wel (zeker bij mij) wat twijfels gekost maar gelukkig ben ik niet van het opgeven. En daar ben ik nu heel erg blij mee want het kwartje lijkt te gaan vallen! Dat is ook super aangezien we een soort van doel hebben: in april hebben we met het hele nest van Oryn een reünie bij de schapen. Ik hoop dan samen met zijn andere broer die ook actief is bij de schapen een soort van demonstratie te kunnen geven aan de broers en z'n zusje. Dus wie weet...

Mijn kanjer aan het werk!
Training 29 november
Training 20 december
In het kort: we hebben best veel vorderingen gemaakt, uiteindelijk. Het heeft wel (zeker bij mij) wat twijfels gekost maar gelukkig ben ik niet van het opgeven. En daar ben ik nu heel erg blij mee want het kwartje lijkt te gaan vallen! Dat is ook super aangezien we een soort van doel hebben: in april hebben we met het hele nest van Oryn een reünie bij de schapen. Ik hoop dan samen met zijn andere broer die ook actief is bij de schapen een soort van demonstratie te kunnen geven aan de broers en z'n zusje. Dus wie weet...
Mijn kanjer aan het werk!
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Re: Oryn bij de schapen - Vooruitgang (p. 2)
Knappe Oryn, dat hij het toch nog oppikte
Wordt heel erg eentonig, maar ik vind het zo leuk om te lezen
En lezen zonder reactie geven vind ik ook weer zo wat.. Maar hij doet het super, zo te lezen

Wordt heel erg eentonig, maar ik vind het zo leuk om te lezen

En lezen zonder reactie geven vind ik ook weer zo wat.. Maar hij doet het super, zo te lezen