In principe is er genoeg plaats om ieder apart te gaan liggen. De katten hebben 2 mandjes (waar de honden niet in kunnen) op de verwarming en boven op de kast, dan hebben ze nog een slaapplaats in de enorme krabpaal en een slapen ze op een stoel in de studeerkamer (waar de honden niet komen). Dan zijn er voor de honden beneden 3 biabedden, waarvan 2 in de huiskamer. Die twee zijn zo groot dat ze er makkelijk met zijn 2en in kunnen. In principe hebben ze hun eigen plaats, maar inmiddels liggen ze ook wel op elkaars plaats of samen op een plaats. In de gang is een klein biabed, maar soms liggen ze daar ook met zijn tweeen in. En tja op uitnodiging liggen ze ook bij ons op de bank 's avonds (we willen dat niet zelfstadig). En er is een groot zacht kleed in de woonkamer en ze liggen daar natuurlijk ook vaak, of bij de voordeur op de mat.
Ik dacht eigenlijk dat ik enkele foto's had van de uitzonderlijke momenten dat ze samen liggen, maar schijnbaar is dat toch minder uitzonderlijk haha..... Maar nee een echt klef duo is het niet hoor. Ze liggen toch ook wel erg veel op hun eigen favoriete plekjes. Kay accepteert van Norah echt alles en dat is wel uitzonderlijk. Ze mag gewoon boven op hem staan. Andersom is dat wat anders. De dame kan soms best lelijk doen als Kay tegen haar aankomt als ze gaat liggen. Overigens ook naar ons wil ze nog wel eens lelijk doen als ze onder ons ligt en ik sta op en heb haar nog niet gezien. Nou ja lelijk doen, het is meer geïrriteerdheid, want er komt niet echt een grom aan pas en ook niet echt een snap ofzo.(uiteraard vind ik dat ze zich niet moet aanstellen, dan had ze ergens anders moeten gaan liggen)
De favoriete plek: op kleed bij de bank:
Hier was Norah bij Kay in de kleine mand gesprongen in de gang (nog de oude mand hier

)
Maar ook op vakantie heb ik ze samen vast kunnen leggen terwijl ze dan ook echt ieder hun eigen bench mee hebben.
Busted! ene grote mand:
Andere grote mand:
Met de katten is uitzonderlijke, maar zelfs daar heb ik kiekjes van
Er is zelfs een foto dat de katten tegen elkaar liggen, terwijl die eigenlijk niet zo veel van elkaar moeten hebben, de rode is nogal een etterbakje en de cyperse een dame die erg op zichzelf is:
Zo even bestookt met foto's haha