Zou ik erg leuk vinden! Ik wil ook wel s nakerds in het echt zien hihisirene schreef:Hmmm, wel heel leuk. Ik denk er even over na en sluit op het laatste moment wel aan (of niet). Moet ook nog even denken wie ik meeneem.

Moderator: moderatorteam
Zou ik erg leuk vinden! Ik wil ook wel s nakerds in het echt zien hihisirene schreef:Hmmm, wel heel leuk. Ik denk er even over na en sluit op het laatste moment wel aan (of niet). Moet ook nog even denken wie ik meeneem.
jawel, op zich wel, ze rent niet heel ver weg ofzo, maar iedere tegemoetkomende voorbijganger moet ze dan toch weer ff gaan kijken, zandkastelen kapot makenkloesje schreef:Jammer, maar wel begrijpelijk.
Denk je niet dat ze met de groep mee gaat? Dat is wel vaak mijn ervaring wanneer je met een groep loopt.
Als jij een makkelijke plek weet om af te spreken?Eefsel schreef:Is er al een tijd en precieze plek waar we afspreken?
Zie dit nu pas! Zou het wel heel leuk vinden om Marie-Jose en Juul ook weer eens te zien.Frederique schreef:Marie-jose en Juul willen misschien ook mee.
Ik kan alleen nog niet definitief ja zeggen.
Oh, die Vrije Sprong lijkt me wel wat. Kijken of Kloesje en ik daar kunnen komen. Zal wel lukken (Kloesje rijdt!&nicole schreef:Bij restaurant Unicum? Dan moeten we alleen nog wel een stukje lopen naar het strand (een half uurtje langs de pier) maar wel makkelijk parkeren
https://maps.google.nl/maps?oe=UTF-8&hl ... d=0CC8Q_BI
Of anders bij het parkeerterrein naast de vrije sprong? Dan loop je zo het strand op(Dat zou voor mij makkelijker zijn want dan kan ik naar huis lopen
) https://maps.google.nl/maps?oe=UTF-8&hl ... d=0CC8Q_BI
Wij zijn Sjaak AfhaakRami schreef:Zie dit nu pas! Zou het wel heel leuk vinden om Marie-Jose en Juul ook weer eens te zien.Frederique schreef:Marie-jose en Juul willen misschien ook mee.
Ik kan alleen nog niet definitief ja zeggen.
Jammer dat jullie niet mee gaanFrederique schreef:
Wij zijn Sjaak Afhaak![]()
Het gaat me helaas niet lukken, had het ook geweldig leuk gevonden maar helaas![]()
Een volgende keer komen wij graag![]()
Veel plezier morgen!
Oh, jammer!Frederique schreef:Wij zijn Sjaak AfhaakRami schreef:Zie dit nu pas! Zou het wel heel leuk vinden om Marie-Jose en Juul ook weer eens te zien.Frederique schreef:Marie-jose en Juul willen misschien ook mee.
Ik kan alleen nog niet definitief ja zeggen.![]()
Het gaat me helaas niet lukken, had het ook geweldig leuk gevonden maar helaas![]()
Een volgende keer komen wij graag![]()
Veel plezier morgen!
Leuk, leuk! Tot morgen!Eefsel schreef:Oke prima! Leuk dat je je camera meeneemt Nicole
Ik ga weliswaar niet mee, maar ga je wel naar dat adres in s-Gravenzande dan, in plaats van in Den Haag?kloesje schreef:Nieuwlandse dijk 18 in Den Haag, dat moet lukken!![]()
Uhm.. nu ben ik niet zo topografisch aangelegd, maar dacht echt even dat dat hetzelfde wasKaiou schreef:Ik ga weliswaar niet mee, maar ga je wel naar dat adres in s-Gravenzande dan, in plaats van in Den Haag?kloesje schreef:Nieuwlandse dijk 18 in Den Haag, dat moet lukken!![]()
dat is 's GravenHAGEkloesje schreef:Uhm.. nu ben ik niet zo topografisch aangelegd, maar dacht echt even dat dat hetzelfde wasKaiou schreef:Ik ga weliswaar niet mee, maar ga je wel naar dat adres in s-Gravenzande dan, in plaats van in Den Haag?kloesje schreef:Nieuwlandse dijk 18 in Den Haag, dat moet lukken!![]()
Vind ik een heel goed idee! Ik ben te herkennen aan een grote zwarte (ondertussen is ze bijna meer grijs) hond&nicole schreef:Zullen we voor het parkeerterrein van DVS op elkaar wachten? Ik ben te herkennen aan een zwart wit harig hondje haha, tot morgen!