Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
JBK schreef:Ow ja, exact dezelfde. Ze zijn echt fijn!
Heerlijk he, als ze zo tevreden liggen te kronkelen! Truus zet zich daar ook bij af tegen de muur, dat is wat minder
hahaha geweldig! Gol zit nog een beetje te mokken (het kussen wat ze al haar hele leven heeft is weg ) en is bij m'n voeten gaan liggen. Nah ja, went vanzelf denk ik.
Tuurlijk, ook zij gaat het geweldig vinden. Als ze klaar is met mokken
JBK schreef:Ow ja, exact dezelfde. Ze zijn echt fijn!
Heerlijk he, als ze zo tevreden liggen te kronkelen! Truus zet zich daar ook bij af tegen de muur, dat is wat minder
hahaha geweldig! Gol zit nog een beetje te mokken (het kussen wat ze al haar hele leven heeft is weg ) en is bij m'n voeten gaan liggen. Nah ja, went vanzelf denk ik.
Tuurlijk, ook zij gaat het geweldig vinden. Als ze klaar is met mokken
Hahaha ja dat is een chagrijn af en toe, terwijl ze gister een soort van jaloers was en op Mika's plek ging liggen (in de nieuwe mand). Ik heb er al wat brokjes ingegooid en ga straks lekker lang met ze wandelen en daarna boodschappen doen enzo. Ik verwacht wel dat ze er in ligt als ik terug ben.
Precies zoals ik had verwacht lag Gol in haar mand toen ik thuiskwam van boodschappen doen
Gol lag ook altijd te mokken als ik haar kussen ging verschonen, ze was gewend dat ik hem na een paar minuten mokken altijd weer teruglegde op de plek. Dus waarschijnlijk wachtte ze daar nu weer op. Alleen deed ik dat niet en ging ik gewoon verder met mijn taakjes en je zoekt het maar uit
Volgens mij is ze dat hele kussen alweer vergeten met haar pindabrein
De meiden hebben ook al een paar keer gewisseld, Mika heeft namelijk een fleecedekentje erbij omdat ze dan wat te herschikken heeft en blijkbaar wil Gol dat ook. Dus ik zal ook wel even een fleecedeken voor haar opsnorren
is wel mooi, ik denk dat ik op termijn ook zo'n biabed of iets wat erop lijkt ga kopen. mooi strak, een randje (das altijd goed).. wat wil een hond nog meer. Welke maat heb jij genomen?
Het is jammer dat ik Mika nu niet kan filmen (dan stopt ze), die ligt nu heel maffe tevreden geluiden te maken in de mand terwijl ze over het vetbedje kronkelt
Die heb ik ook voor Nick!
Superfijn, superhandig en superschoon
Vetbed gooit ie er zelf 's zomers uit, is te warm denk ik.
Het is jammer dat ik Mika nu niet kan filmen (dan stopt ze), die ligt nu heel maffe tevreden geluiden te maken in de mand terwijl ze over het vetbedje kronkelt
Die heb ik ook voor Nick!
Superfijn, superhandig en superschoon
Vetbed gooit ie er zelf 's zomers uit, is te warm denk ik.
Wat me ook zo verbaast, is dat je er geen krassen e.d. op ziet.
JBK schreef:Ik heb de 120x100, ik dacht op formaatje Cody, maar die verzuipt er nog best in. Truus dus helemaal.
Helaas gaan ze er niet alle 4 tegelijk in, dat zou precies passen
ik denk dat ik dan de 80 x 100 zou nemen, dat lijkt me groot zat (ook in huis )
Ja die heb ik, het muurtje is 2 meter dus ik heb die maat maar genomen. De hondjes passen er prima in, ze hebben zelfs al met z'n tweeën in 1 mand gelegen
Zamunda schreef:Ik zou toch verwachten dat het snel scheurt doordat er een nagel doorheen gaat. Niemand daar last van?
Ik heb een vetbed in de mand liggen en ze stappen over de rand heen. De honden raggen ook niet op hun bedden ofzo, Mika houd er wel van om een nestje te maken dus vandaar het extra dekentje wat uiterst zorgvuldig gerangschikt word
Ik vind de manden ook niet duur (vergeleken bij een biabed), ze waren 40 euro per stuk.
labje schreef:Klopt!
En met dagelijks een natte hond vind ik het ook gewoon praktisch!
Doekje erdoor en schoon!
Ohja, dat trok me zo aan aan deze manden! Dat kussen van Gol moest ik zo vaak wassen, anders ging het stinken. En de vulling moest ik verdelen over twee zakken, anders paste het niet in de machine. Dit scheelt me een hoop werk, staat mooi en ligt heerlijk volgens de hondjes
Zamunda schreef:Ik zou toch verwachten dat het snel scheurt doordat er een nagel doorheen gaat. Niemand daar last van?
Ik heb een vetbed in de mand liggen en ze stappen over de rand heen. De honden raggen ook niet op hun bedden ofzo, Mika houd er wel van om een nestje te maken dus vandaar het extra dekentje wat uiterst zorgvuldig gerangschikt word
Ik vind de manden ook niet duur (vergeleken bij een biabed), ze waren 40 euro per stuk.
Oh, je hebt heel nette hondjes.... .
Piep wil nog wel eens (heel fanatiek) graven in de mand en zo'n vetbedje zou hier al helemaal niet lang op zijn plek blijven liggen . Ik zou er echt een stevige canvashoes ofzo omheen moeten hebben geloof ik.
Oh, je hebt heel nette hondjes.... .
Piep wil nog wel eens (heel fanatiek) graven in de mand en zo'n vetbedje zou hier al helemaal niet lang op zijn plek blijven liggen . Ik zou er echt een stevige canvashoes ofzo omheen moeten hebben geloof ik.
De mijne heeft het toch 2 jaar uit gehouden,dan word de kunstof wat minder van kwaliteit en hebben ze er door gegraven.Dan was het hek van de dam want aan de loshangende flapjes moest natuurlijk getrokken worden.Heb hem nog even met ducktape gerepareerd,maar dat stond ook zo armoedig.
Nu liggen ze op kindermatrassen met zeeman hoesjes eromheen.Wel een rose pantervelletje
De mijne heeft het toch 2 jaar uit gehouden,dan word de kunstof wat minder van kwaliteit en hebben ze er door gegraven.Dan was het hek van de dam want aan de loshangende flapjes moest natuurlijk getrokken worden.Heb hem nog even met ducktape gerepareerd,maar dat stond ook zo armoedig.
Nu liggen ze op kindermatrassen met zeeman hoesjes eromheen.Wel een rose pantervelletje
Ja, maar jij hebt wawa's, die kunnen niet echt kracht zetten. Waarom ben je trouwens overgestapt op de kindermatrasjes (ipv nieuwe hoezen te kopen)?
Ja, maar jij hebt wawa's, die kunnen niet echt kracht zetten. Waarom ben je trouwens overgestapt op de kindermatrasjes (ipv nieuwe hoezen te kopen)?
Bij mijn weten, kun je hiervoor geen nieuwe hoezen kopen. Althans, niet bij Zooplus.
En onze Truus is geen wawa, en kan met die scherpe nagels wel serieus schade aanrichten (voornamelijk aan mij ) maar echt, nog geen krasje.
JBK schreef:Nou ja, ehm,... dat ie hem heeft, is nog tot daar aan toe. Maar hoe KOMT ie eraan?
schoonvader van mijn broertje wilde hem naar het stort doen (de pin) en pascal en ik dachten dat dát nou misschien weleens een onverwoestbaar staffordspeeltje zou kunnen zijn.
het is nu een jaar of 5 later dus ik vind dat we gelijk hebben gekregen we hadden alleen niet verwacht dat het ding sam zijn surrogaatknuffel zou worden... sleept hem overal mee heen..
Heavy schreef:Oh dat ziet er mooi uit wij hebben deze hondensofa via marktplaats voor 50 euro op de kop getikt ook van dat afwasbare lederlook heel handig met natte honden en honden die veel verharen
Hij is een beetje krap maar past wel
haha wat leuk! Mika zou ook dolgraag met z'n tweeën in een mand of op 1 bed liggen maar Gol heeft daar meestal geen zin in