Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
puppy en een nieuw huis/ Meet Ferry
Moderator: moderatorteam
-
Frolic
Re: Een puppy er bij en een nieuw huis :-) :-)
Wat een snoepie! Hoe is het vannacht gegaan?
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
- Aantal honden: 1
Ahw die is leuk
ik denk dat jij er rust en vertrouwen in kan krijgen. Volgens mij is Ferry met z'n neus in de boter gevallen bij jou. Dat wordt n hartstikke leuk mannetje 
-
roebeltje
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Briard
- Aantal honden: 2
Gefeliciteerd met Ferry en je nieuwe huis!
Ik zou er niet aan moeten denken, die combinatie hihihi. Veel plezier samen en succes met de verhuizing.
Ik zou er niet aan moeten denken, die combinatie hihihi. Veel plezier samen en succes met de verhuizing.
-
nathalie71
Ach ik heb nog een week of 3 om Ferry aan ons te laten wennen.roebeltje schreef:Gefeliciteerd met Ferry en je nieuwe huis!
Het nieuwe huis kunnen we zo in is helemaal klaar,even een 2 uurtjes aan poten en alles staat in de vrachtwagen.
Bij het andere huis alles er weer uit.....
het ging hel goed vanacht,we hebben op de bank geslapen.Hij heeft tot nu toe niks in huis gedaan.Hij heeft de hele nacht dicht tegen me aan gelegen en geen enkel piepje hoor!
Af en toe brommen naar de meiden,maar als je hem laat zien dat er niks aan de hand is en de meisjes lief zijn dan komt hij wel steeds dichter bij.
Hij heeft net een enorme plas gedaan in de hondenbak :-)Heeft alles dus de hele nacht opgehouden.
Ik moet hem nog wel leren aan een riempje lopen.
Hij is nu de omgeving aan het verkennen,wel dicht bij me...zoekt me steeds op als steun bij alles wat hij doet.
Nog wat foto`s van vanmorgen vroeg.

Wachten op eten samen,vanmorgen.

Deze is zo mooi...
Kijk maar,ik ben heel lief...ik doe je niks..

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
nathalie71
Hij heeft een gevlekte buik

Donker streepje op staart

Ahhhhhh...lief
Hier zie je wel het Wawa hoofd in. (Rest is Maltezer)
Och en hij heeft nog van die hele kleine melktandjes

Donker streepje op staart

Ahhhhhh...lief
Och en hij heeft nog van die hele kleine melktandjes

- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Wat een schatje zeg. Mooi kleurtje vind ik het. Veel geluk samen 
-
nathalie71
Mini LabjeLizanne schreef:Wat een schatje zeg. Mooi kleurtje vind ik het. Veel geluk samen
Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties.
Het thuisfront snapt zulke dingen niet he...die hebben geen dieren.
Die vinden het belachelijk dat je 3 honden hebt,2 was al te veel.
Ze weten niet wat ze missen.
Als Ferry straks gewent is weet ik zeker dat ik heel veel plezier beleef aan mijn mini roedeltje
Dat is MIJN dagelijkse bezigheid.
Als ik mensen spreek die er meer hebben lopen ze vaak tegen dezelfde dingen aan,niet snappen hoe fijn het is.
Ik ben blij dat ik Ferry mee heb genomen .
-
S@nne123
Gefeliciteerd met je nieuwe huis en je nieuwe hondje.Maar even uit nieuwsgierigheid...waarom niet weer een Sjoe?

- Roompie
- Zeer actief
Wat een leukerd!
Maar ik zie op de foto's dat Ferry nog niet zo,n leuk etensbakje heeft dus dat moet nog wel veranderen 

-
Frolic
Hihi, dat wou ik net zeggen. Als je toch op de nieuwe huis zit te wachten, kun je mooi aan de slag voor zo'n mooi bakje.Roompie schreef:Wat een leukerd!Maar ik zie op de foto's dat Ferry nog niet zo,n leuk etensbakje heeft dus dat moet nog wel veranderen
-
Frolic
Hihi, dat wou ik net zeggen. Als je toch op de nieuwe huis zit te wachten, kun je mooi aan de slag voor zo'n mooi bakje.Roompie schreef:Wat een leukerd!Maar ik zie op de foto's dat Ferry nog niet zo,n leuk etensbakje heeft dus dat moet nog wel veranderen
-
mijn goldens
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 2
Veel plezier met Ferry en straks in jullie nieuwe huis!
-
nathalie71
Frolic schreef:Hihi, dat wou ik net zeggen. Als je toch op de nieuwe huis zit te wachten, kun je mooi aan de slag voor zo'n mooi bakje.Roompie schreef:Wat een leukerd!Maar ik zie op de foto's dat Ferry nog niet zo,n leuk etensbakje heeft dus dat moet nog wel veranderen

Ik wilde naar de dierenwinkel voor een tuigje...maar ja die is op maandagochtend dicht
Maar Ferry moest meteen de vuurdoop,kon hem niet alleen thuis laten dus mee in de kar...
Uiteindlijk lagen ze tegen elkaar aan te slapen..hihi.
Komt goed.

-
nathalie71
Nou,daar heb ik aan gedacht en er was er eentje die een goed baasje zocht...S@nne123 schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe huis en je nieuwe hondje.Maar even uit nieuwsgierigheid...waarom niet weer een Sjoe?![]()
Maar ik bedacht me later dat dat wel meteen een stukje lastiger wordt met mee nemen.
Ik ben zo blij met mijn compacte kar ,een wawa past daar wel bij in maar een Shih is dan net weer te groot(Zou dan ook reutje worden die is dan denk ik groter dan Vlinder)Dat is veel te krap.
En deze eet wat minder
-
Manu
Heel veel plezier in je nieuwe huis met je 3 hondjes.
-
nathalie71
Eigen speeltuin...hihi

- kaatje888
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
Wat een leukerd !
Veel plezier met hem.
Veel plezier met hem.
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
-
Frolic
Tuinland is wel open, veel meer keus en meestal nog goedkoper ook.nathalie71 schreef:Frolic schreef:Hihi, dat wou ik net zeggen. Als je toch op de nieuwe huis zit te wachten, kun je mooi aan de slag voor zo'n mooi bakje.Roompie schreef:Wat een leukerd!Maar ik zie op de foto's dat Ferry nog niet zo,n leuk etensbakje heeft dus dat moet nog wel veranderen
![]()
![]()
Laat ik daar nou net mee bezig zijn..hihi zulke leuke bakjes voor 89 cent bij de Action
Kom er net vandaan
Ik wilde naar de dierenwinkel voor een tuigje...maar ja die is op maandagochtend dichtmoet ik straks weer terug.
Maar Ferry moest meteen de vuurdoop,kon hem niet alleen thuis laten dus mee in de kar...Dat vond Vlinder eng!!!! Oh nou kwam hij wel heel erg dicht bij....
Komt goed.
-
nathalie71
O ja maar ik wil een Hurrta denk ik als die er nog kleiner is dan ik nu heb.Had vanmorgen even die van Romy om gedaan op z`n kleinst en toen was die nog wijt!Frolic schreef:Tuinland is wel open, veel meer keus en meestal nog goedkoper ook.nathalie71 schreef:Frolic schreef:Hihi, dat wou ik net zeggen. Als je toch op de nieuwe huis zit te wachten, kun je mooi aan de slag voor zo'n mooi bakje.Roompie schreef:Wat een leukerd!Maar ik zie op de foto's dat Ferry nog niet zo,n leuk etensbakje heeft dus dat moet nog wel veranderen
![]()
![]()
Laat ik daar nou net mee bezig zijn..hihi zulke leuke bakjes voor 89 cent bij de Action
Kom er net vandaan
Ik wilde naar de dierenwinkel voor een tuigje...maar ja die is op maandagochtend dichtmoet ik straks weer terug.
Maar Ferry moest meteen de vuurdoop,kon hem niet alleen thuis laten dus mee in de kar...Dat vond Vlinder eng!!!! Oh nou kwam hij wel heel erg dicht bij....
Komt goed.
Dus ik denk snel even heen en weer......Chips...maandag
-
S@nne123
Eigen speeltuin.
Gek mens!

-
nathalie71
S@nne123 schreef:Eigen speeltuin.![]()
Gek mens!
![]()
Deze heb ik nog van gisteren bij die mensen toen ik hem ging halen;

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
-
Sanner
- Zeer actief
Ah wat een leuke en lieve foto's!!
O ja dat is heel herkenbaar. In mijn familie hebben alleen mijn ouders allebei honden, die waren vroeger net als dat ik nu ben. Hoe meer dieren om me heen, hoe beter haha.
Maar de meeste in de familie vinden het maar belachelijk, drie! honden.
Mijn droom is een boerderij met wel 20 honden, dat zal ik ze maar niet vertellen haha.
[/quote]nathalie71 schreef:
Het thuisfront snapt zulke dingen niet he...die hebben geen dieren.
Die vinden het belachelijk dat je 3 honden hebt,2 was al te veel.![]()
Ze weten niet wat ze missen.
Als Ferry straks gewent is weet ik zeker dat ik heel veel plezier beleef aan mijn mini roedeltje![]()
Dat is MIJN dagelijkse bezigheid.Ik zie hier ook genoeg mensen met meer dan twee honden.
Als ik mensen spreek die er meer hebben lopen ze vaak tegen dezelfde dingen aan,niet snappen hoe fijn het is.
Ik ben blij dat ik Ferry mee heb genomen .
O ja dat is heel herkenbaar. In mijn familie hebben alleen mijn ouders allebei honden, die waren vroeger net als dat ik nu ben. Hoe meer dieren om me heen, hoe beter haha.
Maar de meeste in de familie vinden het maar belachelijk, drie! honden.
Mijn droom is een boerderij met wel 20 honden, dat zal ik ze maar niet vertellen haha.
-
nathalie71
Zo hoop geleerd vandaag!
Hij gromt haast niet meer naar Vlinder en Romy,de dag bestond uit samen spelen,samen leren en samen slapen
Ik heb het in minder dan een halve dag voor elkaar dat hij het commando 'zit'kent.Nog niet direkt maar na 2 keer zeggen gaat ie braaf zitten.
Zijn naam snapt ie nog niet veel van
hihi
Nog werk genoeg aan de winkel maar hij leert bij mij graag
daar doe ik het voor
Moe en voldaan,gaan we lekker slapen.

Hij gromt haast niet meer naar Vlinder en Romy,de dag bestond uit samen spelen,samen leren en samen slapen
Ik heb het in minder dan een halve dag voor elkaar dat hij het commando 'zit'kent.Nog niet direkt maar na 2 keer zeggen gaat ie braaf zitten.
Zijn naam snapt ie nog niet veel van
Nog werk genoeg aan de winkel maar hij leert bij mij graag
Moe en voldaan,gaan we lekker slapen.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik vind hem behoorlijk groot voor een Chikruising van zijn leeftijd, als hij niet met een groter ras gekruist is. Maar het is een leukerd!
Waar heb je die leuke gekleurde ballen gekocht? Ik wil ook een ballenbak gaan maken namelijk.
Waar heb je die leuke gekleurde ballen gekocht? Ik wil ook een ballenbak gaan maken namelijk.
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Hoe oud is hij? Ik vind hem echt super leuk maar volgens mij is het geen pup. Hij heeft niet echt een puppen buikje zullen we maar zeggen.
Wel een puppie fase overigens.
-
nathalie71
hij heeft nog innimini tandjes....

hij is 4 en halve maand

hij is 4 en halve maand
-
nathalie71
Zijn moeder is een Maltezer.Die heb ik gezien,ze had er 3 dezelfden.Die hadden een vrij lange rug en waren ongeveer zo groot als Vlinder.papa was er ook,kleine Chihuahua...LongFields schreef:Ik vind hem behoorlijk groot voor een Chikruising van zijn leeftijd, als hij niet met een groter ras gekruist is. Maar het is een leukerd!
Hij weegt denk ik 2 kilo nu.

Die witte is Mama

Maar misschien is die grote mama wel???Was wel een behoorlijke hond hoor kun je op de foto niet goed zien.
Die had wel grote tepels.
Neeeee dan had de pup vele lompere poten gehad toch?
Er liepen 3 Maltezers,1 wawa man en deze grote teef.Straks is de grote teef gedekt door een wawa...
Dit is de andere pup,de witte zeg maar;

de maltezers hadden trouwens een lever neus......
De pups niet
En fijn dun haar.
Ferry`s haar is stug

Ahhh gos... nou begin ik opeens te geloven dat dat mama is...Die grote hond.Kijk maar eens,de poten waren niet lomp.En ze gaf melk!Had een behoorlijke hangbuik....ik moet opeens aan haar verhaal denken....
Toen ging ze papa halen,dat was een klein fel ding....
Die was net gecastreerd en zat boven.
Dat donkere plukje in Ferry`s staart!!!
Zelfde kleur!

ahhh..lieve grote lobbes...