Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Euh..... Piep?????!!!!! (jaja, nu met tekst en foto's :D )

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Euh..... Piep?????!!!!! (jaja, nu met tekst en foto's :D

Ongelezen bericht door Zamunda »

Bedankt voor de leuke reacties :E: .
Sanner schreef: :LOL:
Wat een zooi heeft ze er van gemaakt zeg. Maar ze had wel lol, dat is duidelijk. :F:
Euh ja, ze had wel lol ja :tongue: . Ze gaat er dan helemaal in op en álles moet in stukjes. Af en toe kijkt ze even naar je en als je dan niks zegt gaat ze kwispelend verder met scheuren. Als je wel wat zegt (iets positiefs) dan gaat ze kontschudden :I: .

Inge O schreef:die moet samen met mafje een versnipperbedrijfje opzetten :cheer: :mrgreen: .
Haha, ja mafje kan er ook wat van hè? Maar ik wist niet dat zij ook papier verscheurde.... ik dacht dat zij het vooral hield bij manden, stoelen en flessen :engel: .
Maar dat lijkt me dan wel wat :ok: . Wat zou dat schuiven :idea: ?

pinguin20 schreef:Haha, leuk he, een hond :lol1:
Nou :hmmm: . Ik wou dat ik er nooit aan begonnen was. Als ik haar zat ben kan ik haar niet eens opsluiten in een doos :boos: !

Safari schreef:Duidelijk familie van Bros van Drazic. Zit gewoon in de genen :schrik:
thom schreef:Dat geweldige hoofd. :I: :I:
Het moet familie van onze Ari zijn, dat kan niet anders. :LOL: :LOL:
Haha, ze heeft een hoop familie zie ik :mrgreen: .

_Leonie schreef: :LOL: :LOL: :LOL:
Nou ja, je hebt niet veel moeite hoeven te doen om haar moe te maken. Op het opruimwerk na dan. :mann:
renee-uk schreef:ik snap piep wel, je moet wat als je je verveelt :pffff:
Zeg, als jullie het zo goed snappen en het opruimwerk niet veel moeite vinden.... komen jullie het dan lekker even opruimen :pffff: :zweep: !!!

Suske schreef:Valt reuze mee.
Wacht maar tot je een keer thuiskomt en de slaapkamer
lijkt op een wintersportgebied.

Lees, je donzen dekbed is eraan gegaan :engel:
Ja, maar dat is gewoon je eigen schuld :pffff: . Moet je dat dekbed maar niet laten slingeren!

Zo, voor de andere reacties ga ik even een nieuw bericht beginnen.
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Gollum schreef:Kom maar hier wonen hoor, Gollum mag dat namelijk allemaal en die krijgt het gewoon! Vooral als ik in dat plastic knijp en het lekker laat knallen, feestje! :cheer: :cheer: :cheer:
Haha, leuk! Hier mag ik er niet zelf in knijpen, ik mag het alleen vasthouden en dan laat zij het knallen :balon: !

kloesje schreef:Zo te zien een doos van de zooplus (aan het plastic te zien..)
Een doos verscheuren is het mooiste wat er is :ok: Duur speelgoed is nergens goed voor :F:
Goed gezien :mrgreen: .
Maar (duur) speelgoed is óók leuk hoor, want dat kan óók kapot :pffff: :mann: .

Drazic schreef: :engel: Leuk toch als ze zoveel plezier hebben!!
Bros zegt: weet je wat ook leuk is, eierdoosjes met daarin snoepjes verstopt.
De rol van het keukenpapier (P.S. als het te lang duurt voordat het op is trek je gewoon alle velletjes eraf).
Hetzelfde doe je met de closetrol.
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: Feest. :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Whahahahaha :LOL: . Echte scheurmonsters dus :I: !

Kimmie schreef:ik vind haar echt prachtig :love:

maar uhh,ik moet nog wat dozen karton versnipperen om ze in een zak te krijgen voor het papier afval,kan ze niet een dagje komen helpen hier???
Ze zou het met álle liefde voor je doen, maar ik kan haar niet missen :oeps: !
Ik vind haar trouwens ook zo mooi, het is echt mijn knappe meisje :I: .
sonj@ schreef: :O: Zo dan, wat een thuiskomst!
Haha, gelukkig was ik erbij en mocht ik van begin tot eind van het feestje meegenieten :engel: .

mijn goldens schreef:Geweldig!!! Voor jou niet dan, maar voor haar wel!
Haha, nou voor mij toch ook wel hoor. Ik lach me echt súf om dat beest en ik heb het dan ook met een flinke grijns en af en toe een schater zitten aanschouwen :LOL: :goeie: :E: !!!
Alleen het opruimen was wat minder, vooral omdat ze me daarbij wilde helpen eigenlijk :hmmm: .

Hilde schreef:Oh, Beau kan dat ook zo! Hij is alleen onwijs zoet en doet het alleen als wij hem een doos geven, andere dozen laat hij staan.
Ja, ik geloof dat het hier ook wel 'ongeveer' zo gaat :idea: . Deze dozen waren namelijk wel voor haar bestemd, alleen was ik me er niet van bewust dat ik haar dat al verteld had :scratch: .

Elmo/maureen schreef::cheer: woehoe feestje :cheer: Wat een knappe meid is het :I:

Elmo is ook gek op dozen versnipperen (en papier). Als hier iets binnenkomt, moet hij eerst naar zijn plaats anders begint hij gelijk de doos te slopen.
Hahaha, ja zo gaat dat hier ook. Als ik een pakje meeneem de kamer in dan gaan gelijk die tanden erin :rambo: !!!
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Whaaa, wat een ravage :O:
Maar wat kijkt ze onschuldig en wat ligt ze heerlijk onder het dekentje! Zoals verwacht, staat het haar uiterst schattig! :I:
Fijn dat het goed terecht is gekomen :D
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Zamunda schreef:
Gollum schreef:Kom maar hier wonen hoor, Gollum mag dat namelijk allemaal en die krijgt het gewoon! Vooral als ik in dat plastic knijp en het lekker laat knallen, feestje! :cheer: :cheer: :cheer:
Haha, leuk! Hier mag ik er niet zelf in knijpen, ik mag het alleen vasthouden en dan laat zij het knallen :balon: !
haha dat vind Gollum zoooo spannend, ze durft er niet echt in te bijten maar wil het wel. Gol gaat dan gekke sprongetjes maken met af en toe een hap richting het plastic om uiteindelijk haar poot erop te zetten om het te laten knallen en dan weer gekke sprongetjes omdat het knalt :LOL:

Ik kan nu dus alleen geen pakketjes meer aannemen zonder dat Gol gelijk in maf-modus gaat :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”