De relatie tussen breeksterkte en prijs zie ik wel. Ik heb nu een fijne halsband voor Figo, voor 4 euro toevallig. En die gaat al 2 jaar mee.dagmar88 schreef:Je zou natuurlijk ook wat aan kunnen nemen of vragen, zonder meteen te chagrijnen.Paisley schreef:Nee hoor, ik zei in mijn eerste post dat het een kwestie is van smaak. Maar als het ineens rasafhankelijk zou zijn, dan wordt ik wel chagrijnig ja. En de relatie tussen breeksterkte en prijs zie ik ook niet. In elke prijsklasse wordt er gebruik gemaakt van sterke en zwakke materialen.dagmar88 schreef:Wat ben je nou zuredozerig aan het doen? Is dat leuk of zo?
Sterke gespen en ringen zijn nu eenmaal duur. Net als vakwerk, stevige stiksels en evt zacht leer.
Maar ik doe hem liever ook niet zo'n nylonband met plastic kliksluiting om. Ik wil wel een die niet per ongeluk losklikt. Niet omdat ik nou zo'n gevaarte aan de lijn heb, maar wil hem ook behoeden voor gevaar ( verkeer e.d. ) . En mocht hij toch losraken, weten andere mensen niet dat hij niks doet.