Ze heeft in al die jaren nog nooit de link gelegd dat als ik eerst vijf keer roep en vervolgens de bel gaat er dan niemand voor de deur staat....
Moderator: moderatorteam
Pepie schreef:Als ik tegen Banjer zei " zoek stok" dan ging hij een stok zoeken en dan ging ik gooien.Als ik tegen Dol zeg " zoek stok " dan zie je haar denken..maar je heb nog helemaal niks gegooid, dat krijg ik er ook niet in dat ze zelf een stok moet gaan zoeken..nee hoor dan kan ik de bosjes in op zoek naar een stok![]()
Tegenwoordig neem ik een bal mee dat is makkelijker
Touw doorbijten? Mila heeft het tot een paar keer toe gepresteerd om gewoon een stevige knoop uit een riem los te makenInge O schreef:ja, door het touw door te bijten zeker? dat heb ik hier ook al gezien maar ik bedoelde als ze vast komen te zitten doordat ze rond bomen en zo heen zijn gelopen, dat ze dan niet zelf kunnen bedenken dat ze gewoon weer een aantal keer de andere kant op terug moeten om weer los te komen.maart schreef:Inge O schreef: een paar van die domme dingen : vast komen te zitten met een lang touw rond wat bomen: nog geen hond gezien die het geheim kon ontrafelen om weer los te komen (en dan niet een keer bij toeval maar gewoon structureel).
Zal ik Ds eens brengen?![]()
Ik kwam eens op het geniale idee haar buiten vast te binden (ze was een paar maanden oud, geen omheinde tuin, mooi weer... alle redenen om hond buiten te hebben).
Toen ik terug naar binnen ging, liep ze vrolijk met me mee naar binnen![]()
![]()
![]()
![]()
jaar of 2 geleden bind ik ze vast bij de poort van de paarden. Eer ik aan de stallen was, liep ze terug vrolijk met me mee
Heb ik ook al gedaan,werk nietranetje schreef:Pepie schreef:Als ik tegen Banjer zei " zoek stok" dan ging hij een stok zoeken en dan ging ik gooien.Als ik tegen Dol zeg " zoek stok " dan zie je haar denken..maar je heb nog helemaal niks gegooid, dat krijg ik er ook niet in dat ze zelf een stok moet gaan zoeken..nee hoor dan kan ik de bosjes in op zoek naar een stok![]()
Tegenwoordig neem ik een bal mee dat is makkelijker![]()
Misschien aanpassen........."waar is een stok?"![]()
Want ja, als je nog niet gegooid hebt, kan je ook geen stok zoeken .......... logisch toch?![]()