Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bijzondere rassen kijken

Moderator: moderatorteam

Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Re: Bijzondere rassen kijken

Ongelezen bericht door Machie »

Dit was toch niet zo'n dramatische keurmeester? Ik vond dr prima. Heel eerlijk en rustig naar de honden en ze nam goed de tijd vond ik :) Tsja, voor welke hond ze dan kiest is gewoon smaak :)
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Toch mooie resultaten :ok:
Ondanks de goede reden om niet te komen, vond ik het toch jammer de mudi's gemist te hebben. Bij de volgende activiteit kom ik graag kijken :)
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pumi »

Machie schreef:Dit was toch niet zo'n dramatische keurmeester? Ik vond dr prima. Heel eerlijk en rustig naar de honden en ze nam goed de tijd vond ik :) Tsja, voor welke hond ze dan kiest is gewoon smaak :)
ik ben niet echt fann van haar, gaat niet om wie of wat ze plaats of laat winnen, maar vooral hoe ze keurt. Vind dat ze akelig over d hond heen hangt, kan ook niet anders met zo'n outfit en niet echt leuk keurt. Dat is ook de reden waarom speciaal voor de puppy's om een tafel gevraag dheb, dan kan ze er niet overheen hangen. Nu was de ervaring niet vervelend voor die 3,5 men oude puppy's :W: Lijkt altijd of ze gigantisch met het verkeerde been uit bed gestapt is, of ze vind de pumi gewoon niets aan en keurde ze daarom zo mega ongeïnteresseerd ? Al moet ik eerlijk zeggen dat ze al eens gevraagd heeft waar de dreatjes van mijn pumi waren? :piew: Terughoudend gedrag keurt ze af (heb het niet over angstig gedrag), ook al staat dit nadrukkelijk in de standaard bij de meeste van de rassen in de VHB vermeld, maar als ze dan wel weer vrij zijn, vind ze dat ook weer niet goed :lees: Ik had vooraf al voorspeld dat ringgedrag zou bepalen welke pumi zou gaan winnen :denken:

Er zijn niet veel keurmeesters die de pumi mag keuren, maar zij staat voor mij toch echt wel onderaan als keurmeester wat betreft kennis en manier van keuren. Geef mij maar de Duitse keurmeesters die kennen de standaard altijd veel beter.
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miezemuis »

Heb je nog foto's gemaakt Nanna?
Afbeelding
Miezemuis