Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zwolle 4 & 5 oktober

Moderator: moderatorteam

cmarjee
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kleine witte keeshond
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Zwolle 4 & 5 oktober

Ongelezen bericht door cmarjee »

Hamilton schreef:En dan lees ik bij de uitslagen die de Raad van Beheer publiceert het volgende:
Uitslagen CAC/CACIB Show Zwolle 4 oktober 2014
Deze uitslagen zijn gepubliceerd onder voorbehoud en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend
6
Hamiltonstövare
234
ABS
Meillion Nels Lillanandra
NHSB 2640686 Imp. GB
N. Adema-Köhler
Nederland
goed er staat dan wel bij dat er geen rechten aan ontleend kunnen worden, maar het staat wel erg lullig dat je absent bent terwijl je gewoon in de erering hebt gelopen, bij de voorkeuring je hebt aangemeld en gezien dat er 'n vinkje bij je naam en nummer gezet werd.
ben benieuwd hoe dit verder afloopt.( ik heb gelijk de Raad en de IJsselshow 'n bericht gestuurd)
Trouwens bij de BOB lijst van zaterdag staan heel veel honden als absent aangegeven :scratch: )
Voor de goede orde.
Vergeet niet dat de scores (in wisselende kwaliteit) op een score kaart worden ingevuld en dat iemand die moet overtypen. Daar gaat wel eens wat mis.

Ik tik zelf voor een aantal shows de scorekaarten over om de volledige uitslag op het internet te zetten.
In de combinatie niet/slecht/onvolledig ingevuld, mijn type(on)vaardigheid, het vaak late tijdstip (na mijn werk 's avonds) en de haast om eea in te vullen gaat er 'weleens' 'iets' mis.
En zoals ze op school zeggen 1 fout is nog een 9... ;)
En je ziet, na een berichtje wordt de zaak rechtgezet.
Plaats reactie

Terug naar “Show”