Dankje! Ben vooral benieuwd wat ze over haar neus gaan zeggenNeeltje schreef:Succes!ChantalTY schreef:Yara en ik gaan ook. Yara staat in de babyklasse, haar eerste echte show!

Moderator: moderatorteam
Dankje! Ben vooral benieuwd wat ze over haar neus gaan zeggenNeeltje schreef:Succes!ChantalTY schreef:Yara en ik gaan ook. Yara staat in de babyklasse, haar eerste echte show!
Waar heb je haar vandaan?ChantalTY schreef:Dankje! Ben vooral benieuwd wat ze over haar neus gaan zeggenNeeltje schreef:Succes!ChantalTY schreef:Yara en ik gaan ook. Yara staat in de babyklasse, haar eerste echte show!
Dan ben je lekker snel klaar! Ik weet het, Thirza toch? Ik dacht je al te herkennen van het FB forumNeeltje schreef:Waar heb je haar vandaan?ChantalTY schreef:Dankje! Ben vooral benieuwd wat ze over haar neus gaan zeggenNeeltje schreef:Succes!ChantalTY schreef:Yara en ik gaan ook. Yara staat in de babyklasse, haar eerste echte show!
Ik zie dat je in ring 6 zit en ook om 11 uur beginnen. De Tibetanen denk ik ook. Maar met 7 hondjes zijn wij iets sneller klaar. Misschien kom ik wel even kijken. Ik heb ook een bulletje gehad.
Ohhh wij gaan zaterdag! Wat jammer had yara wel willen zien!!ChantalTY schreef:Ja, ze zijn er echt nog hoorMaar het is wel goed zoeken helaas..
En ik gok dat we door die neus met een B of zelfs een WB de ring uit gaan, maar goed we zien het wel. Ik zal het hier wel neerzetten hoe het is gegaan!
Qua bouw lijkt ze wel iets op het bulletje dat wij in de jaren 60 hadden. Ik zal kijken of ik nog ergens een foto kan vinden.ChantalTY schreef:Ja, ze zijn er echt nog hoorMaar het is wel goed zoeken helaas..
En ik gok dat we door die neus met een B of zelfs een WB de ring uit gaan, maar goed we zien het wel. Ik zal het hier wel neerzetten hoe het is gegaan!
Oke, dan denk ik er nog even over. Wilde even kijken voor wat vertbedjes en een fleecejasje voor Finn, maar als er geen bezoekershonden mee mogen dan wordt passen alsnog moeilijk.Neeltje schreef:Een paar, als je daar speciaal voor komt, zou ik het niet doen. Beestenspul staat er. Dat is meestal de grootste stand.
Adjani & Tyson schreef:ik ben er nu om wat hondjes te kijken
wat zijn ruwharige jackrusseltjes leuk zeg
maar jeetje wat kijk je tegen een hoop strings en bilnaden aan op zo'n ochtend
Als ik moet blijven, nu dan is er zondag heeeeeeeeeeeel groot feest, maar ik denk zo maar dat die kans heel erg klein is. Dat heet gewoon realistisch zijn.Linsey schreef:Ik hoop dat ik niet vroeg naar huis mag zondag, want dat betekent niets goeds![]()
Ik weet ondertussen wie het 4de leeuwtje is (bedankt Nanna).
Hihi ik heb ook geknuffeld met een heel schattig corgi pupjeTenmashi schreef:Was leuk vandaag, leuk wat hondjes gekeken en met wat mensen staan kletsen. Geknuffeld met een knuffelige Chow en een super schattig Corgi pupke.Geslaagd dagje om eens verschillende (herder)rassen in het echt te zien.
Tja, ze missen net wat je juist niet meer wilt hebben in de Franse Bulldog, de korte neus en de roach, kun je beide missen als kiespijn en die zullen er ook echt niet ingroeien. Lichaam wordt vanzelf nog wel breder en korter wil je het ook niet. Ze leren ook niks he.ChantalTY schreef:Wij zijn ook weer thuis. Met niets wat ik niet had verwacht![]()
Dit is het rapportje:
5 maanden.
Correcte maat, zag haar graag wat compacter.
Ze heeft een gewoon hoofd met een wat lange neusrug wat de expressie nadelig beïnvloedt.
Donker oog. Goede oordracht.
Lichaam zou wat breder en korter mogen zijn.
Correct bone en goede vacht.
Ik mis de roach. Een wat hoog aangezette staart.
Leuk temperament.
Vlot maar nog wat los gangwerk.
4 Belovend
Voor mij is dit een perfect Frans Bulletje. Ik denk niet dat je rouwig hoeft te zijn over deze uitslag.ChantalTY schreef:Wij zijn ook weer thuis. Met niets wat ik niet had verwacht![]()
Dit is het rapportje:
5 maanden.
Ze heeft een gewoon hoofd met een wat lange neusrug wat de expressie nadelig beïnvloedt.
Leuk temperament.
4 Belovend
Yara op tafel:
Dit.Tara schreef:Ik vind het een hartstikke leuk hondje. Stoer dat je inschrijft, maar pijnlijk dat je er nog steeds op wordt teruggezet.
Als ik een Frans Bulletje zou willen, dan zou ik maar wat graag een exemplaar met zo'n dopje als die van jou willen.
Voor de rest vind ik ook dat ze wel lekker in elkaar steekt.
Dit is toch voor mij wel het bewijs dat er weinig tot niets veranderd is op shows hoor, in tegenstelling tot wat wordt beweerd.Neeltje schreef:Tja, ze missen net wat je juist niet meer wilt hebben in de Franse Bulldog, de korte neus en de roach, kun je beide missen als kiespijn en die zullen er ook echt niet ingroeien. Lichaam wordt vanzelf nog wel breder en korter wil je het ook niet. Ze leren ook niks he.ChantalTY schreef:Wij zijn ook weer thuis. Met niets wat ik niet had verwacht![]()
Dit is het rapportje:
5 maanden.
Leuk temperament.
4 Belovend
Tara schreef:Die expressie trouwens hè... Ik zie toch echt nog gewoon een FB hoor.
Wat moet het dan zijn?
Super, gefeliciteerd!!Linsey schreef:Kai had 1u, cac, cacib, bob
Lilly 1u, jcac, cac
Loekie 1vb, beste baby en een heel mooi verslag, vooral op temperament en gangwerk.
Ik ken het ras onvoldoende, wat is precies het probleem met de roach dan?Neeltje schreef:Tja, ze missen net wat je juist niet meer wilt hebben in de Franse Bulldog, de korte neus en de roach, kun je beide missen als kiespijn
De roach is die 'bult' op de rug. Deze wordt gevormd door een knik in de ruggewervel. De knik die voor de vele problemen zorgt.Marjoleine schreef:Ik ken het ras onvoldoende, wat is precies het probleem met de roach dan?Neeltje schreef:Tja, ze missen net wat je juist niet meer wilt hebben in de Franse Bulldog, de korte neus en de roach, kun je beide missen als kiespijn