Dat werkt goed
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sint Maarten
Moderator: moderatorteam
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Re: Sint Maarten
Hier ook nog druk zat! Ik heb een bak snoep neergezet en een briefje met "Niet aanbellen".
Dat werkt goed
Dat werkt goed
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Zijn de kinderen dan zo netjes dat ze niet in een keer die hele bak leegrauzen?Marjoleine schreef:Hier ook nog druk zat! Ik heb een bak snoep neergezet en een briefje met "Niet aanbellen".
Dat werkt goed
- meetjewrc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am staff
Pitbull
Fila brasileiro - Aantal honden: 0
- Contacteer:
hier vieren we t niet in Belgie, maar bij me mams in NH komen volop kids aan de deur, zeker zo n 60 a 70.
De staff van me mams vind het uber gezellig
De staff van me mams vind het uber gezellig
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Hier ging het gestaag door zei sjaak veel groepen. En Joann vond het prachtig
zong ook gewoon netjes haar liedje uit volle borst
dat leverde haar dubbel snoep op. En ze heeft nog heerlijk met Muis gespeeld. 
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ik heb één groep van drie kinderen aan de deur gehad, en dat was het dan weer
Felix stond er gezellig tussenin en ze hebben, vanwege de dunne spoeling, niet te weinig snoep gehad
En Felix kon ook wel mee, want ze moesten later toch weer deze kant op

Felix stond er gezellig tussenin en ze hebben, vanwege de dunne spoeling, niet te weinig snoep gehad
En Felix kon ook wel mee, want ze moesten later toch weer deze kant op
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Naaah, ik stond vorig jaar.voor lul want niks in huis. Dit jaar Halloween idem. Dus ik nu voor Sint Maarten speciaal wat lekkers gekocht. Komt. Er.
helemaal. NIEMAND! 
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Ach die van mij blaffen ook wel lekker mee met het zingen. Ik laat ze juist niet bij de voordeur/voorgang. Bezoek komt niet voor hen. Ze lopen hier gelukkig niet voor het raam langs, maar dat is simpel opgelost: gordijnen dicht.
Ik heb weer de voortreffelijke score van 4 kindertjes dit jaar. Gelukkig ben ik over 5 dagen jarig, komt het snoepgoed nog van pas!
Ik heb weer de voortreffelijke score van 4 kindertjes dit jaar. Gelukkig ben ik over 5 dagen jarig, komt het snoepgoed nog van pas!

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Hier twee kindjes uit een gezin............. en dat was het.
Ita mocht meeluisteren
Ita mocht meeluisteren
- Jaap*
- Zeer actief
Ik had een kwartier geleden nog een nabrander. Een meisje met een conservenblikje zonder lampje aan een stokje, en een wachtende vader in een auto met draaiende motor op straat
Ik twijfel tussen een calculerende snoepbinnenharker of een zielig geval. Beide vond ik beloningswaardig. ik lust dat snoep toch niet
Ik twijfel tussen een calculerende snoepbinnenharker of een zielig geval. Beide vond ik beloningswaardig. ik lust dat snoep toch niet
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nou het was superdruk in het binnengedeelte van het blok; aan onze buitenrand wat rustiger.
De jongste had het na 2 straten wel gehad en wilde naar huis.
De oudste is nog de rest van het blok gegaan.
De bak buiten was nog halfvol en daarna nog een paar kindjes aan de deur gehad en nu is het stil
De jongste had het na 2 straten wel gehad en wilde naar huis.
De oudste is nog de rest van het blok gegaan.
De bak buiten was nog halfvol en daarna nog een paar kindjes aan de deur gehad en nu is het stil
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
- Stippelteam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dalmatiers
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik heb gewoon de bel.uitgetrokken:) wij hebben een winkelruimte voor het huis dus zien ze niet of we thuis zijn :p

-
Marion.
Jaap* schreef:Ik had een kwartier geleden nog een nabrander. Een meisje met een conservenblikje zonder lampje aan een stokje, en een wachtende vader in een auto met draaiende motor op straat![]()
Ik had een waxinelichtje in haar blikje gestopt, en ze had de hele schaal snoep mogen hebben. Wel stiekem, in haar jaszakken. Dat vader er niet bij kon.
-
Marion.
Ik vind het ook wel raar gedoe. Ik heb nooit langs huizen gebedeld om snoepjes.Tara schreef:Dat is hier dus ook. Ik word er niet goed van!-Lilo- schreef:Naaah, ik stond vorig jaar.voor lul want niks in huis. Dit jaar Halloween idem. Dus ik nu voor Sint Maarten speciaal wat lekkers gekocht. Komt. Er.![]()
helemaal. NIEMAND!
Wij kregen dit jaar instructie van de basisschool dat we een buitenlicht aan moesten doen als kinderen met hun mooie liedjes welkom waren. Dat is voor het eerst! Het snoep hadden we voor Halloween al gekocht, toen kwam er niemand.
Dus vanavond de lamp maar aan, en Pieter mocht de honneurs waarnemen. Snoep is op nu.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hier loopt niks gelukkig
heb er zelf ook nooit aan gedaan als kind. Mijn ouders gaven wel altijd snoep daar werd wel altijd veel gelopen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
Ik vraag me af of ze hier wel Sint Maarten vieren, net als vorig jaar helemaal niemand...

-
Marion.
Nee, want Miep moest ook nog uit. Maar als het aan mij gelegen had had ik geen lamp aangedaan. Ik vind het maar een rare nieuwerwetse 'traditie'. Net zoals Valentijn.Tara schreef:Lamp weer uitgedaan?Marion. schreef:
Wij kregen dit jaar instructie van de basisschool dat we een buitenlicht aan moesten doen als kinderen met hun mooie liedjes welkom waren. Dat is voor het eerst! Het snoep hadden we voor Halloween al gekocht, toen kwam er niemand.
Dus vanavond de lamp maar aan, en Pieter mocht de honneurs waarnemen. Snoep is op nu.
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Hier precies hetzelfde, gelukkig had ik mandarijntjes gekocht ipv snoepTara schreef:Dat is hier dus ook. Ik word er niet goed van!-Lilo- schreef:Naaah, ik stond vorig jaar.voor lul want niks in huis. Dit jaar Halloween idem. Dus ik nu voor Sint Maarten speciaal wat lekkers gekocht. Komt. Er.![]()
helemaal. NIEMAND!
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- Jaap*
- Zeer actief
Ik had er vroeger een schijthekel aan als ik na mijn weergaloze optreden iets uit een bak met groenvoer mocht zoeken. Daar kwam ik niet voor.
Sint Maarten is juist zo leuk voor kinderen omdat ze iets krijgen waar anders altijd over wordt gezeurt. Dat je op het eind van de avond gewoon een zak vol verboden vruchten hebt, waar je zo een handvol van in je snuffert kunt duwen als je wil.
Ik deed dat altijd, in tegenstelling tot mijn broer die het jarenlang kon bewaren. Gelukkig ruimde ik het altijd voor hem op voordat het overrijp was
Dat verschrikkelijk flauwe halloween nepgebeuren hebben we hier gelukkig niet
Sint Maarten is juist zo leuk voor kinderen omdat ze iets krijgen waar anders altijd over wordt gezeurt. Dat je op het eind van de avond gewoon een zak vol verboden vruchten hebt, waar je zo een handvol van in je snuffert kunt duwen als je wil.
Ik deed dat altijd, in tegenstelling tot mijn broer die het jarenlang kon bewaren. Gelukkig ruimde ik het altijd voor hem op voordat het overrijp was
Dat verschrikkelijk flauwe halloween nepgebeuren hebben we hier gelukkig niet
- Jaap*
- Zeer actief
Het genot van een heel buisje smarties dat je leeggoot in je keel, als ware het een flesje shandy 
- Jaap*
- Zeer actief
En dan nog één 
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Toen ik net buiten liep met de honden kwam ik overal weggesmeten mandarijntjes tegen
wij gooide ze gewoon tegen het huis aan die ons die "troep" gaf 
- Elmo/maureen
- Zeer actief
Het is geen nieuwerwetse traditie. Het bestaat al heel lang.Marion. schreef:Nee, want Miep moest ook nog uit. Maar als het aan mij gelegen had had ik geen lamp aangedaan. Ik vind het maar een rare nieuwerwetse 'traditie'. Net zoals Valentijn.Tara schreef:Lamp weer uitgedaan?Marion. schreef:
-
lets have fun
Wij wonen zeker te ver van de bewoonde wereld af want er komt hier nooit wat. Ik had voor de zekerheid nog wel lekkere marsen ingeslagen. Die moet ik nu maar alleen opeten. Heel vervelend 
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Ik ken alleen foekepotten, met carnaval. Das katholisch en zo. Ben ik hier eindelijk geïntegreerd, komt er niemand aan de deur. Zucht, haha.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Elmo/maureen schreef:Het is geen nieuwerwetse traditie. Het bestaat al heel lang.Marion. schreef:Nee, want Miep moest ook nog uit. Maar als het aan mij gelegen had had ik geen lamp aangedaan. Ik vind het maar een rare nieuwerwetse 'traditie'. Net zoals Valentijn.Tara schreef:Lamp weer uitgedaan?Marion. schreef:
Ja al heel lang. Niks nieuws aan voor noord-Nederland
Ik snap jullie aversie er tegen niet zo.
Het is een traditie en een leuke
Helaas moest ik werken vanavond ---dus kleinkind live gemist maar wel via de video een nakijk gehad -- maar vanmiddag op mijn werk kwamen de kinderen van de mytylschool langs met hun lampions. Zo leuk en knap gemaakt.
Ze kregen allemaal een cadeautje
Fenneke en Baloe

- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Sint Maarten is al vanaf de jaren 30 of zo en begon al in 1300 zoveel met een dag vrij van school enz. omdat het gaat om de naamdag van een heilige. Dus nieuwerwets wil ik het niet noemen 
scooby 06-07-1995/31-08-2007
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Jaap* schreef:Ik had er vroeger een schijthekel aan als ik na mijn weergaloze optreden iets uit een bak met groenvoer mocht zoeken. Daar kwam ik niet voor.
Jaap* schreef:Het genot van een heel buisje smarties dat je leeggoot in je keel, als ware het een flesje shandy
Jaap* schreef:En dan nog één
Nou vooruit, omdat jij het bent
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
Ze hebben ze nog hoor smoekie en jaap
ik heb er laatst 1 voor Joann gekocht
Zo zag ik ook bij Joann haar snoep fruitella dummies
die was vroeger mijn favoriet
Zo zag ik ook bij Joann haar snoep fruitella dummies
-
Neeltje