Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Van De Piep en Het Grote Zwarte Monster...

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Van De Piep en Het Grote Zwarte Monster...

Ongelezen bericht door moosje »

Nee, Bleza heeft een slecht hart. Ik ben niet opgelicht, ze waren er eerlijk over. Nou ja, over het sldchte hart dan, niet over de levensverwachting. Weet je wel wat dat allemaal kost? :boos:

Maar ze is het meer dan waard! :I:
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

moosje schreef:Nee, Bleza heeft een slecht hart. Ik ben niet opgelicht, ze waren er eerlijk over. Nou ja, over het sldchte hart dan, niet over de levensverwachting.
Ja, maar dat bedoel ik dus ook, van die levensverwachting :tongue: . Denk je er met een paar maandjes opvang wel te zijn.... zit je er ineens (jaren)lang aan vast :ugh: !
moosje schreef:Weet je wel wat dat allemaal kost? :boos:
Jij snapt 't :ok: . Al die extra maanden moeten ze voer krijgen (schijnt), koekjes, kluifjes, (speciale) kongs met vulling, speeltjes, kussens, eigen riem/halsband, tuig, herderharkje ( :piew: )... en weet ik het wat allemaal nog meer :roll: . Ik denk dat ik eens flink wat kosten ga verhalen op de oplichter :idea: :pffff: ! Hopen dat 't geen kale kip is trouwens :hmmm: .
Sekreetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): geen

Ongelezen bericht door Sekreetje »

Wat een geweldige foto's!!
Astrid96
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Stafford kruising
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Astrid96 »

Hele mooie foto's Zamunda! Wat een prachtige beesten. Voor zoiets zou ik een hoop geven!
Afbeelding
Afbeelding
lotje&famke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mix Schapendoes en een Teckel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door lotje&famke »

Vrolijke foto's! Wat is Piep een mooi glansglimding (en ze heeft ook prikoren gekregen zie ik op de foto's, tis vast besmettelijk). Het is echt een sprookje, het verhaal van het zwarte monster, hoe hij bij jullie kwam en hoe t nu gaat en dat Piep en hij zo samen kunnen spelen. :love:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Haha, leuk dat het topic weer omhoog gekomen is: ik heb zelf weer even zitten genieten van de foto's :mann: . Bedankt Astrid :ok: .
lotje&famke schreef:Vrolijke foto's! Wat is Piep een mooi glansglimding (en ze heeft ook prikoren gekregen zie ik op de foto's, tis vast besmettelijk). Het is echt een sprookje, het verhaal van het zwarte monster, hoe hij bij jullie kwam en hoe t nu gaat en dat Piep en hij zo samen kunnen spelen. :love:
Ja, piep is echt een glimworm :I: . En gelukkig zijn de besmettelijke prikoren weer heel snel genezen :pffff: . Alhoewel ik moet toegeven dat ik Mister's prikoren stiekum toch wel leuk vind inmiddels.
Het is nog steeds genieten hoe leuk mijn twee mormels het doen, het gaat echt heel goed samen :I: . De dagelijkse interactie tussen die twee vind ik nog steeds prachtig om te zien. Het Zwarte Monster moet het nog maar een tijdje blijven doen :pffff: .
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”