Wat rap ziet er prima uit! Hartstikke bedankt.

Voor Flin ben ik bang dat het helaas geen optie meer is, vandaag bij de dierenarts geweest. Mevrouw heeft een voedselallergie ontwikkelt voor kip en rund (en alles wat zie hier de afgelopen week kreeg was op basis van kip en rund

) (kip is overigens niet 100% zeker omdat ze voornamelijk rund kreeg en er bestaat zelfs twijfel over lam omdat ze er gister zo van braakte maar dat kan ook aan de maaltijd van daarvoor liggen die al verteerd was) Dus mevrouw krijgt de komende periode alleen geit, konijn en paard. Ook had ze de anaalklier vol zitten en heeft ze sinds vrijdag een mooie hoeveelheid schilfers verzamelt als allergische reactie.
Heb er heel veel moeite mee haar zo te zien en vind het ook sneu dat ze nu niets lekkers mag als ze het koffiezetapparaat hoort. Ze is gelukkig wel actief en nog even aanhankelijk. Ik ben nu echt een vleesdroger aan het overwegen zodat ik haar af en toe weer wat lekkers kan geven tussendoor, ik kan wel snoepjes bij de dierenwinkel halen op basis van paard (gedroogd en geen toevoegingen), maar voor een handjevol snoep daar kan ik flin voor 6 dagen eten geven. Vooral omdat de kosten inmiddels een keer zo duur is geworden.