Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Iemand ervaring met deze webshop/ brokken veel goedkoper
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie, kruising, middenslag keeshond
- Aantal honden: 3
Re: Iemand ervaring met deze webshop/ brokken veel goedkoper
Mijn 2e bestelling is ook zonet aangekomen.
Wat ik dan wel een nadeel vind is dat ze verzenden met DPD, die normaal gesproken een mailtje sturen op de dag zelf met daarin een tijdsvak van een uur waarin ze komen. Ik werd vorige week wel op de hoogte gesteld dat het verzonden is, maar dpd stuurt dus geen tijdsvak. Ligt volgens de jongen die het kwam afleveren eraan dat zoofast dat moet aangeven.
Het is dus maar gokken wanneer ze langskomen.
Wat ik dan wel een nadeel vind is dat ze verzenden met DPD, die normaal gesproken een mailtje sturen op de dag zelf met daarin een tijdsvak van een uur waarin ze komen. Ik werd vorige week wel op de hoogte gesteld dat het verzonden is, maar dpd stuurt dus geen tijdsvak. Ligt volgens de jongen die het kwam afleveren eraan dat zoofast dat moet aangeven.
Het is dus maar gokken wanneer ze langskomen.
Heb de tip net even doorgegeven aan mijn dochter, het scheelt haar 30 euro op 20 kilo kattenvoer.
dat is wel heel veel.

- Pom
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Dalmatiër, Terriër, Chihuahua
Ik heb er nu ook al 2 keer besteld, scheeld 15 euro per zak! Duurt ongeveer een week voor het er is, dus op tijd bestellen
.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb de hond onder de katten, n.l. 5 maine coons ;)
- Contacteer:
Jemig, wat een supertip zeg!! Scheelt me inderdaad een berg geld voor de kattenbrokken. De dieetvoeding ligt rond dezelfde prijs als bij de DA maar ach, als ik dan toch aan het bestellen ben dan kan dat in ene ruk door.
Thnx!
Thnx!
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
Ik heb ruim een week geleden voor de vijfde keer een bestelling bij Zoofast geplaatst (een grote zak RC brokken en een hondentrui, dus voor een mooi bedrag) en de zelfde dag via een bankoverschrijving betaald. Nu kreeg ik twee dagen geleden bericht dat mijn betaling nog steeds niet was ontvangen en dat ze als ik binnen twee dagen niet betaal de bestelling annuleren. Hierop heb ik twee dagen geleden het bewijs van betaling naar ze toe gemaild en toen ik hier op geen reactie kreeg heb ik gisteren nog een keer via de site gereageerd. Tot nu toe heb ik geen enkele reactie van Zoofast mogen ontvangen en ik zie in mijn account dat de bestelling nog steeds niet is verzonden. Buiten dat ik nu nog een keer brokken kan gaan kopen omdat de brokken bijna op zijn, moet ik maar afwachten of ik mijn bestelling of het geld terug krijg. Jullie begrijpen dat dit mijn laatste bestelling daar was.

Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
Ik neb net mijn bestelling keurig binnen gekregen
Dus .....jullie begrijpen dat ik er blijf bestellen

Dus .....jullie begrijpen dat ik er blijf bestellen

Fenneke en Baloe

- dagmar88
- Zeer actief
Antonetta schreef:Ik heb ruim een week geleden voor de vijfde keer een bestelling bij Zoofast geplaatst (een grote zak RC brokken en een hondentrui, dus voor een mooi bedrag) en de zelfde dag via een bankoverschrijving betaald. Nu kreeg ik twee dagen geleden bericht dat mijn betaling nog steeds niet was ontvangen en dat ze als ik binnen twee dagen niet betaal de bestelling annuleren. Hierop heb ik twee dagen geleden het bewijs van betaling naar ze toe gemaild en toen ik hier op geen reactie kreeg heb ik gisteren nog een keer via de site gereageerd. Tot nu toe heb ik geen enkele reactie van Zoofast mogen ontvangen en ik zie in mijn account dat de bestelling nog steeds niet is verzonden. Buiten dat ik nu nog een keer brokken kan gaan kopen omdat de brokken bijna op zijn, moet ik maar afwachten of ik mijn bestelling of het geld terug krijg. Jullie begrijpen dat dit mijn laatste bestelling daar was.
Had ik de laatste twee keer ook; kennelijk gaat de verwerking erg langzaam. Zat toevallig(?) ook steeds een weekend tussen.
Paar dagen later is alles alsnog opgestuurd. De eerste keer heb ik er nog contact over gehad, de tweede ging het vanzelf.
Je moet trouwens altijd ruim voor je door je voer heen bent bestellen, het kan normaal gesproken al best even duren.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
als je topservice wil, zul je topprijzen moeten betalen.
lijkt me eigenlijk best wel logisch.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Crystalclear
- Actief
- Mijn ras(sen): Poolse herderin
Sodeju!!! Die is wel heel goedkoop
ik denk dat ik het er ook een keer op ga wagen...
Voor de katten scheelt het echt enorm. Voor het bedrag wat ik betaal bij mijn gebruikelijke webshop krijg ik 5kg extra bij de zoofast. Dus in principe 5kg gratis

Voor de katten scheelt het echt enorm. Voor het bedrag wat ik betaal bij mijn gebruikelijke webshop krijg ik 5kg extra bij de zoofast. Dus in principe 5kg gratis

- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Dit stelt dan weer gerust, wel vreemd dat ze mijn mails niet beantwoorden. Het is vorige week maandag besteld en betaald, de medewerkster van de bank gaf aan dat ze het geld uiterlijk woensdag binnen moeten hebben gehad.dagmar88 schreef:Antonetta schreef:Ik heb ruim een week geleden voor de vijfde keer een bestelling bij Zoofast geplaatst (een grote zak RC brokken en een hondentrui, dus voor een mooi bedrag) en de zelfde dag via een bankoverschrijving betaald. Nu kreeg ik twee dagen geleden bericht dat mijn betaling nog steeds niet was ontvangen en dat ze als ik binnen twee dagen niet betaal de bestelling annuleren. Hierop heb ik twee dagen geleden het bewijs van betaling naar ze toe gemaild en toen ik hier op geen reactie kreeg heb ik gisteren nog een keer via de site gereageerd. Tot nu toe heb ik geen enkele reactie van Zoofast mogen ontvangen en ik zie in mijn account dat de bestelling nog steeds niet is verzonden. Buiten dat ik nu nog een keer brokken kan gaan kopen omdat de brokken bijna op zijn, moet ik maar afwachten of ik mijn bestelling of het geld terug krijg. Jullie begrijpen dat dit mijn laatste bestelling daar was.
Had ik de laatste twee keer ook; kennelijk gaat de verwerking erg langzaam. Zat toevallig(?) ook steeds een weekend tussen.
Paar dagen later is alles alsnog opgestuurd. De eerste keer heb ik er nog contact over gehad, de tweede ging het vanzelf.
Je moet trouwens altijd ruim voor je door je voer heen bent bestellen, het kan normaal gesproken al best even duren.

- Antonetta
- Zeer actief
Ik vind langer wachten totaal geen probleem als ik maar zeker weet dat ik mijn betaalde bestelling ontvang. Op mijn account staat dat mijn bestelling van vorige week maandag nog steeds niet verstuurd is terwijl ik normaal mijn bestellingen tussen vijf en zeven dagen binnen heb.renee-uk schreef:als je topservice wil, zul je topprijzen moeten betalen.

- dagmar88
- Zeer actief
Antonetta schreef: Dit stelt dan weer gerust, wel vreemd dat ze mijn mails niet beantwoorden. Het is vorige week maandag besteld en betaald, de medewerkster van de bank gaf aan dat ze het geld uiterlijk woensdag binnen moeten hebben gehad.

Kan me goed voorstellen dat er daar niet dagelijks iemand zit om in tig verschillende talen te antwoorden.
De tweede keer werd het een goede week nadat het per ongeluk geannuleerd was vanzelf verzonden.
- Antonetta
- Zeer actief
Ik heb inmiddels het bericht binnen gekregen dat mijn bestelling is geannuleerd wegens gebrek aan betaling, op mijn account is de bestelling nu ook geannuleerd. Ik heb via hun site en de mail opnieuw gereageerd en mijn dochter belt er vandaag voor mij achter aan, zij beheerst Engels en Duits een stuk beter dan ik.
Dus maar afwachten hoe dit verder gaat.
Dus maar afwachten hoe dit verder gaat.

- Antonetta
- Zeer actief
Gelukkig lijkt alles goed te komen.
Er schijnt iets mis te zijn gegaan bij het doorschakelen van de bank naar hun betaal informatie systeem, ik kan het pakket volgende week in huis verwachten. Ze rade wel aan om de betaling van een eventuele volgende bestelling onder rembours te doen, dan is de levering ook sneller.

- dagmar88
- Zeer actief
Mij maakt het weinig uit; heb toch altijd een flinke voorraad. Maar met paypal ging het sneller.Antonetta schreef:Gelukkig lijkt alles goed te komen.Er schijnt iets mis te zijn gegaan bij het doorschakelen van de bank naar hun betaal informatie systeem, ik kan het pakket volgende week in huis verwachten. Ze rade wel aan om de betaling van een eventuele volgende bestelling onder rembours te doen, dan is de levering ook sneller.
-
- Zeer actief
Mijn vaste leverancier van mijn brokken heeft in 5 maanden tijd twee maal de prijs verhoogt. De prijzen die dit clubje hanteert zijn erg vriendelijk. Jammer dat ze mijn merk brokken niet verkopen. Ik heb net 8 zakken, met gratis verzending binnen uit Oostenrijk. Scheelde me ook ca 12,50 per zak. Na overleg met vaste leverancier bleek dat hij ze voor deze prijs niet kon inkopen. Of dat waar is laat ik maar even in het midden.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Ik bestel al bijna 1,5jr bij Zoofast. Naar volle tevredenheid. Ik betaalde eerst door het zelf over te boeken, nu via PayPal en dat scheelt zo een dag of 3-4.
Het grote nadeel is dat je lang op je bestelling moet wachten( 1,5-2wkn), maar zoals Dagmar zegt, als je bijtijds besteld is het geen probleem.
Helaas verkopen ze geen Cavom, maar ik bestel er het kattenvoer, snoepjes, kauwsnacks en heb er nu 2 manden vandaan. Echt heel fijne manden van dik skyleer die je met een sopje schoon kunt maken en dat voor € 34,- voor een grote maat. Die man van Hippo heb ik nu driekwartjaar en ziet er nog steeds uit als nieuw, de 2e mand(1e mand voor Oscar) komt morgen binnen.
Heb 1x een zak voer gehad die in folie was verpakt en die was beschadigd door de transporteur. De zak was opengesneden maar door de krimpfolie was er nog niks uitgevallen. Heb toen een foto gemaakt, gemaild en kreeg keurig binnen 3 werkdagen de helft van de aankoopwaarde terug.
Het voer is geen namaak en nog lang houdbaar na binnenkomst. Op vragen in mijn mail krijg ik altijd binnen 1 werkdag reactie.
Het grote nadeel is dat je lang op je bestelling moet wachten( 1,5-2wkn), maar zoals Dagmar zegt, als je bijtijds besteld is het geen probleem.
Helaas verkopen ze geen Cavom, maar ik bestel er het kattenvoer, snoepjes, kauwsnacks en heb er nu 2 manden vandaan. Echt heel fijne manden van dik skyleer die je met een sopje schoon kunt maken en dat voor € 34,- voor een grote maat. Die man van Hippo heb ik nu driekwartjaar en ziet er nog steeds uit als nieuw, de 2e mand(1e mand voor Oscar) komt morgen binnen.
Heb 1x een zak voer gehad die in folie was verpakt en die was beschadigd door de transporteur. De zak was opengesneden maar door de krimpfolie was er nog niks uitgevallen. Heb toen een foto gemaakt, gemaild en kreeg keurig binnen 3 werkdagen de helft van de aankoopwaarde terug.
Het voer is geen namaak en nog lang houdbaar na binnenkomst. Op vragen in mijn mail krijg ik altijd binnen 1 werkdag reactie.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Welke manden zijn dat?Hippo schreef:Ik bestel al bijna 1,5jr bij Zoofast. Naar volle tevredenheid. Ik betaalde eerst door het zelf over te boeken, nu via PayPal en dat scheelt zo een dag of 3-4.

- *Eva*
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb er zonet kattenvoer besteld, scheelde meer dan 10 euro.
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Groetjes Eva
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer en langharige Chihuahua
Ik heb er ook 2 x besteld en goeie ervaring mee.
Scheelde mij 18,- op een zak dieetvoer.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer en langharige Chihuahua
Ik heb er ook 2 x besteld en goeie ervaring mee.
- Hippo
- Zeer actief
Pepie schreef: Welke manden zijn dat?

Deze heb ik voor Hippo en daar past Oscar ook nog in. Ik leg er altijd een vetbed of fleecekleed in die we elke week wassen. Dan als de mand vies is, eve n een sopje en je kunt 'm makkelijk uitstofzuigen. Het kussen is behoorlijk dik dus ze liggen lekker zacht. Kussen is ook nog niet ingezakt sinds dat we 'm hebben.
Nu heb ik deze gekocht voor Oscar, dat is een maat groter en net iets ander model. Ze hebben allerlei kleuren en variaties bruin/beige/rood/zwart/grijs enz.

Model: ZOOFAST/KRAKVET Bed CESAR Exclusive R4 114x84 cm kleur: grafiet nu € 36 maar de prijs verschilt iets per dag vanwege de koers en ik heb vaste klantenkorting.
*edit prijs toegevoegd*
Laatst gewijzigd door Hippo op 23 okt 2015 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
Wat jammer dat ze geen Canex in het assortiment hebben... Ik had het el willen proberen.
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
Ik ben ook fan van zoofast. De 1ste keer duurde het 2,5 week. De 2de keer was er ook iets met betalen, ook te laat. Maar ze hebben het zelf na een mailtje opgelost. En vanaf de 3de keer heb ik het eigenlijk binnen een week binnen. Je kan gewoon in het NL berichtjes sturen. Alles komt netjes en heel binnen. Ben dik tevreden iig 

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Mooie manden Hippo!
Ik heb me gelijk aangemeld daar en krijg bericht als de mand van mijn keuze weer beschikbaar is.
Ik heb me gelijk aangemeld daar en krijg bericht als de mand van mijn keuze weer beschikbaar is.
- Pepie
- Zeer actief
Vlo zeikt hier alles onder als ik weg ben..dus dan kan ik er gewoon met een sopje overheen
Ik ga eens kijken account heb ik al

- Hippo
- Zeer actief
Het kussen van de mand loopt wat bol. Ik denk als een hond op het kussen plast, de urine dan wel tussen de naden loopt. Ze zullen vast geen getapete naden hebben gebruiktPepie schreef:Vlo zeikt hier alles onder als ik weg ben..dus dan kan ik er gewoon met een sopje overheen![]()

- Pepie
- Zeer actief
Hij plast er niet in maar tegenaan.Hippo schreef:Het kussen van de mand loopt wat bol. Ik denk als een hond op het kussen plast, de urine dan wel tussen de naden loopt. Ze zullen vast geen getapete naden hebben gebruiktPepie schreef:Vlo zeikt hier alles onder als ik weg ben..dus dan kan ik er gewoon met een sopje overheen![]()
Ik ga eens kijken account heb ik al. Misschien kan je dan beter zo'n (nep)biabed nemen?

- Antonetta
- Zeer actief
Ik heb te vroeg gejuicht, ik heb vandaag mijn bestelling geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. De bestelde brokken waren momenteel niet leverbaar zo ook het truitje, ze konden niet zeggen wanneer ze weer leverbaar zijn maar wilden mij dan wel een seintje geven. Ik heb nu net als voorheen de brokken bij Zooplus besteld, ze zijn duurder maar ik heb in de jaren dat ik daar klant ben nog nooit problemen gehad. Nu heb ik betaald en nog steeds geen brokken, nu maar hopen dat ik mijn geld wel terug zie.Antonetta schreef:Gelukkig lijkt alles goed te komen.Er schijnt iets mis te zijn gegaan bij het doorschakelen van de bank naar hun betaal informatie systeem, ik kan het pakket volgende week in huis verwachten. Ze rade wel aan om de betaling van een eventuele volgende bestelling onder rembours te doen, dan is de levering ook sneller.

- *Eva*
- Zeer actief
- Contacteer:
Was gister niet thuis toen dpd de brokken kwam brengen, maar vandaag opgehaald en helemaal prima, dus hier gaan we vaker bestellen, scheelt een hoop!
Groetjes Eva