zena kwam bij ons toen ze 14 maanden was, ik wilde/moest naar de da omdat ze een wondje had, pfff dat was een ramp, ondanks dat Zena tegen iedereen gewoon vrolijk en open was, wilde ze de DA best wel een kopke kleiner maken

en dan had hij nog geen eens niets gedaan, alleen haar gegevens in de pc ingegeven, hij kon echt niets met haar aanvangen en ik nog veel minder, een weekje later bij ons thuis met vriend er bij en ze gromde nog, maar deed niet meer zo achterlijk, sindsdien maak ik een afspraak als vriend thuis is, of ik nu naar de DA rij of de DA komt hier
als ik effectief alleen moet met Zena, krijgt ze Guapa der muilkorf aan, ondanks dat het dan nog een heel gevecht gaat worden, ben ik geruster met dat ding aan zodat ik zeker ben dat ze niet kan bijten.
Guapa doet eigenlijk normaal, maar ze haat gepotel aan haar lijf door vreemde mensen, dus die krijgt standaard (ter voorkoming) een muilkorf op
hier gaat trouwens geen 1 hond op tafel, ik ga echt geen 50kg tillen en onze DA heeft er geen probleem mee, juist kleine hondjes zette ik wel altijd op tafel, de grote blijven gewoon op de grond