Mijn voorkeur zou het iig niet zijn. Ik heb er zelf gelest toen ik 0 kennis had en daar mijn hond echt verpest. Hun manier van trainen past iig niet bij mij. Maar misschien wel bij iemand andersdewiii schreef:Okay, maar om in de toekomst agility te gaan doen?Machie schreef:Ik vind Kc Deventer niet gelijk een goede hondenschool voor een bc met problemen....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
goede hondenschool?
Moderator: moderatorteam
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Re: goede hondenschool?
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Nou, op hun site lees ik al over hoe je de baas moet blijven over je hond, dat je je aan roedelregels moet houden, etc, etc. Nee, niet mijn ding ook.Machie schreef:Mijn voorkeur zou het iig niet zijn. Ik heb er zelf gelest toen ik 0 kennis had en daar mijn hond echt verpest. Hun manier van trainen past iig niet bij mij. Maar misschien wel bij iemand andersdewiii schreef:Okay, maar om in de toekomst agility te gaan doen?Machie schreef:Ik vind Kc Deventer niet gelijk een goede hondenschool voor een bc met problemen....

- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
- Aantal honden: 2
Zo gaat het bij HOC ook, met weinig tot niet belonen van goed gedrag maar destemeer afstraffen van "verkeerd" gedrag.Hilde schreef:Nou, op hun site lees ik al over hoe je de baas moet blijven over je hond, dat je je aan roedelregels moet houden, etc, etc. Nee, niet mijn ding ook.Machie schreef:Mijn voorkeur zou het iig niet zijn. Ik heb er zelf gelest toen ik 0 kennis had en daar mijn hond echt verpest. Hun manier van trainen past iig niet bij mij. Maar misschien wel bij iemand andersdewiii schreef:Okay, maar om in de toekomst agility te gaan doen?Machie schreef:Ik vind Kc Deventer niet gelijk een goede hondenschool voor een bc met problemen....
Is ook niet mijn manier van omgaan met mijn hond.

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Vooral 'laat je hond nooit op de slaapkamer komen'. Alsof die hond denkt 'Ha! Nu ben ik op de slaapkamer!! De eerste stap naar wereldheerschappij!' 

- dagmar88
- Zeer actief
Hilde schreef:Vooral 'laat je hond nooit op de slaapkamer komen'. Alsof die hond denkt 'Ha! Nu ben ik op de slaapkamer!! De eerste stap naar wereldheerschappij!'
Ah, dáár gaat het mis; geen aparte slaapkamer
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Dat denken alleen katten.Hilde schreef:Vooral 'laat je hond nooit op de slaapkamer komen'. Alsof die hond denkt 'Ha! Nu ben ik op de slaapkamer!! De eerste stap naar wereldheerschappij!'
-
Manu
_Leonie schreef:Dat denken alleen katten.Hilde schreef:Vooral 'laat je hond nooit op de slaapkamer komen'. Alsof die hond denkt 'Ha! Nu ben ik op de slaapkamer!! De eerste stap naar wereldheerschappij!'
- welshwitch
- Technisch beheer
+1Kruimel53 schreef:Nee. Die wéten dat_Leonie schreef:Dat denken alleen katten.Hilde schreef:Vooral 'laat je hond nooit op de slaapkamer komen'. Alsof die hond denkt 'Ha! Nu ben ik op de slaapkamer!! De eerste stap naar wereldheerschappij!'

-
dewiii
- Actief
- Aantal honden: 1
Ow wist niet dat ze dat op de site hadden staan
Hondenschool Darwin is meer gericht op positief belonen?
Ik heb ze een mail gestuurd, de cursus Sport&spel lijkt me heel leuk
Hondenschool Darwin is meer gericht op positief belonen?
Ik heb ze een mail gestuurd, de cursus Sport&spel lijkt me heel leuk
- welshwitch
- Technisch beheer