Zeven teven bij elkaar

O, ehm, hoi poes

Plukken

Na het plukken

Netjes wachten

Prikkeren kan ze ook al

Na al dat werken buiten moet je even een middagdutje doen (samen met de hond van mijn zusje)

Moderator: moderatorteam
We gooien haar morgen wel even af als we langs Apeldoorn komen.Hilde schreef:Zoals ik al zei vind ik haar ook echt heel erg leuk. Ik zou trouwens best door de Leish heen kunnen kijken. Ja, het is een rotziekte, maar dat weet je als je haar in huis neemt en als het nog geen problemen geeft en je er voor de rest een fantastische hond aan hebt...
Als je haar aan het eind van de dag ook weer op komt halen vind ik dat primamoosje schreef:We gooien haar morgen wel even af als we langs Apeldoorn komen.Hilde schreef:Zoals ik al zei vind ik haar ook echt heel erg leuk. Ik zou trouwens best door de Leish heen kunnen kijken. Ja, het is een rotziekte, maar dat weet je als je haar in huis neemt en als het nog geen problemen geeft en je er voor de rest een fantastische hond aan hebt...![]()
Moeten naar Terlet.
Zelf zou ik ook geen problemen met de Leish hebben, maar ik ben natuurlijk al jaren oudere, gammele en gebrekkige honden gewend, dus kijk niet snel meer ergens van op. Nu waren, en zijn, niet al mijn honden oud, gammel en gebrekkig natuurlijk, maar ik kan dus wel wat hebben. Kan me ook heel goed voorstellen dat mensen daar bewust niet voor kiezen.
Geen HF-ers, maar ze zijn wel lid van de FB-groep.Ptje schreef:Wààtt, oh wow wat fijn zeg![]()
bij iemand van het forum of iemand anders.
In het laatste geval moet diegene dan toch snel lid worden hoor want Dos is toch wel een speciaaltje.
Dag lieve Dos, dat jullie maar veel geluk met elkaar mogen hebben .
Dikke smakkerd op je lieve kop