Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Galgo pups
Moderator: moderatorteam
-
katerke
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
Re: Galgo pups
mooie pups
- vuilnisbas
- Actief
- Mijn ras(sen): Kruising en een Galgo espanol
- Aantal honden: 2

één van de pups woont nu bij ons!
Twee broertjes zoeken nog een baasje!
Groetjes,
Nanda en Ollie.
Nanda en Ollie.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ja, mij ook niet.Nanna schreef:Op die foto hierboven aan de pagina zie ik wel onwaarschijnlijk veel windhondbloed hoor. Het zou me helemaal niet verbazen als het pure galgo's zouden zijn.
Ik vind ze prachtig en ik begrijp dat we er een kunnen gaan volgen hier
- vuilnisbas
- Actief
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
wat een ontzettend leuke hondjes 

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
-
noraru
- nieuw lid
Zo kom je ineens op het Internet een foto tegen van vier pups in een spaans asiel - en wat zie ik - de pup vooraan (van de allereerste foto in dit topic) ligt hier naast me op de bank. Ik kende die foto van hen niet.
Hij heet inmiddels Rune en woont morgen 4 weken bij ons. Wat leuk om zijn broertje hier te zien, vandaar dat ik me aangemeld heb om even te delen dat hij dus ook een plekje heeft.

Ook wij vragen ons af hoe hij uit gaat groeien, wordt het een Galgo? of .......en ik ben ook benieuwd of de broers op elkaar blijven lijken.
Hij heet inmiddels Rune en woont morgen 4 weken bij ons. Wat leuk om zijn broertje hier te zien, vandaar dat ik me aangemeld heb om even te delen dat hij dus ook een plekje heeft.

Ook wij vragen ons af hoe hij uit gaat groeien, wordt het een Galgo? of .......en ik ben ook benieuwd of de broers op elkaar blijven lijken.
-
noraru
- nieuw lid
Zo kom je ineens op het Internet een foto tegen van vier pups in een spaans asiel - en wat zie ik - de pup vooraan (van de allereerste foto in dit topic) ligt hier naast me op de bank. Ik kende die foto van hen niet.

- vuilnisbas
- Actief
Beetje late reactie maar we waren op vakantie! Leuk om jullie hier te zien zeker omdat we lang getwijfeld hebben tussen Rune en Ollie. Ollie groeit als kool! Eerst in de lengte en nu de hoogte in ruim 10.5 kilo.noraru schreef:Zo kom je ineens op het Internet een foto tegen van vier pups in een spaans asiel - en wat zie ik - de pup vooraan (van de allereerste foto in dit topic) ligt hier naast me op de bank. Ik kende die foto van hen niet.
Wie weet tot de volgende ProZus wandeling!
Groetjes,
Nanda en Ollie.
Nanda en Ollie.
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
-
katerke
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
leuke pups
- vuilnisbas
- Actief
-
noraru
- nieuw lid
Ja wie weet komen we elkaar bij een Prozus wandeling tegen.
Wij gaan niet altijd maar zijn in het verleden wel geweest. Onze andere hond Norah komt ook via prozus.
Hun zusje Vida - komt toch ook naar Nederland - nog zo'n mooie pup - dat vind ik ook erg fijn merk ik.
Leuk dat we elkaar hier tegen komen id.
Ik wil wel een PB uitwisselen met een update van Rune als je dat leuk vind - maar ik merk dat ik nog niet weet hoe dat kan hier op het forum.
Wij gaan niet altijd maar zijn in het verleden wel geweest. Onze andere hond Norah komt ook via prozus.
Hun zusje Vida - komt toch ook naar Nederland - nog zo'n mooie pup - dat vind ik ook erg fijn merk ik.
Leuk dat we elkaar hier tegen komen id.
Ik wil wel een PB uitwisselen met een update van Rune als je dat leuk vind - maar ik merk dat ik nog niet weet hoe dat kan hier op het forum.