Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Autodeken - is dat handig?
Moderator: moderatorteam
- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
- Aantal honden: 1
Re: Autodeken - is dat handig?
hmm, eens kijken of ik hem tegen die tijd wat steviger kan fröbelen
- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
- Aantal honden: 1
Ik vind het principe van de deken ook erg prettig. Alleen die van de action is echt waardeloos. Ik heb het ding er pas 1,5 maand inzitten, en hij is nu al kapot. Meeste van de hendels die je om de hoofdsteunen moet klikken zijn kapot/los gescheurd.

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Mijn auto is meer een boerenbak dan een nette auto van een thuiszorgverpleegkundige. Toch doe ik mijn beste dit beide te kunnen combineren. 1 per maand ga ik door de wasstraat en zuig daar ook fijn mijn auto even uit. Ik heb hondenkennels achter in. Daarin van die kleden van de blokker (zelfde als liddl en action) en daarover tweedehands slaapzakken. En als Santos ook nog meegaat een deken over de achterbank en afhankelijk wat ik ga doen, staat er op dan een bench. Anders is het echt geen doen. Die lange haren van de border collies en de schotse collie blijven ongenadig in de bank hangen. Ik heb ze minimaal 3 keer per week in de auto vanwege training en vanwege dat het in de paardenbak is, ruiken ze daarna landelijk en zitten bordervol zand. Ze zwemmen en gaan in moddersloten. Nou ja er is geen beginnen aan met zo veel als de honden hier in de auto zitten. En ook zo heb ik per maand echt kilo's zand zelfs voor in de auto.... En tja ik moet het toch zo netjes mogelijk maken, want tja moet ook enkele dagen per week in mijn witte uniform naar de cliënten.... Draag als ik ergens heen ga, ook nog graag even nette zwarte kleren.
Het vergemakkelijkt de boel zeker. Al wil ik voor de achterbak nu echt wel een achterbak deken die ook de zijkanten bedekt, want ik krijg die haren er gewoon niet uitgezogen. Muurvast. De deken zijn bij mij toch echt als 7 jaar in goede staat. In verschillende auto's gehad(Fiat Punto's, Ford Fiesta's, Nissan Micra, Seat Cordoba en in de Volkswagen Golf Variant) 1 is beetje uitgescheurd, dat is Norah's werk geweest, die wurmde zich tussen het vorige autorek door toen ze tijdens training in de auto moetst blijven, maar ik bind de bevestigingspunten ze gewoon om de hoofdsteunen. Vooral ook fijn voor de achterbank dat het gat er tussen weg is. Geeft meer ligruimte. Fijn is dat de autogordel er inderdaad tussendoor kan. En dat je ze gewoon zo in de wasmachine flikkert als het stinkt.
Het vergemakkelijkt de boel zeker. Al wil ik voor de achterbak nu echt wel een achterbak deken die ook de zijkanten bedekt, want ik krijg die haren er gewoon niet uitgezogen. Muurvast. De deken zijn bij mij toch echt als 7 jaar in goede staat. In verschillende auto's gehad(Fiat Punto's, Ford Fiesta's, Nissan Micra, Seat Cordoba en in de Volkswagen Golf Variant) 1 is beetje uitgescheurd, dat is Norah's werk geweest, die wurmde zich tussen het vorige autorek door toen ze tijdens training in de auto moetst blijven, maar ik bind de bevestigingspunten ze gewoon om de hoofdsteunen. Vooral ook fijn voor de achterbank dat het gat er tussen weg is. Geeft meer ligruimte. Fijn is dat de autogordel er inderdaad tussendoor kan. En dat je ze gewoon zo in de wasmachine flikkert als het stinkt.