Sientje schreef: Dan moeten we snel weer eens afspreken. Kan manu zijn stukje terug jatten
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Luie sledehond
Moderator: moderatorteam
-
Manu
Re: Luie sledehond
- Sientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising uit Griekenland
- Aantal honden: 1
Eind oktober heb ik weer wat meer ruimte in de agenda, dus het komt goed! Wil jouw leukerds wel weer eens ontmoeten. En Amy vast ook 

-
Manu
Nou, aan zijn Tre Ponti tuig gaat hij dus als een speer.
Omdat ik gebonden ben aan de omgeving is het wat lastig want áls hij dan gaat moet ik hem al snel weer afremmen. Dat helpt natuurlijk ook niet.
Ik heb eindelijk mijn step compleet, voor Uma een goed tuig van Ruffwear gekocht dat perfect past, nu voor Manu nog een fijn tuig waarmee hij wel kan trekken en belasten.
Aan zo'n Tre Ponti Primo vind ik niks.
Ik heb namelijk een heel mooi stuk gevonden waar we een goed rondje kunnen racen
En binnenkort maar weer logeren in Ermelo met de honden.
Uma gaat als een speer en vindt het echt heel leuk. Wel vooral als ik haar alleen meeneem.
Maar ze begint haar voetzolen open te lopen
Dus de schoenen komen morgen binnen
Ik zie me al gaan 
Omdat ik gebonden ben aan de omgeving is het wat lastig want áls hij dan gaat moet ik hem al snel weer afremmen. Dat helpt natuurlijk ook niet.
Ik heb eindelijk mijn step compleet, voor Uma een goed tuig van Ruffwear gekocht dat perfect past, nu voor Manu nog een fijn tuig waarmee hij wel kan trekken en belasten.
Aan zo'n Tre Ponti Primo vind ik niks.
Ik heb namelijk een heel mooi stuk gevonden waar we een goed rondje kunnen racen
En binnenkort maar weer logeren in Ermelo met de honden.
Uma gaat als een speer en vindt het echt heel leuk. Wel vooral als ik haar alleen meeneem.
Maar ze begint haar voetzolen open te lopen