Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Laila en pups in Nederland (foto's Sam 25-11)
Moderator: moderatorteam
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Re: Laila en pups in Nederland topic (met foto's marley 16-1
Wat een snoepies 
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- marloes_2406
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Oh wat lief
nog een paar uurtjes wachten dan komt Blondie met haar broertje aan in Brussel
- Jackira
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Spannend he.marloes_2406 schreef:Oh wat lief![]()
Sam komt w.s. met Laila mee omdat ze allebei zwart zijn en de moeder dan een pup mee mag in de bench in het vliegtuig omdat ze familie zijn. En allebei zwart lijkt meer op elkaar dan zwart en black and tan. Heb net bericht gehad dat ze door de gezondheidscheck zijn op het vliegveld. Dus ze zijn bijna onderweg.
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
Nou Marley is geslaagd voor haar test, ik had alleen vandaag geen oppas voor haar dus het was best spannend want ik moest werken.De rest vd week ben ik thuis of is er oppas maar ja nu dus 2,5uur echt even alleen.
Van te voren even goed uitgelaten buiten, eten gegeven en een pensstaafje voor vertrek zodat ze daarna verzadigt in slaap kon vallen en dat heeft ze gedaan want ze had alles heel gelaten en zelfs niet geplast of gepoept in huis, de kleine kanjer!
Ze is steeds minder pieperig en haar behoefte doet ze keurig op strand(wel alleen daar maar goed dat is oke) ze trekt zich enorm aan mijn honden op en gelukkig vind Sookie haar vooral erg leuk.
Ze is heel zacht maar er komt ook wel een klein boefje tevoorschijn hoor, slepen met spullen, schoenen en enorm gillen als ze naar je toe wil omdat jij in de keuken staat en zij aan de andere kant van het hekje.
Doet ze ook in de bench dus nu steeds korte periodes met een snackje de bench in om te wennen, voor als eventuele baasjes dit graag willen, deurtje open maar gewoon voor het gevoel dat het niet heel vreemd is.
Al krijg ik net een appje dat mijn man verliefd is.........
En ik begrijp hem heel goed, het is echt een heel leuk en lief hondje, wat onzeker maar zo zacht, ze past eigenlijk heel goed bij ons........en dan het verstand en dat hart he.......
Van te voren even goed uitgelaten buiten, eten gegeven en een pensstaafje voor vertrek zodat ze daarna verzadigt in slaap kon vallen en dat heeft ze gedaan want ze had alles heel gelaten en zelfs niet geplast of gepoept in huis, de kleine kanjer!
Ze is steeds minder pieperig en haar behoefte doet ze keurig op strand(wel alleen daar maar goed dat is oke) ze trekt zich enorm aan mijn honden op en gelukkig vind Sookie haar vooral erg leuk.
Ze is heel zacht maar er komt ook wel een klein boefje tevoorschijn hoor, slepen met spullen, schoenen en enorm gillen als ze naar je toe wil omdat jij in de keuken staat en zij aan de andere kant van het hekje.
Doet ze ook in de bench dus nu steeds korte periodes met een snackje de bench in om te wennen, voor als eventuele baasjes dit graag willen, deurtje open maar gewoon voor het gevoel dat het niet heel vreemd is.
En ik begrijp hem heel goed, het is echt een heel leuk en lief hondje, wat onzeker maar zo zacht, ze past eigenlijk heel goed bij ons........en dan het verstand en dat hart he.......
- Jackira
- Zeer actief
Geweldig Eefje, wat doet ze het al goed. maar ze is ook met haar neus in de boter gevallen bij jullieEefje83 schreef:Nou Marley is geslaagd voor haar test, ik had alleen vandaag geen oppas voor haar dus het was best spannend want ik moest werken.De rest vd week ben ik thuis of is er oppas maar ja nu dus 2,5uur echt even alleen.
Vandaag kwamen Blondie en Shira aan in Brussel. Blondie is naar Marloes en dat ging ook prima daar. En Shira heeft hier haar intrede gemaakt. Ik dacht dat we Buck goed in de gaten moesten houden maar hij heeft er wat aan gesnuffeld toen ze bij mij op schoot zat (wilde hem even goed duidelijk maken dat het mijn pup was) en toen hij wat te opdringerig werd heb ik hem weggestuurd. (Morgen ga ik ze wel zelf kennis laten maken maar eerst even rustig aan) Daarna heeft hij haar genegeerd. Ze weet al dat geritsel in de keuken een koekje is en stuift er dan naar toe. Gaat al keurig zitten, en heeft een balletje geapporteerd en aan mij gegeven. Ze liggen nu alle vier te slapen. Wat een rust
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Re: Laila en pups in Nederland (Blondie en Shira gearriveerd
Super leuk die verhalen

- marloes_2406
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Contacteer:
Zoo de 1e nacht zit erop, ik ben wat gebroken maar normaal ook op woensdag omdat ik dinsdag hele dag op 2 jonge kindjes pas.
De oudste was zo blij blij blij dat er 2 puppies kwamen!
Hij ging op de grond zitten en kreeg van alle kantjes kusjes haha.
Ik heb besloten haar Nola te noemen.
Toen we gisterenavond thuiskwamen was Zara helemaal blij, yes een nieuw speelkameraadje! Ik heb zowat 2 uur op bed gelegen en alleen maar naar ze gekeken en geknuffeld natuurlijk.
Daarna heb ik de bench maar eens opgezet en eten gegeven. Ze vind de bench nog niet echt leuk maar er is wel eten te krijgen.
Vannacht heeft ze ongeveer 20 minuten luid gepiept en geblaft en viel toen met een diepe dramatische zucht in slaap
Ze had alleen al die tijd nog niet geplast of gepoept, dus iedere x als ze rond ging lopen dacht ik sjit ik moet naar beneden! Maar vanochtend 7.30 maakte ze me wakker en heb ze eerst eten gegeven en daarna zijn we gaan lopen. Ze volgt Zara en vind het dan minder spannend om langs wegen te lopen. En eindelijk kwam daar dan een plas, die zeker 2 minuten duurde, arm beest en je zag de mensen kijken
die laat zeker nooit haar hond uit.
Toen zijn we doorgelopen naar de uitrenplaats met hek erom en ze heeft even met Zara gespeeld en gepoept.
Sorry ik probeer al een tijdje fotos te uploaden maar heb een laptop van iemand anders... ze komen snel!
De oudste was zo blij blij blij dat er 2 puppies kwamen!
Toen we gisterenavond thuiskwamen was Zara helemaal blij, yes een nieuw speelkameraadje! Ik heb zowat 2 uur op bed gelegen en alleen maar naar ze gekeken en geknuffeld natuurlijk.
Daarna heb ik de bench maar eens opgezet en eten gegeven. Ze vind de bench nog niet echt leuk maar er is wel eten te krijgen.
Vannacht heeft ze ongeveer 20 minuten luid gepiept en geblaft en viel toen met een diepe dramatische zucht in slaap
Ze had alleen al die tijd nog niet geplast of gepoept, dus iedere x als ze rond ging lopen dacht ik sjit ik moet naar beneden! Maar vanochtend 7.30 maakte ze me wakker en heb ze eerst eten gegeven en daarna zijn we gaan lopen. Ze volgt Zara en vind het dan minder spannend om langs wegen te lopen. En eindelijk kwam daar dan een plas, die zeker 2 minuten duurde, arm beest en je zag de mensen kijken
Toen zijn we doorgelopen naar de uitrenplaats met hek erom en ze heeft even met Zara gespeeld en gepoept.
Sorry ik probeer al een tijdje fotos te uploaden maar heb een laptop van iemand anders... ze komen snel!
- Jackira
- Zeer actief
Dat klinkt ook al erg goedmarloes_2406 schreef:Zoo de 1e nacht zit erop, ik ben wat gebroken maar normaal ook op woensdag omdat ik dinsdag hele dag op 2 jonge kindjes pas.
De oudste was zo blij blij blij dat er 2 puppies kwamen!Hij ging op de grond zitten en kreeg van
Vannacht heeft ze ongeveer 20 minuten luid gepiept en geblaft en viel toen met een diepe dramatische zucht in slaap![]()
Ze had alleen al die tijd nog niet geplast of gepoept, dus iedere x als ze rond ging lopen dacht ik sjit ik moet naar beneden! Maar vanochtend 7.30 maakte ze me wakker en heb ze eerst eten gegeven en daarna zijn we gaan lopen. Ze volgt Zara en vind het dan minder spannend om langs wegen te lopen. En eindelijk kwam daar dan een plas, die zeker 2 minuten duurde, arm beest en je zag de mensen kijkendie laat zeker nooit haar hond uit.
- Tineke
- Zeer actief
Klinkt goed allemaal 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Jackira
- Zeer actief
Tussen Buck en Shira gaat het prima. Waar de andere honden niet langs hem kunnen lopen als hij bijvoorbeeld een pensstok heeft mag zij die gewoon afpakken
We slaan hier allemaal gewoon achterover. Ik laat ze nu ook gewoon rondlopen en grijp niet in. Hij vindt gewoon alles goed.
Maar het is echt superleuk om te zien. Shira is ook niet echt een losgeslagen pup. Heel goed in hondentaal, eigenlijk vrij rustig. Geen pup die de hele tijd overal in bijt. Echt voorbeeldig. Dus zij kan in ieder geval blijven nu het met Buck zo goed gaat.
Vrijdag komt mamma Laila, hopelijk gaat dat ook zo. Al is er dan voor haar geen puppykrediet natuurlijk zoals met Shira.
Maar het is echt superleuk om te zien. Shira is ook niet echt een losgeslagen pup. Heel goed in hondentaal, eigenlijk vrij rustig. Geen pup die de hele tijd overal in bijt. Echt voorbeeldig. Dus zij kan in ieder geval blijven nu het met Buck zo goed gaat.
Vrijdag komt mamma Laila, hopelijk gaat dat ook zo. Al is er dan voor haar geen puppykrediet natuurlijk zoals met Shira.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Nou, dat kon niet beter dusRi@ schreef:Tussen Buck en Shira gaat het prima. Waar de andere honden niet langs hem kunnen lopen als hij bijvoorbeeld een pensstok heeft mag zij die gewoon afpakken![]()
We slaan hier allemaal gewoon achterover. Ik laat ze nu ook gewoon rondlopen en grijp niet in. Hij vindt gewoon alles goed.
- Jackira
- Zeer actief
Samen met Buck een plasrondje in de buurt. Hij is de enige waar ze respect voor heeft
de rest heeft ze al onder de duim. Het is wel jammer voor haar dat ze niet willen spelen want ze daagt ze wel uit. Maar ze willen niet, snap ik als je 13 bent. Morgen komt haar moeder dus hopelijk heeft ze daar wat aan wat spelen betreft.

-
Lemuria
Re: Laila en pups in Nederland (foto's Shira en Buck. pag 2)
Wat een beleefd pupje om te zien 
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
wat leuk! Begrijp ik je goed dat evt. mama en Shira bij jou blijven?
" Dus zij kan in ieder geval blijven nu het met Buck zo goed gaat.
Vrijdag komt mamma Laila, hopelijk gaat dat ook zo. Al is er dan voor haar geen puppykrediet natuurlijk zoals met Shira."
Vrijdag komt mamma Laila, hopelijk gaat dat ook zo. Al is er dan voor haar geen puppykrediet natuurlijk zoals met Shira."

- Jackira
- Zeer actief
Ja dat klopt. Ik heb heel erg getwijfeld omdat ik niet wist of het eerlijk zou zijn tegenover mijn oudjes. Plus dat Buck niet de makkelijkste is om nieuwe honden bij te zetten.Sas schreef:wat leuk! Begrijp ik je goed dat evt. mama en Shira bij jou blijven?
Maar hij accepteerde haar gelijk, is nog nooit gebeurd. Het is niet dat hij er mee weg loopt, het is een beetje een oude brompot. Maar hij vind het prima, als ze te ver gaat waarschuwt hij heel subtiel en netjes. Dus Shira kan in elk geval bij ons blijven en ik hoop Laila ook. Dat gaan we morgen zien
- Jackira
- Zeer actief
Tegenover Buck is ze super beleefd. Tegenover de anderen niet zoLemuria schreef:Wat een beleefd pupje om te zien
-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat een leuke pups zeg, hopelijk krijgen ze allemaal een superbaasje!
Marloes, heel veel geluk met Nola!
Marloes, heel veel geluk met Nola!
-
Eefje83
- Zeer actief

ze past er prima tussen vonden wij dus madam blijft lekker bij ons
Laatst gewijzigd door Eefje83 op 21 nov 2015 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
blondie
- Zeer actief
-
blondie
- Zeer actief
Heerlijk Eef, kan niet wachten om kennis met haar te maken!Eefje83 schreef:https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56E31E47
ze past er prima tussen vonden wij dus madam blijft lekker bij ons![]()
![]()
-
Eefje83
- Zeer actief
die zittende is volgens mij Joey Con, maar ik weet het ook niet helemaal zeker, er waren zoveel pups hahaha
-
blondie
- Zeer actief
Die ene foto waar ik op reageerde op fb, was volgens mij ook een mannetje. Maar ze hebben een heerlijke uitstraling. Fijn dat jullie besloten te hebben dat Marley bij jullie moet blijven in ieder geval. Opvangen is leuk en nobel werk, en soms komt er dus 1 op je pad die je eigenlijk niet kan en mag laten gaanEefje83 schreef:die zittende is volgens mij Joey Con, maar ik weet het ook niet helemaal zeker, er waren zoveel pups hahaha
-
blondie
- Zeer actief
Oh spannend, ik hoop ook dat ze Laila ook zullen accepteren.Ri@ schreef:Ja dat klopt. Ik heb heel erg getwijfeld omdat ik niet wist of het eerlijk zou zijn tegenover mijn oudjes. Plus dat Buck niet de makkelijkste is om nieuwe honden bij te zetten.Sas schreef:wat leuk! Begrijp ik je goed dat evt. mama en Shira bij jou blijven?
Maar hij accepteerde haar gelijk, is nog nooit gebeurd. Het is niet dat hij er mee weg loopt, het is een beetje een oude brompot. Maar hij vind het prima, als ze te ver gaat waarschuwt hij heel subtiel en netjes. Dus Shira kan in elk geval bij ons blijven en ik hoop Laila ook. Dat gaan we morgen zien
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
Gefeliciteerd met jullie nieuwe hondje, Eefje.
Past er inderdaad prima tussen.
Past er inderdaad prima tussen.
-
blondie
- Zeer actief
FB reageert niet bij mij Eef, met jouw toestemming

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ohhh wat leuk Eefje! Het zijn allemaal van die schatjes!
-
Achi
- Actief
Wat een heerlijk topic om te lezen, goeie actie dit en dan nu allemaal positieve verhalen, ik zit lekker mee te genieten
Marley heeft jullie snel weten in te pakken, veel geluk met haar 
Gefeliciteerd met de nieuwe huisgenootRi@ schreef: Dus zij kan in ieder geval blijven nu het met Buck zo goed gaat.
Wat een leuke foto van het drietalEefje83 schreef:
![]()

- Jackira
- Zeer actief
Ik vind het super dat ze bij jullie kan blijven EefjeEefje83 schreef:
![]()
Ook Joey is intussen geplaatst, en blijft ook bij zijn opvangadres
- Jackira
- Zeer actief
En Laila en Sam zijn gisteren aangekomen.
Deze foto is van net na aankomst. Ze was nog wat onder de indruk maar ligt nu al lekker bij me op de bank. Ze is heel vriendelijk, loopt achter me aan, en vindt waterhoentjes erg leuk

Sam gaat misschien naar Ter Aar bij iemand in opvang. Hij en Blondie zijn de enige die in Nederland zijn die nog een baasje zoeken. Voor Blondie is al een afspraak gemaakt met iemand die geinteresseerd is, maar dit is alleen nog ter kennismaking. Verder komt Billie nog naar Nederland, en Wiggle gaat naar een baasje in Belgie.

Deze foto is van net na aankomst. Ze was nog wat onder de indruk maar ligt nu al lekker bij me op de bank. Ze is heel vriendelijk, loopt achter me aan, en vindt waterhoentjes erg leuk
Sam gaat misschien naar Ter Aar bij iemand in opvang. Hij en Blondie zijn de enige die in Nederland zijn die nog een baasje zoeken. Voor Blondie is al een afspraak gemaakt met iemand die geinteresseerd is, maar dit is alleen nog ter kennismaking. Verder komt Billie nog naar Nederland, en Wiggle gaat naar een baasje in Belgie.

Laatst gewijzigd door Jackira op 21 nov 2015 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Zo fijn om te lezen dat het met allemaal zo goed gaat en dat Shira, Marley en Joey al zo snel hun plekkie hebben gevonden! 
En Ria, Buck ook nog steeds blij met de twee nieuwe dames?
En Ria, Buck ook nog steeds blij met de twee nieuwe dames?