Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Laila en pups in Nederland (foto's Sam 25-11)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix
Aantal honden: 2

Re: Laila en pups in Nederland topic (met foto's marley 16-1

Ongelezen bericht door Lunatic »

Wat een snoepies :I:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
marloes_2406
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marloes_2406 »

Oh wat lief :I:

nog een paar uurtjes wachten dan komt Blondie met haar broertje aan in Brussel :D
Jackira
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jackira »

marloes_2406 schreef:Oh wat lief :I:

nog een paar uurtjes wachten dan komt Blondie met haar broertje aan in Brussel :D
Spannend he. :D Shira reist ook mee i.p.v. Sam dus ik zit ook te stuiteren omdat zij de pup is die eventueel hier blijft als het goed gaat met mijn 3 oudjes haha.

Sam komt w.s. met Laila mee omdat ze allebei zwart zijn en de moeder dan een pup mee mag in de bench in het vliegtuig omdat ze familie zijn. En allebei zwart lijkt meer op elkaar dan zwart en black and tan. Heb net bericht gehad dat ze door de gezondheidscheck zijn op het vliegveld. Dus ze zijn bijna onderweg.
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Eefje83 »

Nou Marley is geslaagd voor haar test, ik had alleen vandaag geen oppas voor haar dus het was best spannend want ik moest werken.De rest vd week ben ik thuis of is er oppas maar ja nu dus 2,5uur echt even alleen.
Van te voren even goed uitgelaten buiten, eten gegeven en een pensstaafje voor vertrek zodat ze daarna verzadigt in slaap kon vallen en dat heeft ze gedaan want ze had alles heel gelaten en zelfs niet geplast of gepoept in huis, de kleine kanjer!
Ze is steeds minder pieperig en haar behoefte doet ze keurig op strand(wel alleen daar maar goed dat is oke) ze trekt zich enorm aan mijn honden op en gelukkig vind Sookie haar vooral erg leuk.
Ze is heel zacht maar er komt ook wel een klein boefje tevoorschijn hoor, slepen met spullen, schoenen en enorm gillen als ze naar je toe wil omdat jij in de keuken staat en zij aan de andere kant van het hekje.
Doet ze ook in de bench dus nu steeds korte periodes met een snackje de bench in om te wennen, voor als eventuele baasjes dit graag willen, deurtje open maar gewoon voor het gevoel dat het niet heel vreemd is.
Al krijg ik net een appje dat mijn man verliefd is.........
En ik begrijp hem heel goed, het is echt een heel leuk en lief hondje, wat onzeker maar zo zacht, ze past eigenlijk heel goed bij ons........en dan het verstand en dat hart he.......
Jackira
Zeer actief

Eefje83 schreef:Nou Marley is geslaagd voor haar test, ik had alleen vandaag geen oppas voor haar dus het was best spannend want ik moest werken.De rest vd week ben ik thuis of is er oppas maar ja nu dus 2,5uur echt even alleen.
Van te voren even goed uitgelaten buiten, eten gegeven en een pensstaafje voor vertrek zodat ze daarna verzadigt in slaap kon vallen en dat heeft ze gedaan want ze had alles heel gelaten en zelfs niet geplast of gepoept in huis, de kleine kanjer!
Ze is steeds minder pieperig en haar behoefte doet ze keurig op strand(wel alleen daar maar goed dat is oke) ze trekt zich enorm aan mijn honden op en gelukkig vind Sookie haar vooral erg leuk.
Ze is heel zacht maar er komt ook wel een klein boefje tevoorschijn hoor, slepen met spullen, schoenen en enorm gillen als ze naar je toe wil omdat jij in de keuken staat en zij aan de andere kant van het hekje.
Doet ze ook in de bench dus nu steeds korte periodes met een snackje de bench in om te wennen, voor als eventuele baasjes dit graag willen, deurtje open maar gewoon voor het gevoel dat het niet heel vreemd is.
Al krijg ik net een appje dat mijn man verliefd is.........
En ik begrijp hem heel goed, het is echt een heel leuk en lief hondje, wat onzeker maar zo zacht, ze past eigenlijk heel goed bij ons........en dan het verstand en dat hart he.......
Geweldig Eefje, wat doet ze het al goed. maar ze is ook met haar neus in de boter gevallen bij jullie :ok:

Vandaag kwamen Blondie en Shira aan in Brussel. Blondie is naar Marloes en dat ging ook prima daar. En Shira heeft hier haar intrede gemaakt. Ik dacht dat we Buck goed in de gaten moesten houden maar hij heeft er wat aan gesnuffeld toen ze bij mij op schoot zat (wilde hem even goed duidelijk maken dat het mijn pup was) en toen hij wat te opdringerig werd heb ik hem weggestuurd. (Morgen ga ik ze wel zelf kennis laten maken maar eerst even rustig aan) Daarna heeft hij haar genegeerd. Ze weet al dat geritsel in de keuken een koekje is en stuift er dan naar toe. Gaat al keurig zitten, en heeft een balletje geapporteerd en aan mij gegeven. Ze liggen nu alle vier te slapen. Wat een rust :80: :D Morgen foto's want ben nu te moe :-)
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Re: Laila en pups in Nederland (Blondie en Shira gearriveerd

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Super leuk die verhalen :ok: :ok:
marloes_2406
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marloes_2406 »

Zoo de 1e nacht zit erop, ik ben wat gebroken maar normaal ook op woensdag omdat ik dinsdag hele dag op 2 jonge kindjes pas.

De oudste was zo blij blij blij dat er 2 puppies kwamen! :jump1: Hij ging op de grond zitten en kreeg van alle kantjes kusjes haha.

Ik heb besloten haar Nola te noemen.

Toen we gisterenavond thuiskwamen was Zara helemaal blij, yes een nieuw speelkameraadje! Ik heb zowat 2 uur op bed gelegen en alleen maar naar ze gekeken en geknuffeld natuurlijk.
Daarna heb ik de bench maar eens opgezet en eten gegeven. Ze vind de bench nog niet echt leuk maar er is wel eten te krijgen.

Vannacht heeft ze ongeveer 20 minuten luid gepiept en geblaft en viel toen met een diepe dramatische zucht in slaap :wink:

Ze had alleen al die tijd nog niet geplast of gepoept, dus iedere x als ze rond ging lopen dacht ik sjit ik moet naar beneden! Maar vanochtend 7.30 maakte ze me wakker en heb ze eerst eten gegeven en daarna zijn we gaan lopen. Ze volgt Zara en vind het dan minder spannend om langs wegen te lopen. En eindelijk kwam daar dan een plas, die zeker 2 minuten duurde, arm beest en je zag de mensen kijken :piew: die laat zeker nooit haar hond uit.

Toen zijn we doorgelopen naar de uitrenplaats met hek erom en ze heeft even met Zara gespeeld en gepoept.

Sorry ik probeer al een tijdje fotos te uploaden maar heb een laptop van iemand anders... ze komen snel!
Jackira
Zeer actief

marloes_2406 schreef:Zoo de 1e nacht zit erop, ik ben wat gebroken maar normaal ook op woensdag omdat ik dinsdag hele dag op 2 jonge kindjes pas.

De oudste was zo blij blij blij dat er 2 puppies kwamen! :jump1: Hij ging op de grond zitten en kreeg van

Ik heb besloten haar Nola te noemen.

Toen we gisterenavond thuiskwamen was Zara helemaal blij, yes een nieuw speelkameraadje! Ik heb zowat 2 uur op bed gelegen en alleen maar naar ze gekeken en geknuffeld natuurlijk.
Daarna heb ik de bench maar eens opgezet en eten gegeven. Ze vind de bench nog niet echt leuk maar er is wel eten te krijgen.

Vannacht heeft ze ongeveer 20 minuten luid gepiept en geblaft en viel toen met een diepe dramatische zucht in slaap :wink:

Ze had alleen al die tijd nog niet geplast of gepoept, dus iedere x als ze rond ging lopen dacht ik sjit ik moet naar beneden! Maar vanochtend 7.30 maakte ze me wakker en heb ze eerst eten gegeven en daarna zijn we gaan lopen. Ze volgt Zara en vind het dan minder spannend om langs wegen te lopen. En eindelijk kwam daar dan een plas, die zeker 2 minuten duurde, arm beest en je zag de mensen kijken :piew: die laat zeker nooit haar hond uit.

Toen zijn we doorgelopen naar de uitrenplaats met hek erom en ze heeft even met Zara gespeeld en gepoept.

Sorry ik probeer al een tijdje fotos te uploaden maar heb een laptop van iemand anders... ze komen snel!
Dat klinkt ook al erg goed :ok:
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

Klinkt goed allemaal :D
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Jackira
Zeer actief

Tussen Buck en Shira gaat het prima. Waar de andere honden niet langs hem kunnen lopen als hij bijvoorbeeld een pensstok heeft mag zij die gewoon afpakken :schrik: :LOL: We slaan hier allemaal gewoon achterover. Ik laat ze nu ook gewoon rondlopen en grijp niet in. Hij vindt gewoon alles goed.

Maar het is echt superleuk om te zien. Shira is ook niet echt een losgeslagen pup. Heel goed in hondentaal, eigenlijk vrij rustig. Geen pup die de hele tijd overal in bijt. Echt voorbeeldig. Dus zij kan in ieder geval blijven nu het met Buck zo goed gaat.

Vrijdag komt mamma Laila, hopelijk gaat dat ook zo. Al is er dan voor haar geen puppykrediet natuurlijk zoals met Shira.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Ri@ schreef:Tussen Buck en Shira gaat het prima. Waar de andere honden niet langs hem kunnen lopen als hij bijvoorbeeld een pensstok heeft mag zij die gewoon afpakken :schrik: :LOL: We slaan hier allemaal gewoon achterover. Ik laat ze nu ook gewoon rondlopen en grijp niet in. Hij vindt gewoon alles goed.

Maar het is echt superleuk om te zien. Shira is ook niet echt een losgeslagen pup. Heel goed in hondentaal, eigenlijk vrij rustig. Geen pup die de hele tijd overal in bijt. Echt voorbeeldig. Dus zij kan in ieder geval blijven nu het met Buck zo goed gaat.

Vrijdag komt mamma Laila, hopelijk gaat dat ook zo. Al is er dan voor haar geen puppykrediet natuurlijk zoals met Shira.
Nou, dat kon niet beter dus :ok:
Jackira
Zeer actief

Samen met Buck een plasrondje in de buurt. Hij is de enige waar ze respect voor heeft :wink: de rest heeft ze al onder de duim. Het is wel jammer voor haar dat ze niet willen spelen want ze daagt ze wel uit. Maar ze willen niet, snap ik als je 13 bent. Morgen komt haar moeder dus hopelijk heeft ze daar wat aan wat spelen betreft.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lemuria

Re: Laila en pups in Nederland (foto's Shira en Buck. pag 2)

Ongelezen bericht door Lemuria »

Wat een beleefd pupje om te zien :I:
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

wat leuk! Begrijp ik je goed dat evt. mama en Shira bij jou blijven?

" Dus zij kan in ieder geval blijven nu het met Buck zo goed gaat.

Vrijdag komt mamma Laila, hopelijk gaat dat ook zo. Al is er dan voor haar geen puppykrediet natuurlijk zoals met Shira."
Afbeelding
Jackira
Zeer actief

Sas schreef:wat leuk! Begrijp ik je goed dat evt. mama en Shira bij jou blijven?

Vrijdag komt mamma Laila, hopelijk gaat dat ook zo. Al is er dan voor haar geen puppykrediet natuurlijk zoals met Shira."
Ja dat klopt. Ik heb heel erg getwijfeld omdat ik niet wist of het eerlijk zou zijn tegenover mijn oudjes. Plus dat Buck niet de makkelijkste is om nieuwe honden bij te zetten.

Maar hij accepteerde haar gelijk, is nog nooit gebeurd. Het is niet dat hij er mee weg loopt, het is een beetje een oude brompot. Maar hij vind het prima, als ze te ver gaat waarschuwt hij heel subtiel en netjes. Dus Shira kan in elk geval bij ons blijven en ik hoop Laila ook. Dat gaan we morgen zien ;-)
Jackira
Zeer actief

Lemuria schreef:Wat een beleefd pupje om te zien :I:
Tegenover Buck is ze super beleefd. Tegenover de anderen niet zo :schrik: :LOL:
Johnny Jones
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Wat een leuke pups zeg, hopelijk krijgen ze allemaal een superbaasje!

Marloes, heel veel geluk met Nola!
Eefje83
Zeer actief

Afbeelding
ze past er prima tussen vonden wij dus madam blijft lekker bij ons :cheer: :cheer: :cheer:
Laatst gewijzigd door Eefje83 op 21 nov 2015 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
blondie
Zeer actief

Re: Laila en pups in Nederland topic

Ongelezen bericht door blondie »

Ri@ schreef:

Afbeelding

Die zittende, wat een heerlijk ding! Dat is niet Marley toch of wel?
blondie
Zeer actief

Eefje83 schreef:https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56E31E47

ze past er prima tussen vonden wij dus madam blijft lekker bij ons :cheer: :cheer: :cheer:
Heerlijk Eef, kan niet wachten om kennis met haar te maken!
Eefje83
Zeer actief

die zittende is volgens mij Joey Con, maar ik weet het ook niet helemaal zeker, er waren zoveel pups hahaha
blondie
Zeer actief

Eefje83 schreef:die zittende is volgens mij Joey Con, maar ik weet het ook niet helemaal zeker, er waren zoveel pups hahaha
Die ene foto waar ik op reageerde op fb, was volgens mij ook een mannetje. Maar ze hebben een heerlijke uitstraling. Fijn dat jullie besloten te hebben dat Marley bij jullie moet blijven in ieder geval. Opvangen is leuk en nobel werk, en soms komt er dus 1 op je pad die je eigenlijk niet kan en mag laten gaan :D
blondie
Zeer actief

Ri@ schreef:
Sas schreef:wat leuk! Begrijp ik je goed dat evt. mama en Shira bij jou blijven?

Ja dat klopt. Ik heb heel erg getwijfeld omdat ik niet wist of het eerlijk zou zijn tegenover mijn oudjes. Plus dat Buck niet de makkelijkste is om nieuwe honden bij te zetten.

Maar hij accepteerde haar gelijk, is nog nooit gebeurd. Het is niet dat hij er mee weg loopt, het is een beetje een oude brompot. Maar hij vind het prima, als ze te ver gaat waarschuwt hij heel subtiel en netjes. Dus Shira kan in elk geval bij ons blijven en ik hoop Laila ook. Dat gaan we morgen zien ;-)
Oh spannend, ik hoop ook dat ze Laila ook zullen accepteren.
sonj@
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising

Ongelezen bericht door sonj@ »

Gefeliciteerd met jullie nieuwe hondje, Eefje.
Past er inderdaad prima tussen.
blondie
Zeer actief

FB reageert niet bij mij Eef, met jouw toestemming :engel:
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Ohhh wat leuk Eefje! Het zijn allemaal van die schatjes!
Achi
Actief

Ongelezen bericht door Achi »

Wat een heerlijk topic om te lezen, goeie actie dit en dan nu allemaal positieve verhalen, ik zit lekker mee te genieten :E:
Ri@ schreef: Dus zij kan in ieder geval blijven nu het met Buck zo goed gaat.
Gefeliciteerd met de nieuwe huisgenoot :cheer:
Eefje83 schreef:Afbeelding
Wat een leuke foto van het drietal :I: Marley heeft jullie snel weten in te pakken, veel geluk met haar :cheer:
Afbeelding
Jackira
Zeer actief

Eefje83 schreef:Afbeelding
Ik vind het super dat ze bij jullie kan blijven Eefje :D

Ook Joey is intussen geplaatst, en blijft ook bij zijn opvangadres :mrgreen: Ze zijn gewoon te leuk om te laten gaan.
Jackira
Zeer actief

En Laila en Sam zijn gisteren aangekomen.

Deze foto is van net na aankomst. Ze was nog wat onder de indruk maar ligt nu al lekker bij me op de bank. Ze is heel vriendelijk, loopt achter me aan, en vindt waterhoentjes erg leuk :schrik: :mrgreen:

Sam gaat misschien naar Ter Aar bij iemand in opvang. Hij en Blondie zijn de enige die in Nederland zijn die nog een baasje zoeken. Voor Blondie is al een afspraak gemaakt met iemand die geinteresseerd is, maar dit is alleen nog ter kennismaking. Verder komt Billie nog naar Nederland, en Wiggle gaat naar een baasje in Belgie.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jackira op 21 nov 2015 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Zo fijn om te lezen dat het met allemaal zo goed gaat en dat Shira, Marley en Joey al zo snel hun plekkie hebben gevonden! :D

En Ria, Buck ook nog steeds blij met de twee nieuwe dames?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”