Het was dus niet de eerste keer dat hij dat deed.Hilly45 schreef:Dat ga ik ook nog proberen, ik weet dat ze in de straat achter mij woont en w.s. kan ik er wel achter komen via evt. navraag bij anderen, want er zijn er meer die lastig zijn gevallen door die hond en er huiver voor hebben.Nanna schreef:Ik zou zien uit te vogelen waar ze woont en een gesprek erover aangaan. Is ze voor rede vatbaar, oké, maar als het tokkengekrijs wordt zou ik hetzelfde doen. Zeg maar dat je voortaan bewapend over straat gaat en dat die hond een mes in zijn donder kan verwachten.
Dat jij niet met een mes rondloopt hoeft zij niet te weten
Wil ook geen ruzie ofzo veroorzaken, maar wel kijken, of ze in ieder geval kan zorgen, dat ze haar hond niet onaangelijnd mee laat lopen, ook al is het 's avonds laat.
Haha, over dat bewapenen noem ik niet, dat durf ik niet eens te benoemen. Maar een evt. volgende keer handel ik wel weer net zo, als me dat lukt. Ik laat Sam gewoon niet grijpen door zo'n hond, als het in mijn vermogen ligt.
Want dan zou je nog kunnen zeggen dat ze niet wist dat hij zich zo zou gedragen naar Sam toe.
Als je het dan met haar kan bespreken zou dat mooi zijn.
Of je er dan ook nog melding van moet maken zou voor mij afhangen van wat je bij de bazin bereikt.