Ik vind het ook wel een Jack.

Moderator: moderatorteam
Dat is zéker een verademing! Echt zo fijn!hakunamatata schreef:Hij kleurt ook zo mooi bij de andere twee!![]()
Klinkt goed hoor. Fijn dat hij nu opvang heeft en zich aan je twee kanjers op kan trekken. En daarbij dat het zo goed gaat met de katten tot zover, dat zal een verademing voor je zijn. Als ik het zo lees weet je allang dat hij blijft als het zo goed blijft gaan
Ja, Jack is übercoolsamantha! schreef:Oh die is leukgefeliciteerd
![]()
Enne natuurlijk heet hij Jackweet je wel niet hoe cool die naam is
Ja hoor, en vier misschien ook nog welYara schreef:Hij ziet er lief uit. En drie is een prima aantal toch?
HOU OPLunatic schreef:Welkom thuis Jackwind ze maar lekker om je vinger
Haha, ja dat duurde een dag of vijf. Uiteindelijk kwam Miranda met de aanzet die precies goed voelde. Maar met Lais haar naam moeten we nog heeeeeeel lang doen, met die van Wills alleen maar totdat zijn nieuwe baasje hem komt halen dus daar hangt wat minder vanafrenee-uk schreef:welkom thuis wills of jack
je kon het heel wat slechter treffen en what's in a name
kan me herinneren dat je daar met lais ook niet meteen uit was
Meneer Fabiola heet Willem, en daar moet je het niet wagen om Wim tegen te zeggen, maar dat terzijde.Zamunda schreef:Dus toen vroeg ik me af hoe mensenmannen die Willem heten hun naam soms inkorten... dat is toch niet Wil? "Wim. Wim!", fluisterde ik hardop toen ik erop kwam. Prompt keek Willem/Wim me aan! Wim it is
.
Juist!Ingding schreef:Ik zeg houden!
Willis vind ik ook leuk, leuker dan Wim. Of Wilson, vind ik ook leuk. Hoe dan ook is de naam maar bijzaak. De hond is om te zoenenEmma schreef:I.P.v Wills, las ik steeds willis. Of williz. En dat vind ik wel een leuke naam.
Maar ik las al dat het wim wordt.
Geinig beestje hoor
HahahaHylos schreef:Oh wat een leukerd die Wim![]()
Je hebt een herder, een semi klapkaak.. tsja daar hoort nog een Wim bij hoor. Dat past precies in die roedel![]()
Ja nog zo'n puntoor, en deze puntoren vervuilen de horizon nóg meer dan die van die andereveertje schreef:Fijn dat Wills bij jou mag blijven! Nog een prikoor in huize ZamundaIk zie een tweede Nanna opkomen, met mooi divers roedeltje
![]()
Ik vind Wil een echte mannennaam
Willie leek mij ook nietsFotogravinnetje schreef:Wim is een leuke naam. Zo kortte een vriendin van me mijn naam ook af. Wil werd namelijk Willie (Wortel) en daar had ik een hekel aan. Twee van m'n zussen hebben dat ook overgenomen en noemen mij nog steeds zo
Nee, ik had echt niet kunnen denken dat hij zich zo snel thuis zou voelen. Het ligt natuurlijk voor een groot deel aan hem, maar ik denk dat de manier van verhuizen er ook flink toe bijgedragen heeft.Ingrid48 schreef:haha, Wim it is dus![]()
Fijn dat het zo goed gaat op dag 2. Ik was zo benieuwd hoe het vannacht was gegaan, maar je hebt ze dus niet gehoord.
Poeh, wie had kunnen denken dat het allemaal zo snel goed zou gaan, ikke niet maar ben heel blij dat hij (tuurlijk tijdelijk..) zijn plekje heeft gevonden
Ik ben heus niet gevoelig voor die enorm schattige om-zijn-vinger-windende actiesPtje schreef:Aaah Wim is de naam van mijn lagere school geliefdedus helemaal goed.
Wat fijn dat ie je al zo goed begint te vertrouwen, straks heeft ie je helemaal rond zijn denkbeeldige vinger gewonden maar ach daar zul je wel bestand tegen zijn.
Je moet gewoon net zo standvastig blijven als ik, gaat je vást lukken![]()
kooi schreef:Hit the road Jack?![]()
Moet het nog zien....
Dankjewel! En het is zeker altijd weer afwachten met een nieuwe hond. Ik had naar aanleiding van de verkregen informatie wel ingeschat dat hij hier zou passen (wij bij hem en hij bij ons), maar het blijft toch altijd een gok (hoewel dit dus een educated guess was).Niika88 schreef:Wat een leuk verslagje zeg, en wat schrijf je leuk!
Fijn dat het al zo snel goed gaat, dat is toch altijd maar afwachten he, met een nieuwe/onbekende hond.
Wat je schreef over buiten niet aangeraakt willen worden, dat herken ik wel een beetje. Elba was in het begin buiten ook totaal niet aan te raken, dat vond ze vreselijk. Inmiddels gaat het beter, en mag bijna iedere voorbijganger (vrouwelijk dan wel) haar aanraken. Alleen nog niet aan de achterkant, dat blijft erg eng.
Ik hoop dat Wills/Jack/Wim? snel doorheeft dat het veilig is bij jou, en dat het dus allemaal wel goed komt
Hahaha, wat grappig. Ik vind Wills dus juist wel een Jack, maar ik vind de naam zelf niet zo. Maar gelukkig is het vinden van de juiste naam inderdaad het grootste probleem momenteelAchi schreef:Wat leuk om te lezen en wat gaat het al goed na 2 dagen![]()
, dat beloofd veel voor de toekomst
![]()
Zolang het vinden van een geschikte naam het grootste probleem is......![]()
(Hier ook net een week een 'Jack' erbij dat was na uren praten de enige naam waar alle gezinsleden mee konden leven.
Stiekem vind ik hem eigenlijk helemaal geen Jack maar het zal vast wel wennen)
En heb je daar nog enige, hout-snijdende, onderbouwing voorIngding schreef:Ik zeg houden!
RustigThomas schreef:Wat leuk, ik ben benieuwd!
Hoe is Mister er verder onder?
Ahum. Nou als het Willem wordt dan wordt de inkorting dus Wim. Maar verder kan het ook nog Jack worden. Of Kees, of Repelsteeltje, of...Emma schreef:I.P.v Wills, las ik steeds willis. Of williz. En dat vind ik wel een leuke naam.
Maar ik las al dat het wim wordt.
Geinig beestje hoor
Ja hè*Wolf* schreef:Willis vind ik ook leuk, leuker dan Wim. Of Wilson, vind ik ook leuk. Hoe dan ook is de naam maar bijzaak. De hond is om te zoenen
ja leukZamunda schreef: Ahum. Nou als het Willem wordt dan wordt de inkorting dus Wim. Maar verder kan het ook nog Jack worden. Of Kees, of Repelsteeltje, of...![]()
renee-uk schreef:ja leukZamunda schreef: Ahum. Nou als het Willem wordt dan wordt de inkorting dus Wim. Maar verder kan het ook nog Jack worden. Of Kees, of Repelsteeltje, of...![]()
ik zie je al staan roepen: 'Rumpelstiltskinnnnnnnnnnnn kom voor!!'
Twee honden zag ik sowieso niet zitten, maar al helemaal niet twee honden die elkaar lekker in hun angst konden versterken. Maar goed, ik hoef niet vooraan te staan, dus ze zullen vast wel een opvangplekje vinden. Dacht ik.Ingrid48 schreef:we zoeken opvang voor 2 honden die erg lief zijn, maar ook angstig...
het liefst houden we ze bij elkaar, maar mocht er een stabiele hond in huis aanwezig zijn, dan kunnen ze ook apart worden opgevangen.
We zoeken voor hen een plekje waar veel met hen wordt gedaan en ze zo kunnen leren dat het best leuk in Nederland isHopelijk komt er dan snel een fijn baasje voor hen!
Wat meer info over de honden:
http://www.mirtos.nu/adopteer/foxy
http://www.mirtos.nu/adopteer/wills
Deze foto van de twee schitterende honden hielp ook mee. Maarja, er komt vast een geschikte opvang voor ze en ik zit er niet om te springen.Ingrid48 schreef:het gastgezin heeft 3 kleine kinderen die natuurlijk veel rondrennen, vriendjes meenemen etc en dat is net teveel voor Foxy en Wills. Na 20.00 uur komen ze tevoorschijn voor knuffels en aandacht....
Heel heel heeeeeeel misschienEilfy schreef:Wat een super begin al! Ik denk zomaar dat er straks toch echt 3 honden in huize Zamunda rond blijven lopen - waarvan 2 horizonvervuilende prikoren
Ja jij zat ook nog met het tijdstip, het was al donker toen je naar huis ging denk ik?Manuma schreef:Ik had me ook van alles voorgenomen maar ik heb uiteindelijk niets gedaan van wat die trainer had geschreven![]()
Hoe is Wils onder de normale geluiden in huis? CV ketel die aanschiet, wasmachine, bestek op tafel leggen etc? Cody schiet dan toch even weg.