Moderator: moderatorteam
Ben ik ook echt, Juno heeft hele mooie stukjes laten zien al zeg ik het zelfLongFields schreef:Ziet er goed uit hoor, je VP! Je kunt zeker tevreden zijn over je debuut!
Haha het is meer dat ze de neiging heeft er in wedstrijden overheen te springenEilfy schreef:Mooi rondje! Ze vindt de raakvlakken nog maar een beetje raaren d'r oortjes als ze door de palen gaat zijn wel heel schattig
Ik was heel blij dat ze de palen ook de 2e keer zelf opzocht en afmaakte, maar ze kan het beterEilfy schreef:En fijn dat de palen zo goed gingen![]()
Ja heel fijn dat ze af en toe mag meeliften op de lessen van Shellyveertje schreef:Nee, daar was echt geen raakvlak![]()
Handig zo'n priveles!
Ja die raakvlakken zijn wel een continu training puntjewelshwitch schreef:Die raakvlakken zijn om overheen te springen, snap dat dan
Bedankt!MirjamV schreef:Netjes!
Bedanktmirriejj schreef:Ik dacht Juno al te herkennen! Jullie liepen netjes, alleen bij het laatste rondje was de puf leegLeuke combi zijn jullie.
Ik moest na je starten, maar ik was niet echt gezellig gisteren, dus heb je maar niet aangesproken.dre schreef:Bedankt!MirjamV schreef:Netjes!
Bedanktmirriejj schreef:Ik dacht Juno al te herkennen! Jullie liepen netjes, alleen bij het laatste rondje was de puf leegLeuke combi zijn jullie.
![]()
Was jij er ook? Wat leuk! Ik heb wel wat bekende gezien, maar mensen herkennen is niet mijn sterkste kantgeef volgende keer gewoon even een gil, altijd even leuk om mensen te spreken
![]()
Laatste rondje is tot nu toe altijd lastig geweest voor haar, ik hoop dat het vanzelf bij gewenning over gaat. Ik heb het spel wel eens overgeslagen, maar dat was ook niet de oplossing. Ze was nu vooraf al wat pittiger en had ik niet gekozen om de paaltjes opnieuw in te steken waren we er waarschijnlijk met 2 fout vanaf gekomen. Ach leermomentje, uiteindelijk was het pas onze derde officiële wedstrijd en we leren steeds weer bij, ook wat niet meer te doen
Weinig eigenlijk. Tijdens verkennen zit ze in de bench samen met Shelly en daar blijven ze nu (voorheen haalde ik Shelly eruit zodat die ook wat aparte aandacht had, maar ze is rustiger als Shelly erbij is) tot zo'n 15-20 nummers voor ik moet starten, dan haal ik ze eruit, gaan we een rondje lopen om te plassen, even iets drinken, Shelly terug in de bench en dan rustig aan naar de start. Na het rondje even uitlopen en weer in de bench.Machie schreef:Gewoon lekker zo doorgaan! Het komt vanzelf dat 3 rondjes wel gaan!
Wat doe je met Juno in de tijd tussen de rondjes?
Owh dan weet ik het wel, ik vond jouw hond erg leukmirriejj schreef:Ik moest na je starten, maar ik was niet echt gezellig gisteren, dus heb je maar niet aangesproken.
Ik vond het er ook echt niet slecht uit zien hoor, maar je zag gewoon dat ze haar koppie even vol had.
Ja dat sneller viel mij niet eens zo op, iemand zei het waarbij het mij pas opvielveertje schreef:Hele mooie rondjes! Ze gaat ook echt al sneller dan eerst. Dat 3e rondje komt dan ook nog wel