Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenshow voor ALLE honden(Aantallen pag. 5!!)
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Re: Hondenshow voor ALLE honden, 20 nov Arnhem
Zie alle inschrijvingen wel verschijnen;)
Deze keer kiezen we ook de beste van alle rasloze, beste van alle stamboomloze en de beste van de rashonden. Zodat er van elke groep eentje in de BIS keuring staat.
Vond het vorig jaar ook leuk, hele dag hondjes kijken;)
Deze keer kiezen we ook de beste van alle rasloze, beste van alle stamboomloze en de beste van de rashonden. Zodat er van elke groep eentje in de BIS keuring staat.
Vond het vorig jaar ook leuk, hele dag hondjes kijken;)

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Leuk!_Inge_ schreef:
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik kan wel wat voor je fokken, hoorM@scha schreef:dat is lekker dichtbij! ik ga het onthouden al weet ik niet eens of ik dan wel een hond heb

Al ga ik hem dan niet keuren natuurlijk.
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Tot wanneer kunnen we eigenlijk inschrijven?
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ohh dat is wel heel leuk! En goed te doen qua afstand! Tot wanneer kun je inschrijven? Ik moet even de puppyplanning afwachten met Yara.
- Sientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising uit Griekenland
Ja, wacht jij maar evenLongFields schreef:Denk dat ik met Mojo ook wel van de partij zal zijn, maar het is nog zó ver weg dat ik nog even wacht met inschrijven.

- jenn90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador x dalmatier
Peruaanse naakthond x working kelpie 2x
Jack russel - Aantal honden: 4
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Toevallig iemand die vanuit België gaat en nog plaats vrij heeft in de auto? 

-
- Vaste gebruiker
Laagdrempelig of niet, slechte zaak. Elke bijeenkomst van groepen honden zou moeten worden beschermd door alleen gevaccineerde, gechipte, van dierenpaspoort voorziene honden toe te laten._Inge_ schreef:Nee paspoort hoef je niet te laten zien.Sas schreef:geen enting verplicht?
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Je bent gelukkig niet verplicht om je hond te komen laten besmettenremarelo schreef:Laagdrempelig of niet, slechte zaak. Elke bijeenkomst van groepen honden zou moeten worden beschermd door alleen gevaccineerde, gechipte, van dierenpaspoort voorziene honden toe te laten._Inge_ schreef:Nee paspoort hoef je niet te laten zien.Sas schreef:geen enting verplicht?

Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Sanne!! schreef:Je bent gelukkig niet verplicht om je hond te komen laten besmettenremarelo schreef:Laagdrempelig of niet, slechte zaak. Elke bijeenkomst van groepen honden zou moeten worden beschermd door alleen gevaccineerde, gechipte, van dierenpaspoort voorziene honden toe te laten._Inge_ schreef:Nee paspoort hoef je niet te laten zien.Sas schreef:geen enting verplicht?

-
- Vaste gebruiker
Gelukkig niet, maar de organisatie zou de enthousiaste bezoekers het beste een beetje helpen met de honden veilig te houden 

Als een organisatie mij al zou moeten helpen om mijn hond gezond te houden, zou ik mezelf eens flink achter de oren krabben 

-
- Zeer actief
De organisatie ent ook niet al haar honden
klaar, ga die discussie maar ergens anders houden.

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Als er verplicht geënt moest worden zou ik al niet meer komen 

- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
- Aantal honden: 2
Nou, voor dit jaar niet per se, want Izzy zit nog in de geldigheid van d'r laatste enting (ergens in december heeft ze de laatste gehad), maar het is ergens al redelijk ouderwets als er geen titer-bepaling geaccepteerd zou worden. Dus daar zou ik ook niet voor kiezen.Hilde schreef:Als er verplicht geënt moest worden zou ik al niet meer komen
-
- Vaste gebruiker
Waarom, dat bepaal ik zelf wel_Inge_ schreef:De organisatie ent ook niet al haar hondenklaar, ga die discussie maar ergens anders houden.

Persoonlijk vind ik dus dat ongeacht of mensen kiezen voor wel of niet inenten van hun hond (dat mag je tenslotte zelf weten, hoewel ik dat PERSOONLIJK niet begrijp), elke organisatie van een hondenevenement de eis van fatsoenlijke bescherming van de meegenomen honden altijd zou moeten stellen. Mensen die hun hond(en) niet laten inenten zouden dan dus helaas niet mee kunnen doen.
Overigens: heel veel plezier met het evenement, daar gaat het tenslotte om.

- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Joh dat hele jaarlijks enten is allang achterhaald... Daarbij gaat het hier om een fun"show". Net alsof je bij iedere wandeling die georganiseerd wordt alle honden gaat controlerenremarelo schreef:Waarom, dat bepaal ik zelf wel_Inge_ schreef:De organisatie ent ook niet al haar hondenklaar, ga die discussie maar ergens anders houden.
(En ja, wie schiet de inkopper in, dat iedereen zelf wel moet bepalen of ze hun hond inenten of niet .....)
Persoonlijk vind ik dus dat ongeacht of mensen kiezen voor wel of niet inenten van hun hond (dat mag je tenslotte zelf weten, hoewel ik dat PERSOONLIJK niet begrijp), elke organisatie van een hondenevenement de eis van fatsoenlijke bescherming van de meegenomen honden altijd zou moeten stellen. Mensen die hun hond(en) niet laten inenten zouden dan dus helaas niet mee kunnen doen.

In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
- Evertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix
Als je je hond titert en hiermee aantoont dat er nog genoeg antistoffen aanwezig zijn voor de te enten ziektes, dan weet je nog beter of je hond beschermt is of niet. Als je je aan het ent schema houdt hoeft dat niet zo te zijn. Dus tot zover fatsoenlijke bescherming. Daarnaast is het in veel pensions e.d. Tegenwoordig ook toegestaan om met een geldige titerbepaling te komen ipv een inentingsboekje.remarelo schreef:Waarom, dat bepaal ik zelf wel_Inge_ schreef:De organisatie ent ook niet al haar hondenklaar, ga die discussie maar ergens anders houden.
(En ja, wie schiet de inkopper in, dat iedereen zelf wel moet bepalen of ze hun hond inenten of niet .....)
-
- Vaste gebruiker
Titer, ook goed, als de hond maar 'veilig' isEvertje schreef:Als je je hond titert en hiermee aantoont dat er nog genoeg antistoffen aanwezig zijn voor de te enten ziektes, dan weet je nog beter of je hond beschermt is of niet. Als je je aan het ent schema houdt hoeft dat niet zo te zijn. Dus tot zover fatsoenlijke bescherming. Daarnaast is het in veel pensions e.d. Tegenwoordig ook toegestaan om met een geldige titerbepaling te komen ipv een inentingsboekje.remarelo schreef:Waarom, dat bepaal ik zelf wel_Inge_ schreef:De organisatie ent ook niet al haar hondenklaar, ga die discussie maar ergens anders houden.

- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
-
- Zeer actief
Vanaf 4 jaar!Elmo/maureen schreef:Vanaf welke leeftijd is de kind-hond show?

- Elmo/maureen
- Zeer actief
Ah dan vraag ik Joann of ze ook wil._Jules_ schreef:Vanaf 4 jaar!Elmo/maureen schreef:Vanaf welke leeftijd is de kind-hond show?

-
- Zeer actief
Nee hoor, dat maakt niet uit.Elmo/maureen schreef:Ah dan vraag ik Joann of ze ook wil._Jules_ schreef:Vanaf 4 jaar!Elmo/maureen schreef:Vanaf welke leeftijd is de kind-hond show?Moet het perse met eigen hond?

-
- Zeer actief
Hmmm... dat lijkt me eigenlijk best wel leuk. We hebben nog nooit geshowd en denk ook niet dat er een glansrijke carriere op ons te wachten staat
maar dit is wel lekker laagdrempelig!

- Elmo/maureen
- Zeer actief
_Jules_ schreef:Nee hoor, dat maakt niet uit.Elmo/maureen schreef:Ah dan vraag ik Joann of ze ook wil._Jules_ schreef:Vanaf 4 jaar!Elmo/maureen schreef:Vanaf welke leeftijd is de kind-hond show?Moet het perse met eigen hond?

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Lijkt me leuk!
Ik heb er alleen wel 2 in dezelfde klasse, is er niet toevallig iemand die een handje over heeft om een hond voor mij te showen
Oh Inge: in welke klasse moet ik Jones inschrijven? (met stamboom maar een niet ingedaalde bal)
Ik heb er alleen wel 2 in dezelfde klasse, is er niet toevallig iemand die een handje over heeft om een hond voor mij te showen

Oh Inge: in welke klasse moet ik Jones inschrijven? (met stamboom maar een niet ingedaalde bal)
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Even afhankelijk van hoe Beau is tegen die tijd wil ik met liefde één van jouw heren voorbrengen Samantha
Leuk juist.

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Oh dat zou top zijn Hilde!