Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Gollum schreef:Naaah ik kan het niet geloven! Gollum heeft net weer voor het eerst gezwommen sinds ze naar de trimmer is geweest. Ik was haar vergeten af te drogen en ik had haar al een stuk runderkophuid gegeven dus ik dacht maar even te wachten tot ze daarmee klaar was. Ik denk dat het hooguit een half uurtje heeft geduurd, ik wilde haar afdrogen maar het hoefde al niet meer, ze was gewoon al droog
Echt bizar! Voorheen kon ze zo een halve dag nat blijven!
Hier hetzelfde, na het zwemmen is Vusi alweer droog als we thuis komen (na een uurtje) Alex blijft nat..... en het liefst tegen mijn been liggen Voor hem is het natuurlijk wel lekker vooral als het warm is (30+ graden)
laeken schreef:Ben je in Nijmegen geweest? Op die rotonde? Daar zit volgens mij wel een goede trimster nl. Geen ervaring mee maar ze lijkt me prima ok.
Nee, ik woon in Zaandam en heb een trimster in de buurt opgezocht met het idee om de locale kleine ondernemer te steunen
Gelijk maar even reclame maken voor mensen die ook in de buurt wonen: Jannemarie's trimshop