Stom mens, hoe kun je me dit aandoen.
Maar helaas, hier gaan smerige stinkhonden ook gewoon onder de koude tuinslang.
Moderator: moderatorteam
Ja, je kunt hem ermee "bedreigen" als je je niet gedraagt stuur ik je naar Angola, in en enveloppe...... dat is heeeel ver weg en daar hebben ze geen warm wateralm@ schreef:Naar Angola?mosquito1980 schreef:Doe maar in een enveloppe en stuur 'm maar op
Ja kunt hem er ook heen laten zwemmen , komt hij in ieder geval schoon aan.alm@ schreef:Naar Angola?mosquito1980 schreef:Doe maar in een enveloppe en stuur 'm maar op

Arm kindbouvierpoedel schreef:Ja kunt hem er ook heen laten zwemmen , komt hij in ieder geval schoon aan.alm@ schreef:Naar Angola?mosquito1980 schreef:Doe maar in een enveloppe en stuur 'm maar op

Ja hallo eerst vond het nog een vetlel die herplaatst moest worden en nu is het een arm kind. Zou hem een mooie toekomst in Angola geven , die muskiet zal er gek mee zijn.alm@ schreef:Arm kindbouvierpoedel schreef:Ja kunt hem er ook heen laten zwemmen , komt hij in ieder geval schoon aan.alm@ schreef:Naar Angola?mosquito1980 schreef:Doe maar in een enveloppe en stuur 'm maar op

Frodo wil liever niet bij enge herders zegt hijmosquito1980 schreef:
Vusi en Alex willen wel zo'n klein broertjeen hier genoeg troep om in te rollen

Dat zou ik ook wel willen wetenZamunda schreef:Hahaha. Wat zijn de extra voorwaarden?
Graven in de tuin waar ik wil dan zeuren we niet meer over dat badZamunda schreef:Hahaha. Wat zijn de extra voorwaarden?