Klinkt heel herkenbaar ik heb het zelf ook meegemaakt.
Drazic wilde echt bij mijn moeder zijn, iedere dag was het weer een gevecht om hem mee naar huis te krijgen.
Terwijl Griffin zo mee ging.
Ik heb veel geprobeerd maar had het opgegeven Drazic wilde bij mijn moeder zijn, dus heb ik hem maar aan mijn moeder gegeven.
Moeder gelukkig en hond gelukkig.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn hond vindt een vriendin van mij leuker
Moderator: moderatorteam
- Drazic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
- Aantal honden: 3
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Mijn hond vindt een vriendin van mij leuker
Ach we hebben het allemaal wel eens meegemaakt. Basje, mijn eerste hondje had ook een verleden die wat nare trekjes in het heden had opgeleverd (een rugzakje hebben we allemaal, tja zo is het leven toch?). Hij was ook reuze dol op Annie. Een vriendin van mijn moeder. Een erg extravert iemand, luid en druk aanwezig. We konden haar naam niet zeggen hoor. Verder had Bas bij voorbaat een hekel aan iedereen en kon ook behoorlijk bijten als het hem niet aanstond hoor.
Ik heb die uitwerking ook vaak op honden. Zo ook op de hond van mijn ouders bijvoorbeeld. En echt niet dat ik alleen de leuke dingen met hem doen, want ik doe meestal de vervelende vachtverzorging. Oke ik train en wandel ook met hem, maar ook met die akelige honden van mij er vaak bij, die hem helemaal niet zo grappig vinden.
Was nog wel eens lastig op de puppy en gehoorzaamheidscursus bij oefeningen als rennen en roepen en hierkomen. Baasje deed uiterste beste en de honden kwamen gezellig met mij spelen
Ach toch machtig mooi dat hij iemand ook ontzettend leuk vind. Ik zou er genietend naar kijken en het zeker uitbuiten haha
Ik heb die uitwerking ook vaak op honden. Zo ook op de hond van mijn ouders bijvoorbeeld. En echt niet dat ik alleen de leuke dingen met hem doen, want ik doe meestal de vervelende vachtverzorging. Oke ik train en wandel ook met hem, maar ook met die akelige honden van mij er vaak bij, die hem helemaal niet zo grappig vinden.
Was nog wel eens lastig op de puppy en gehoorzaamheidscursus bij oefeningen als rennen en roepen en hierkomen. Baasje deed uiterste beste en de honden kwamen gezellig met mij spelen
Ach toch machtig mooi dat hij iemand ook ontzettend leuk vind. Ik zou er genietend naar kijken en het zeker uitbuiten haha

- Pax-Dracona
- Actief
- Aantal honden: 2
Re: Mijn hond vindt een vriendin van mij leuker
Ik denk dat het bij ons te maken heeft met, inderdaad, regels en dergelijken die opgevolgd moeten worden. Ik ben de puppies hun suikertante, en mijn zusje die van Dana