bouvierpoedel schreef:toots schreef:Nanna schreef:toots schreef:En sinds wanneer is schoppen de juiste manier??
Ja want heel Nederland loopt met breaksticks

En weet exact hoe te handelen, net als jij klaarblijkelijk.
De bazen zèlf weten het niet eens op te lossen

Ik ook niet.
Maar ik vermijd graag mensen die met wapens rond lopen.
En zo'n hond een kat heeft bel ik de politie maar ga ik mij niet tussen de hond en de prooi in bemoeien, dat is vragen om moeilijkheden.
Als zo'n hond op mijn en Toots af zou komen weet ik niet wat ik zou doen zeer waarschijnlijk het zelfde als wat ik al eens heb gedaan, Toots op pakken en de hond mijn rug toekeren.
Maar als dat gebeurt loop je niet in de efteling lieverd. Alsof op beuren dan altijd mogelijk is.
Toen een Rottweiler aan mijn rug hing liep ik ook niet in de Efteling.
Toots leeft nog en de hond heb ik met met geen vinger aangeraakt.
Het hoeft niet hoor.
En no way dat ik mij ga mengen tussen een hond en zijn prooi.
Zeker niet als het een hond is die krachtiger is dan mij dat laat ik aan de politie over.
Zeker als ik zelf met Toots loop niet. Dat kan namelijk in die strijd ook nog eens verkeerd aflopen.
A;s een hond mij en mijn hond aanvalt dan handel ik natuurlijk instinctief en doe ik wat ik op dat moment in krijg.
Maar een hond die een kat vangt hoeft niet ook honden aan te vallen.
Op het moment dat ze een prooi hebben lijkt het mij taak om de eigenaar dit op te laten lossen.
Ik ga er niet van uit dat iedereen met breaksticks rond loopt en ook niet met messen.
Maar kan me heel goed indeken als iemand op een hond in staat de trappen dat je de hond wel heel erg kwaad maakt.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.