Muilkorven en aanlijnen!iones schreef:Valse mensen horen niet los in de maatschappij. Valse honden niet, dus valse katten ook niet. Dat beest moet dus of binnen worden gehouden of afgemaakt. Nogal logisch lijkt me.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kat valt pitbulls aan
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
Re: Kat valt pitbulls aan
- iones
- Zeer actief
Nee binnen houden of afmaken. Of de verkeerde hond tegenkomen....
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 2
Mijn kat duldt anders ook geen honden in onze tuin. Als een volleerde killer mept hij ze van het erf. Ik vind het prima, vreemde honden horen ook niet in de tuin... Voor onze eigen honden is hij ontzettend vriendelijk.
Vorig jaar een labrador van de camping die de tuin in kwam geraced. Hij vloog op zijn kop. De hond gilde het uit van de schrik en bleef plat op de grond liggen. Ik naar buiten, hond had geen krasje en hebben we terug gebracht naar de camping.
Vorig jaar een labrador van de camping die de tuin in kwam geraced. Hij vloog op zijn kop. De hond gilde het uit van de schrik en bleef plat op de grond liggen. Ik naar buiten, hond had geen krasje en hebben we terug gebracht naar de camping.
- iones
- Zeer actief
Dat vind ik toch iets anders dan wanneer jouw kat dat buiten jouw terrein zou doen, in openbaar gebied zeg maar.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen